Paljonko teillä on vielä jäljellä asunto- tai muuta lainaa?
Meillä päästiin tänä syksynä alle 50 000 euron. Johan tässä on maksettukin isoa lainaa vuosikausia.
Kommentit (13)
Tablettilainaa operaattorille satasen verran.
Ei sentin latia ollut moneen vuoteen. Viimeksi ollut autolainaa pari v. sitten.
Ei ole asuntolainaa. Sijoitusasunnosta jäljellä 90t. Maksettu 50t.
Aika hieno olo oli kun talo tuli maksetuksi
Minulla enää 7000 e ja sen jälkeen tämä Skattan 5h+K+pv+et on MINUN!
Noin 295 000 euroa jäljellä. 9 vuotta maksettu jo, viitisentoista vuotta jäljellä.
Ja juu, Helsingissä asutaan ja aivan tavallinen, keskiluokkainen rivitalonpätkä kotina. Ja juu, tiedetään, että Perähikiältä saisi neljä kartanoa samalla hinnalla. Ja juu, tiedetään kaikki muutkin kommentit :)
Maksoin tästä tönöstä Ivalossa aikanaan käteisellä ja pullolla viinaa joten 0 e.
Miksi olisin ostanut asunnon, johon tulee vuoden päästä 150 000 euron putkiremontti? Muutan muualle ja annan omistajan maksaa!
joo, ei ole enää lainaa ollut muutamaan vuoteen. Mukava olla velattomana. 200t EUR oli.
Jäljellä noin 110 000€ maksettu 160 000 pikkuhiljaa lyhenee. Omakotitalo keskisuuri kaupunki.
Luottokorttiyhtiö on mulle velkaa pari satkua.
Visa Olis velottanu pari euroo jos olisin ottanu rahat tilille ;)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko teillä on vielä jäljellä asunto- tai muuta lainaa?
Nolla euroa.
Hankkiuduin veloista eroon muutama vuosi sen jälkeen kun jouduin työttömyyskierteeseen, sinällään tappiota ei asiasta tullut, mutta tietysti ikävää kun ei voi tulotasoon luottaa sen vertaa että voisi mitään velaksi rahoittaa.
Ja laskut sitten yhteiskunnalle, eipähän ole minun ongelmani jos valtion hallinto ei halua varmistaa sitä että työn kysyntää riittäisi minullekin.
Taitaa tulla aika iso tappio veromenetyksinä ja ihan henkilökohtaisestikin tähän mennessä ainakin puolisen miljoonaa euroa puuttuu tulokehityksestä, luultavasti vähän enemmänkin.
Mutta semmosta se on kun oikeistoajattelu alkaa saamaan valtaa maassa, siinä ajetaan vaikka jokaikinen työpaikka ulos maasta jotta asuntojen hintoja saataisiin ylöspäin.
Työni kysyntään saattaa asteittain alkaa tulemaan jo muutoksia ammatinvaihdokseen tähtäävien toimieni johdosta, mutta siltä osin olen vähän epäuskoinen että enää mitään isoja velkoja ottaisin loppuelämäni aikana. Tietysti jos miljoonatulot saisi aikaan niin..... mutta tuskin kuitenkaan.
Samoilla summilla mennään.