Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onks tää nyt se kuuluisa virtsatietulehdus!?!?

Vierailija
27.10.2017 |

Lapsesta saakka on peloteltu, olenko nyt vihdoin saanut sen? Vihlasee välillä kipeästi virtsarakkoon, jos istahdan tai muuta, mutta muita oireita ei ole. Voiko tää mennä ohi itsestään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinä tiedät kun saat virtsatietulehduksen. usko pois.

Vierailija
2/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ainakaan ihan tyypilliseltä kuulosta? Mun käsitys / kokemus on jatkuva kusihädän tunne, joka helpottaa kun kusee, mutta pissiminen ei tuo tyydytystä, vaan hädän tunne jatkuu. Sitten lopulta pissattaa vaikkei ole enää mitään pissattavaa, niin alkaa vihloa ja tulee verta virtsan mukana. Myöskin outo märkä/tulehtunut olo alapäässä. Muistaakseni pissa myös haisi oudolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on niin ei ne oireet tuohon jää. Sitten et voi erehtyä. Pissatessa sattuu kuin puukolla pistäisi.

Vierailija
4/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taidan kyseisen asian kanssa mennä päivystävälle sunnuntaina ja toivoa, että saisi sairaslomaa. kaikki muut oireet on, mut ei tule verta eikä pissatessa satu. mut ei ole mikään hyvä oo enkä tunne oloa kovin hyväksi.toivoa, että saisi myös antibioottikuurin. lantionpohjalihakset on aika.

Vierailija
5/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä satu yhtään kustessa ja juon aika paljon vettä niin käyn aika usein veskissä. Alaselkään sattuu kyllä aika paljon. Kattoo nyt jos tää pahenee..

Ap

Vierailija
6/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten äkkiä karpaloa joka paikkaan. Sisäisesti ja ulkoisesti.

Vierailija
7/7 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ihan kivuton ja oireeton vt, tuli sepsis ja kolme vrk. teholla.