33-vuotias sinkkunainen, mihin yökerhoon Helsingissä?
Mihinkäs yökerhoon kannattaa tänään perjantaina (tai no miksei nyt yleensäkin) 33-vuotiaan sinkkunaisen suunnata yksinään? Haku ns. päällä ja olisi kiva löytää paikka, jossa ikäjakauma jotain noin 30-50 vuoden välillä keskimäärin. Pintaliitopaikat tekoripsineen ja hiuslisäkkeineen eivät kiinnosta.
Kiitos jos joku jaksaa suositella hyviä paikkoja :)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Club Mogadishu on stadin kuumin menomesta tällä hetkellä. Mustaa patukkaa tarjolla, sadat sormet vaeltaa valkosella kinkun palalla, kova pulina ja huuto käy. Pitää vaan heittäytyä tilanteeseen ja nauttia.
T: Läski Raija
hyi v*ttu...
Ei ton ikäset käy missään yökerhoissa. Siis 30-50? WTF? Eli siis olisit valmis nussiin jotain 50-vuotiasta???
Jos sulla on pillua tarjolla, laita vaan tänne yhteystietojas niin ei tarvi lähteä minnekään. Mä tuun panee sua vaikka heti.
Alkosta pullo ja steissille dokaamaan. Illan kohokohta on se, että loppuillasta konttaat maassa, oksennat ja kuset allesi.
Kyydistä ja majoituksesta huolehtivat pikkukakkosestakin tutut Maltti ja Valtti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ton ikäset käy missään yökerhoissa. Siis 30-50? WTF? Eli siis olisit valmis nussiin jotain 50-vuotiasta???
Taitaa ap olla aika kovassa puutteessa...
No terve mitä porukkaa täällä taas on paikalla...
Ihan tosissaan kyselen, että missä liikkuisi tuota hakemaani ikäluokkaa ja täällä saa vaan p*skaa niskaan. Olen menossa omalla autollani ja aion olla selvinpäin illan. Ja ei, en kaipaa mitään panoseuraa vaan best case scenario voisi olla että tapaisi livenä jonkun, jonka kanssa voisi sopia vaikka treffit myöhemmin.
Mutta taidan sitten vaan etsiä tietoni muualta. Kiitos mielenkiinnosta.
Ap
Rymy-Eetu, Erottaja, Molly Malones :) itse oon 24v mutta oon muutamaan kertaan käyny mainitsemissani paikoissa ja niissä on vähän varttuneempaa väkeä :) harmi että porukka täällä on niin ahdistuneita että ei osaa antaa asiallisia kommentteja. Paistaa kaukaa kateus, kun ei itse uskalla lähteä yöelämään. Kivaa iltaa alottajalle! :)
Kurjaa että sait noin typeriä vastauksia. Auttaisin mielelläni, mutta käydään nykyisin niin harvoin keskustan yökerhoissa, ettei oikein ole nykytilanteesta tietoa.
Milliklubi, Lady Moon, Aussie Club..
Hei ei missään nimessä Milli, Lady Moon eikä Aussi. Mä suosittelen myös Rymy-Eetua, Molly Malonesia ja Erottajaa. Sitten myös ehkä Teatteri ja Apollo, mutta ovat enemmän pintaliitopaikkoja. Toisaalta ovat kuitenkin sen kokoisia, että siellä on vähän porukkaa laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on pillua tarjolla, laita vaan tänne yhteystietojas niin ei tarvi lähteä minnekään. Mä tuun panee sua vaikka heti.
Hän haluaa nähdä miestarjonnan livenä ja valikoida parhaan yksilön. Mitään peräkammarin Reiskaa ei huolita noin vain automaattisesti.
Zetor, jos tykkää rennosta eli rehellisesti sanoen juntimmasta menosta. Väittäisin, että yli 30:n ykkösmesta näin talvisin, kun Mummotunneli on kiinni. Porukka on kyllä aika päissään. Kaarle XII, jos kiinnostaa sivistyneempi meno. En oo tosin käynyt siellä hetkeen, tuntui vähän hiljaiselta ja on syrjässä. Voi olla perjantaina hiljainen?
Sit tulee mieleen vielä Apollo ja Pressan alakerta. Pressa tosin olla auki vaan satunnaisesti livekeikoilla. Siellä oli ainakin viimeksi suht vanhaa porukkaa, kun olin katsomassa Stigiä.
Vierailija kirjoitti:
Käyhän. Oletko ollut niin humalassa baarissa, ettet tunnista kun joku on jo yli kolmenkymmenen? Vai reppanaa. Etsi apua alkoholiongelmaasi.
Kannattaa jäädä suosiolla kotiin kissan kanssa. Ikäisesi käännytetään jo monen ravintolan ovelta pois.
Karaokebaariin, Pata-ässä, Kaivopihan Karaokekellari, Anna K, Jone's, jne.
Club Mogadishu on stadin kuumin menomesta tällä hetkellä. Mustaa patukkaa tarjolla, sadat sormet vaeltaa valkosella kinkun palalla, kova pulina ja huuto käy. Pitää vaan heittäytyä tilanteeseen ja nauttia.
T: Läski Raija