Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Venlafaksiinia käyttäneet!

Vierailija
27.10.2017 |

Itse oon nyt n. vuoden syönyt annoksella 150mg. Kokeiltiin nostaa mutta yöunet hävis kokonaan ja pysyttiin nykyisessä annoksessa. Oon huomannu että jos yhtenä päivänä unohdan lääkkeen ottaa, niin viimestään illalla iskee vieroitusoireet. Aivan järkyttävää heitehuimausta, huonovointisuutta ja näköhäiriöitä. Sivuvaikutusten takia lääke aiotaan nyt lopettaa ja odotan kauhulla et minkälaiset oireet siitä seuraa... Tiedän ettei sitä saa lopettaa kun seinään, mutta mulla on akuutti masennus ja aloitetaan uusi lääke tilalle. Työterveyshoitaja jo varoitteli että todennäkösesti joudun olemaan sairaslomalla lääkkeenvaihdon ajan.
Haluaisin tietää että kauanko olitte lääkettä syöneet ja millä annoksella ennen kun lopetitte ja tuliko vieroitusoireita? Jos tuli niin minkälaisia ja miten kauan ne kesti? Oon aivan paiseessa tän kanssa kun tosiaan yhdenki kapselin unohduksesta makaan vaan sängyssä kykenemättä tekemään mitään..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun aloitin niin mulle tuli päänsärkyä ja joskus ihan tunne että 'aivot kutistuu' eli sellainen puristava tunne päässä mutta se meni ohi n.2 kk.

Vierailija
22/22 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke toimii hyvin käyttöaikana, mutta lopettaminen voi olla hankalaa. https://alatulepahamieli.blogspot.com/ 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla