Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Tinderista?

Vierailija
27.10.2017 |

Onko mahdollista saada sen kautta seurustelusuhde?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tavismies niin tinder saa itsetuntosi tippumaan todella alas.

Tinderissä naisten passiivisuus ja ylimielisyys ihan hätkäyttää. Et ole minkään arvoinen niille naisille.

Kysyt jotain ja nainen vain vastaa eikä kysy mitään takaisin. Kysyt taas jotain ja nainen taas vastaa. Mitä ihmettä? Onko nainen tinderissä tutustuakseen myös minuun vai kertoakseen vain itsestään?

Sitten ylimielisemmät tapaukset jopa kritisoivat sitä mitä sinä kysyt.

Esim jos kysyt naiselta harrastuksia niin hän vastaa:

"kysypä joku toinen, harrastuksien kysyminen on niin mielikuvituksetonta"

Siis en pysty käsittämään tuollaista ajatusmaailmaa ja aloituskyvyttömyyttä. Jos nainen haluaa syvällisempää keskustelua niin miksi ei jumalauta kysy sitä itse, miksi keskustelu on 100% miehen vastuulla.

Juu, jostainhan se keskustelu on aloitettava, eikä voi mennä heti johonkin sfääreihin kun ei tunne toista yhtään. Sitä paitsi on tosi teennäistä paskaa ruveta kyselemään umpivieraalta ihmiseltä jotain mielikuvitusjuttuja. Se lennokkuus tulee kyllä sitten luonnostaan kun tutustutaan ja alkaa saada jotain tatsia siihen ihmiseen. Tai sitten ei tule ja sekin kertoo jotakin.

Vierailija
22/26 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki matchit ovat hakeneet vain seksiä. Kolme miestä oli jopa naimisissa. Sanoivat ettei kai se haittaa, kun on vain kyse seksistä. Pitivät ihan selvyytenä, että myös minä etsin vain seksiä. Poistin koko sovelluksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki matchit ovat hakeneet vain seksiä. Kolme miestä oli jopa naimisissa. Sanoivat ettei kai se haittaa, kun on vain kyse seksistä. Pitivät ihan selvyytenä, että myös minä etsin vain seksiä. Poistin koko sovelluksen. 

Itse olen sitten ilmeisesti harvinainen mies koska olen ollut tinderissä jo varmaan kaksi vuotta ja etsinyt ainoastaan parisuhdetta. Vaikeaa on silti ollut löytää kiinnostunutta naista.

Vierailija
24/26 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin kautta olen tavannut enimmäkseen seksiä hakevia miehiä, mutta myös muutaman oikeasti elämänkumppania etsivän. Sitten on ollut niitäkin, jotka ovat muka kunnon suhdetta etsineet ja pyöritelleet ahneuksissaan useita naisia yhtäaikaa. Ykskin chattaili kiimoissaan toisen muijan kanssa vaikka oli seurassani.

No, jokatapauksessa löysin oman mieheni Hot or Notista😀

Yhessä oltu kohta 4 vuotta. Että voi käydä tuurikin, sitten lopulta. 😉

Vierailija
25/26 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia.

Vierailija
26/26 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin miehenpulliaiset ovat valmiita matkustamaan seksin ja hauskanpidon vuoksi pitkiäkin matkoja. Helkutinko väliä vaikka äijä asuis ite stadis ja muija Lapin perukoilla niin autot, junat ja bussit kulkee. Huvittavaa. Seksin jälkeen tyypillistä on kylmä yhteydenpidon lopetus ja eikun uuden kissan luo toiselle puolelle maata..