Avioliitossa eikä taaskaan seksiä kuukauteen
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee rohkea aloite. Älä narise, valita tai muutakaan. Älä katkeroidu, vaan lähesty häntä ns. hyvällä, ja katso mihin se johtaa. Et voi hävitä (tai voit, mutta ainakin olet tehnyt kaikkesi).
Meillä on myös ollut "kuivia kausia", ja pari vuotta tosi hiljaista seksin saralla (n. 1 x /kk). Ensin yritin vongata, mutta kun en saanut vastakaikua, niin lopetin. Kertakaikkiaan lopetin kaikki lähestymisyritykset. Tämä sai mieheni heräämään, ja hän varmaan meni itseensä tai jotain, koska alkoi uudelleen lähestyä ja ottaa kontaktia. Nykyään välimme ovat taas hyvät ja romantiikka on palannut :).
Miten joku ämmä kehtaa vongata, että pääsis miehen panoalustaksi?! Tai vielä pahempaa, vongta omien tarpeittensa piittaamista? Komttaatko myös joka aamu ympäri kämppää hammsharja suussasi ja jynssäät miehen vaatimuksesta lattialistat? Yhtä nöyryyttävää. Tietenkin miehesi taas halusi sinua, kun et tuonut tyhmiä pikku halujasi esille, vaan pidit neomana tietonasi. Häntä kiinnostaa oma kullinsa, ei sun pillu(n nautinto).
Ei pitäisi edes alentua kommentoimaan, mutta sulla on ilmeisesti hivenen traumaatisia kokemuksia miesten kanssa takana, kun noin kiristää pipoa. Tosin voi olla. että syy löytyy peiliin katsomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun eksäni sai olla puoli vuotta ilman seksiä pisimmillään, kun hän ei minua kiinnostanut. Ei, ei minulla ollut ketään toistakaan.
Sama täällä. Mun mies sai olla ilman 5 vuotta. Tai no siinä välissä tehtiin yksi lapsi.
Miten teitte lapsen ilman seksiä 😎
Oot varmasti nainen, jos sinkkuna saat useammin seksiä kuin kuukauden välein