Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko kumppanin, jonka kanssa et pysty saamaan orgasmia?

Vierailija
27.10.2017 |

Kuulun kaiketikin näihin "nirsoihin" sinkkuihin, mutta tässä mietittävää itse kullekin. Jos ihan kiva ei vain yksinkertaisesti riitä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään tavalla?

En.

Vierailija
2/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään ottaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama.

Vierailija
4/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mulkku on ei kiva.

Vierailija
5/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut. En ole koskaan saanut orgasmia muuten kuin yksin eikä se häiritse. Tykkään seksistä ilmankin.

Vierailija
6/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen.

Vierailija
7/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni mulkku on ei kiva.

Niin on väljä vittuki..

Vierailija
8/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Vierailija
9/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään? Suurin osa naisista ei voi edes fysiologisesti saada yhdynnässä, joten sillä ei ole väliä. Mutta en ottaisi miestä, joka ei halua/osaa/viutsi opetella sormettaa tai nuolla orkkua.

Vierailija
10/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo. Olen yhden ainoan kerran elämässäni saanut orgasmin muuten kuin omin käsin (tapahtui exän kanssa ja oltiin kuitenkin 4 vuotta yhdessä eli ei ainut seksikerta ). Nykyinen suhde on tuore eli voihan olla että joskus saan orgasmin tai useamman tässä suhteessa.

Tykkään kyllä seksistä myös ilman orgasmia ja seksin jälkeisinä päivinä saan niitä helpisti monta omin avuin, kun seksi on toiminut esileikkinä.

Vierailija
11/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ottaa, kun en kykene orgasmiin muiden kanssa. Saan vain yksin.

Vierailija
12/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän harmittaisi mutta jos mies olisi ulkonäöltään unelmieni mies, hyvästelisin mielummin orgasmini.

Vierailija
13/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaisin toista ja harjoiteltaisiin niin pitkään että onnistuisi.

En jäisi vaan toivomaan että onnistuisi.

Vierailija
14/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä aloitusta. Tarkoitatko että jos ei saa yhdynnällä ilman muita apuja, vai ettei koskaan mitenkään saa ko. henkilön kanssa?

Itse en saa pelkällä yhdynnällä.

Vaikea kuvitella, että joku olisi niin huono seksissä, ettei pystyisi antamaan minulle orgasmia millään tavalla. Opettaisin hänelle mistä tykkään ja mitä tarvin.

Vierailija
15/25 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ottaisin. En tosin tiedä mistä jään paitsi, kun en ole koskaan emätinorgasmia kokenut :D Mulle siis riittää se, että saan tuntea miehen kalun mun sisällä ja että käyn edes lähellä. Omin voimin saan kyllä orgasmin, mutta enemmän tykkään seksistä miehen kanssa ilman orgasmia. 

Vierailija
16/25 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksulla lompakolla pystyy korvaamaan monta orgasmia.

Vierailija
17/25 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan helposti orkkuja, joten jos en saisi tyyppi olisi huono sängyssä. Jos hänellä olisi halu oppia ja mielikuvitusta sekä kokeilunhalya ottaisin, mutta muuten en.

Vierailija
18/25 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on kutakuinkin normi vehkeet kuten 95%:lla on niin saaminen ei ole niistä kiinni. Vaan onasta kiihottuneisuudesta ja estoista tms. Ns häiritsevistä tekijöistä asian omaiseen omissa aivoissa ja kyvyssä heittäytyä nauttimaan. Ei siis kumppanissa vaan omassa kyvyssä kiihottua kumppanista ja antautua nauttimaan ja ohjata toista jotta saa tarvittavaa stimulaatiota ja toimia niin että saa mahdollisimman oikeaa stimulaatiota tarpeeksi pitkään. Aniharvoin ja ääritapauksissa kyse on muusta. Koko/näkö asiat ovat mielikuvia jotka nostavat latausta ja siten edesauttavat. Jos se ei riitä on vika silloinkin saamattoman omissa aivoissa ja mielikuvissa jos ei puhuta jostain aivan ääritapauksista joissa on selvä rakenteellinen poikkeama tai vaurio hermotuksessa tms. Jos saa orgasmin jotenkin yksin voi sen opetella saamaan toisenkin avustuksella niin halutessaan jos saa houkuteltua kumppanin toimimaan yhteistyössä.

