Siivous- ja kodinhoitoketju
Kyllä kodinhoito on pääasiassa naisten asia. Tässä ketjussa hyviä vinkkejä. Itse olen todella tyytyväinen Fairy Platinum -aineisiin. Kerrankin hinnalle saa vastinetta.
Kommentit (12)
Vinkki 2: penis ei ole tiellä kodinhoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Martta hinkkaa peniksenkin puhtaaksi Fairy platinumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martta hinkkaa peniksenkin puhtaaksi Fairy platinumilla.
Totta. Nuppi kirkkaaksi simpsala pim.
Jdid kirjoitti:
Nauroin kommenteille. Kiitos :D
Mua naurattaa noi himohinkkaajat, joiden intohimona on pesuaineet ja rätit. Meillä on aina suht siistiä, ilman hysteriaa.
Tottakai se on naisten asia, mies on hyvä kodinkone imurin varressa ja tiskiharja kädessä.
Tarvisin ihan oikean vinkin. Millä kylpyhuoneen laattojen saumat puhtaaksi pölystä ja liasta?
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin ihan oikean vinkin. Millä kylpyhuoneen laattojen saumat puhtaaksi pölystä ja liasta?
Meillä mies on hyvin suureksi avuksi tässäkin asiassa. Liikkeelle saaminen on toisinaan vähän haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap taisi jo vetää herneet nenään, mutta kokeile sitä Fairy Platinumia ja juuriharjaa, hammasharjakin käy.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin lattialaattojen saumat on työläs pestä, niihin käytän varrellista saumaharjaa.
Vierailija kirjoitti:
Höyrypesimellä.
Jaaha. Martta on hyvä ja jatkaa pintojen hinkkaamista.