Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-40 -vuotiaan kaupunkilaisnaisen pukeutumistyyli; lyhyen mekon käyttäminen tunikana

Vierailija
27.10.2017 |

Etsin pitkään tunikaa, joka olisi muotoon leikattu, peittäisi takamuksen ja jossa mahdollisesti olisi hempeä kukkakuosi. En löytänyt. Kaikki tunikat olivat A-mallisia tai suoria, liian lyhyitä ja kuosiltaan rumia.

Eräältä amerikkalaiselta tyylisivustolta äkkäsin: lyhyttä, muotoon leikattua kangas- tai villamekkoa voi käyttää tunikana kapeiden farkkujen kanssa!

Mekon tulee kuitenkin olla extralyhyt eikä siinä saa mielellään olla liehuvan leveää helmaa (jotta se ei näyttäisi liikaa hameelta).

Tässä esimerkki kukkamekosta, joka sopii tummien, kapeiden farkkujen kanssa tunikaksi. https://www.zalando.fi/glamorous-petite-v-neck-vapaa-ajan-mekko-pink-gl…

Helmaa voi lyhentää kotona, jos mekko on liian mekkomainen.

Paitamekkojakin voi käyttää tunikana, esim. tämä farkkumekko sopii mustien housulegginsien kanssa. https://www.zalando.fi/vero-moda-vmjackie-short-dress-farkkumekko-dark-…

Oletteko te muut keksineet tämän? Olin itse ihan innoissani tästä keksinnöstä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kymmenisen vuotta sitten. Luulin että tunikat meni jo.

Vierailija
2/6 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

=O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä tunikoita, mutta käytän mekkoja.

Minä olen pukeutunut mekkojen kanssa noin jo 10 vuotta. Syynä on pituuteni, olen 177 cm pitkä, ja kaikki mekot on minulla puoleen väliin reittä. Olen 49 v, niin niiiin miniin ei viitsi enää pukeutua.

Laitan kyllä kellohelmaakin paksujen trikoohousujen kanssa, mutta en muiden housujen.

Vierailija
4/6 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, just noinhan tehtiin nuoruudussani. Kuulun just tuohon ikäluokkaan. Ja äitini päivitteli, että on se kun puetaan housut ja mekko .

Vierailija
5/6 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ja mekko/tunika on "univormuni" :) Tykkään pukeutua rennosti mutta siististi joten jo vuosikaudet olen suosinut ko. asua. Housut on joko pillit tai legginsit ja mekot, tunikat marimekkoa, nansoa, gudrun sjödeniä pääasiassa.

Tämä tyyli taisi alkaa osittain siitä kun yhteen aikaan housut olivat niin matalavyötäröisiä että kyykistyessä näkyi persaus melkein (valokuvaan, joten vaatteiden notkeus/peittävyys on hyvä juttu kun pyllistelee kuvakulman kanssa :) )

Ja kyllähän tuo yhdistelmä on myös lämpimämpi kuin lyhyet paidat.

Vierailija
6/6 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö..joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän