Pelastakaa mun päivä
Kouluun menossa enkä jaksais millään. Oon siellä taas yksin kuitenkin. Voisko saada vähän kannustusta
Kommentit (9)
Kun minua oikein ahdistaa, kuvittelen miten tämän hetkinen elämäni vaikuttaa minuun kymmenen vuoden päästä. Pidä siis hyvät arvosanat tavoitteena ja muista että suurin osa ihmisistä on todella tyhmiä. Ei ole sinun vikasi että sinua kiusataan. Jotkut ovat vain typeriä ja koittavat alistaa käytöksellään. Koita olla reagoimatta kiusaamiseen mitenkään.
Paljon voimia<3
Kiitos!!! nyt koulussa.. Tästä se taas alkaa.
T.ap
Tsemppiä ja hyvää koulupäivää, onneks kuitenkin perjantai! :)
Sinä olet hyvä! Talvi ja kaamos on ihana ja on perjantai ja viikonloppu edessä. Lepää, liiku, lue ja lataa patterit!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!!! nyt koulussa.. Tästä se taas alkaa.
T.ap
TERVETULOA KESKUSTELEMAAN!
Kiitos vielä kaikille ihanille tsemppaajille. Tää on yleensä niin negatiivinen palsta, että vähän pelkäsin kirjoittaa mitään. Tsempit kyllä auttoivat. Onneksi on perjantai ja kaksi päivää vapaata edessä.
T.ap
Mä Oon aina koulussa yksin ja se on kivaa jos teet siitä kivaa.
Täältä voimahali. Ei ole noloa olla yksin. Voit yhä elää. Opiskele ja hoida koulut hyvin, älä välitä muista tai heidän mielipiteistään. Ole oma itsesi ja käytä välitunnit läksyjen tekoon, lukemiseen, dataamiseen tai mistä itse tykkäät. Ryhmätehtävissä mene rohkeasti mukaan, osallistu ja anna omien ideoiden kuulua tai tee työ yksin ylpeydellä. Sinä olet koulussa, opiskelemassa ja hankkimassa itsellesi hyvän tulevaisuuden. Hyödynnä se.