Avioliitossa eikä taaskaan seksiä kuukauteen
Kommentit (23)
Odotas kun tulee vuosi kaks täyteen. Niin että sitä on maks kerran puoleen vuoteen. Ei läheisyyttä ei mitään, vaikka yrität ja vaikka annat tilaa. Pelkkää kiukuttelua. Mutta kun lapset.. mitä ihmettä tässä voi tehdä!? Onko kumma jos alkaa joku muu kiinnostaa..
Onhan tämä nyt aivan vitunpaska diili kun varmasti sinkkunakin saisin enemmän huomiota ja seksiä. Ap
10v täynnä ilman sekai ja huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Odotas kun tulee vuosi kaks täyteen. Niin että sitä on maks kerran puoleen vuoteen. Ei läheisyyttä ei mitään, vaikka yrität ja vaikka annat tilaa. Pelkkää kiukuttelua. Mutta kun lapset.. mitä ihmettä tässä voi tehdä!? Onko kumma jos alkaa joku muu kiinnostaa..
Joo, varmasti alkaa. Tilanantovaihe menossa. Kaksi vuotta on kyllä itselleni ehdoton kipuraja, sitten ero tai rakastaja miehen tietäen. Ap
En aio sairastua masennukseen tämän suhteen takia. Ap
Tulee ylä ja alamäkiä, ennen oli joka toinen ilta minimissään, nykyään vähemmän, selvisi että suhteessa ongelmia taustalla. Kannattaa paneutua siihen syyhyn ennemmin eikä seurauksiin
Minun eksäni sai olla puoli vuotta ilman seksiä pisimmillään, kun hän ei minua kiinnostanut. Ei, ei minulla ollut ketään toistakaan.
No vöi vöi pikkukimuli 😂Meneekö naama norsunvitulle, jos et saa olla miehesi panoalustana!?
Tuolla asenteella elävää en haluaisi edes panna. Hirveän kuuloinen ämmä.
Tee rohkea aloite. Älä narise, valita tai muutakaan. Älä katkeroidu, vaan lähesty häntä ns. hyvällä, ja katso mihin se johtaa. Et voi hävitä (tai voit, mutta ainakin olet tehnyt kaikkesi).
Meillä on myös ollut "kuivia kausia", ja pari vuotta tosi hiljaista seksin saralla (n. 1 x /kk). Ensin yritin vongata, mutta kun en saanut vastakaikua, niin lopetin. Kertakaikkiaan lopetin kaikki lähestymisyritykset. Tämä sai mieheni heräämään, ja hän varmaan meni itseensä tai jotain, koska alkoi uudelleen lähestyä ja ottaa kontaktia. Nykyään välimme ovat taas hyvät ja romantiikka on palannut :).
Vierailija kirjoitti:
Minun eksäni sai olla puoli vuotta ilman seksiä pisimmillään, kun hän ei minua kiinnostanut. Ei, ei minulla ollut ketään toistakaan.
Sama täällä. Mun mies sai olla ilman 5 vuotta. Tai no siinä välissä tehtiin yksi lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Tee rohkea aloite. Älä narise, valita tai muutakaan. Älä katkeroidu, vaan lähesty häntä ns. hyvällä, ja katso mihin se johtaa. Et voi hävitä (tai voit, mutta ainakin olet tehnyt kaikkesi).
Meillä on myös ollut "kuivia kausia", ja pari vuotta tosi hiljaista seksin saralla (n. 1 x /kk). Ensin yritin vongata, mutta kun en saanut vastakaikua, niin lopetin. Kertakaikkiaan lopetin kaikki lähestymisyritykset. Tämä sai mieheni heräämään, ja hän varmaan meni itseensä tai jotain, koska alkoi uudelleen lähestyä ja ottaa kontaktia. Nykyään välimme ovat taas hyvät ja romantiikka on palannut :).
En todellakaan enää lähesty, mies on sanonut ettei halua sitä. Niinhän sullakin lopulta toimi se, että lopetit kaikki lähestymiset. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ämmä kehtaa vongata, että pääsis miehen panoalustaksi?! Tai vielä pahempaa, vongta omien tarpeittensa piittaamista? Komttaatko myös joka aamu ympäri kämppää hammsharja suussasi ja jynssäät miehen vaatimuksesta lattialistat? Yhtä nöyryyttävää. Tietenkin miehesi taas halusi sinua, kun et tuonut tyhmiä pikku halujasi esille, vaan pidit neomana tietonasi. Häntä kiinnostaa oma kullinsa, ei sun pillu(n nautinto).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan enää lähesty, mies on sanonut ettei halua sitä. Niinhän sullakin lopulta toimi se, että lopetit kaikki lähestymiset. Ap
Niin, tunge ne tyhmät halusi perseeseesi, ei miestäsi ne sun halusi kiinnosta, vaan omansa.
Meilläkin tulee huomenna kuukausi taas ilman. Puhuttiin asiasta viikko sitten ja mies lupasi että panostaa enemmän hellyyteen. No, eipä ole halannut tai muutakaan. Itse olen mennyt "halauttamaan" itseäni 3-4 kertaa tämän viikon aikana. Ei kyllä minullakaan enää halut hyrrää...
Haluat olla siis miehesi panoalusta?
Täällä jo yli 3v vähällä seksillä ja läheisyydellä.
Ei kai tätä ilman lapsia jaksaisi, ei vaan millään haluaisi lapsilta hajottaa perhettä.
Vaimo ei juurikaan keskustele tai ainakaan myönnä minkään olevan suhteessa pielessä.
Pelkkiä tekosyitä miksi juuri nyt ei saa koskea.
Ja niitä syitä kun korjailee niin tulee aina seuraava syy.
Ja niitähän riittää..
M34
Ap haluaa tarjota pilluaan miehelleen pantavaksi. Nolooo!
Siis jumalauta ärsyttää tämä sairas kommentoija, joka tyyliin joka aloitukseen palstalla, on aihe mikä hyvänsä, kommentoi naisia niin kuin nämä olisivat jotain miesten orjia ja seksihaluja ei saisi naisella itsellään olla ilmeisesti myöskään lainkaan.
Mitä sitten,ei kukaan kalenterista katso seksielämää.