Vierailija
19/25 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkään? Suurin osa naisista ei voi edes fysiologisesti saada yhdynnässä, joten sillä ei ole väliä. Mutta en ottaisi miestä, joka ei halua/osaa/viutsi opetella sormettaa tai nuolla orkkua.

Pitää paikkansa, mutta kannattaisin hiukan pohtia, että miksi. 

Peniksen keskimääräinen koko on noin 13cm. Se ei riitä kuin miehen itsensä tyydyttämiseen. Orgasmiongelmasta kärsii jopa 80 % naisista. Vastaavasti vain noin 20 % miehistä varustuksen koko on niinsanotusti riittävä. Tutustukaa tilastoihin.

Asia on jostain syystä niin arka, ettei siitä koskaan puhuta, ainakaan suoraan.  Mutta silti sen kaikki tietää.

Onhan se mahtavaa, jos mies on taitava sormillaan ja kielellään, mutta sanon sen nyt suoraan. Itse seksissä vehkeen koko on tärkein asia. Se on kaikki !!

Tämän tiedän, ja silti otin vaatimattomasti varustellun keskikokoisen miehen. Minkäs teet, kun on vain maailman ihanin mies, joka vie jalat alta pelkällä olemuksellaan ! En voi kieltää, etteikö joskus tekisi mieli saada tajunnanräjäyttävä pano, mutta vaakakupissa painaa ne kaikki muut hyvät puolet paljon enemmän.

Vierailija
20/25 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on kutakuinkin normi vehkeet kuten 95%:lla on niin saaminen ei ole niistä kiinni. Vaan onasta kiihottuneisuudesta ja estoista tms. Ns häiritsevistä tekijöistä asian omaiseen omissa aivoissa ja kyvyssä heittäytyä nauttimaan. Ei siis kumppanissa vaan omassa kyvyssä kiihottua kumppanista ja antautua nauttimaan ja ohjata toista jotta saa tarvittavaa stimulaatiota ja toimia niin että saa mahdollisimman oikeaa stimulaatiota tarpeeksi pitkään. Aniharvoin ja ääritapauksissa kyse on muusta. Koko/näkö asiat ovat mielikuvia jotka nostavat latausta ja siten edesauttavat. Jos se ei riitä on vika silloinkin saamattoman omissa aivoissa ja mielikuvissa jos ei puhuta jostain aivan ääritapauksista joissa on selvä rakenteellinen poikkeama tai vaurio hermotuksessa tms. Jos saa orgasmin jotenkin yksin voi sen opetella saamaan toisenkin avustuksella niin halutessaan jos saa houkuteltua kumppanin toimimaan yhteistyössä.

Soopaa, jota kaikenmaailman seksiterapeutit ja muut puoskarit suoltavat putki punaisena, yrittäen uskotella, että tavallinen 12 senttinen mattimöttönen voi kyllä olla erinomainen rakastaja. Mutta kun ei vaan voi. Puolet puuttuu :D:D

Jos nainen tarvitsee oikean fiiliksen seksin harrastamiseen ja laukeamiseen, niin miehessä on vika. Oikea mies saa halut hyrräämään kuin napista painamalla. Ja se maaginen ominaisuus on vehkeen koko. Se on kaikki ! Normimunat ei riitä tajunnanräjäyttävään seksiin, kuin ehkä miehen puolelta. Nainen tarvitsee enemmän. Tutustukaa tilastoihin, orgasmiongelmaisten naisten osuus ja riittävästi varusteltujen miesten osuus korreloivat melko tarkasti keskenään 80/20. Hyvää ei riitä kaikille naisille. Valitettavaa mutta totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä