Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu tulemaan sukupuolitautitestiin sitten millään

Vierailija
27.10.2017 |

Eli mies on mun ainoa seksikumppani ja jotta voitaisiin poissulkea kaikki, niin must ois hyvä, että mieskin testattaisiin. Ongelma on, että en saa miestä millään mukaan. Perustelee kiirellä, no sanoin, että vapaapäivänä. Kaikkea oon yrittänyt lahjoa ja aina kun asiasta puhutaan niin riitahan siitä tulee. Mulle tulee kamalan paha mieli ja tää johtaa pian eroon. Hiv-testissä käytiin ja tulos oli negatiivinen. Mies myöskään ei ole pettänyt vaan lähinnä aikaisempien suhteidensa takia haluisin testauttaa. Aikaakaan en voi hänelle varata, koska hän on täysi-ikäinen. Pitääkö mun jättää hänet? Mies on ollut aina täysin oireeton

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä pelottaa syystä tai toisesta. Kannattaisi varmaankin sanoa hänelle, että testin tulos ei vaikuta mitenkään suhteeseenne. Kannattaa myös kertoa, että nuo otetaan nykypäivänä ihan virtsanäytteistä. 

Vierailija
22/28 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tuonne hussiin mennä suoraan http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaalat/iho-ja-allergiasairaala/polikl…

Vai pitääkö terveyskeskuksen kautta. Helsingistä joo.

Itse oon aikanaan klamydia ja tippuritestin tehnyt, mutta voiko mies tonne sukupuolitautien poliklinikalle noin vaan mennä aikaa varaamatta? Oon miestä pyytänyt jo vuosia testeihin, muttei muka oo kerkinyt. Aikanaan hiv-testiin sain pakotettua, sitä ihmettelen itekin. No seksiä meillä ei oo ollut nyt tietääkseni 3 kk, mutta mutta eipä tuo pihtaus oo auttanut asiaan. Täytyy varmaan pihdata lisää ja lisää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ole kenenkään pakko mennä minnekään testiin jos ei halua.

Voi olla ilman seksiä tai käyttää kumi (elmukelmua) jos haluaa väkisin turvabylsintää.

Tai erota sovinnolla, jos tämä on jo suhteen alussa ehto/sääntö niin 100% todennäköisyydellä sääntöjä ja ehtoja tulee lisää, sillä naisella on oikeus omiin tunteisiin ja satunnaisesti saada lohdutusta toiselta mieheltä.

Vierailija
24/28 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska tilanne tässä on se, että seksiä on harrastettu kumitta jo pitkään, mutta itse olen ainakin tippuri ja klamydia negtiivinen (testattu n. 2 vuotta seurustelun jälkeen). Nyt papassa löyty joku hyvälaatuinen löydös jota tutkitaan muutaman kuukauden päästä, mutta saattaa olla, että se on jostain muusta kuin sukupuolitaudista tuleva. Ukkoa en voi pakottaa testiin, mutta omasta seksielämästäni voin tästä päivästä eteenpäin päättää 100% En nyt tiiä mikä tässä ukolla mättää, se että joutuu testiin (vaiva!) vai pelkääkö hän todella, että jotain löytyy vai mitä häh?

ap

Vierailija
25/28 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies kuitenkin myönsi, että tulee testiin. Saa nähä kun se päivä koittaa että jänistääkö vai mitä keksii

AP

Vierailija
26/28 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella tuota kitinää ei enää tarvitse kuunnella, koska testin voi nykyään tilata postitse kotiin. Taas yksi syy lisää, miksi tämä on Suomen paras kaupunki.

Vierailija
27/28 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herpeksen vasta-ainetestiä ei julkisella oteta rutiinisti.

Vierailija
28/28 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa. HIV-testit ym.. Taitaa olla rankka menneisyys, kun tällaisia epäillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi