Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita sinkkunaisia, jotka eivät löydä miestä?

Vierailija
26.10.2017 |

Treffejä kyllä, mutta jäävät yhteen kertaan. Joko itseä ei kiinnosta tai sitten miestä ei.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 28 v ikisinkku. Oishan sitä jo tässä iässä mukava tietää millaista seurustelu ja rakkaus on. Onko ees mun juttu? Ei voi tietää kun ei ole päässyt kokeilemaan. 30 tindertreffit takana viimeisen 2,5 v ajalta ja yksikään mies ei ollut kiinnostunut. Itse olisin kiinnostunut heistä noin viidestä. Mutta kun en kelpaa niin en kelpaa.

Olet käynyt loppupeleissä aika vähän treffeillä vaikka naisena saisit niitä varmasti vaikka joka viikolle.

Itse olen mies eli mulle treffien saaminen on vaikeaa mutta olen silti käynyt 7 kuukaudessa 20 kertaa treffeillä.

Vierailija
22/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä 28 v ikisinkku. Oishan sitä jo tässä iässä mukava tietää millaista seurustelu ja rakkaus on. Onko ees mun juttu? Ei voi tietää kun ei ole päässyt kokeilemaan. 30 tindertreffit takana viimeisen 2,5 v ajalta ja yksikään mies ei ollut kiinnostunut. Itse olisin kiinnostunut heistä noin viidestä. Mutta kun en kelpaa niin en kelpaa.

Heivaa tinder ja kokeile ihan rehellistä nettideittiä. Siellä on enemmän rumia mutta hyviä miehiä, jotka haluavat suhteen

Ei ap, mutta mikähän olisi tällainen "rehellinen nettideitti"? Oma kokemukseni on, että siellä vasta näitä seksinvonkaajia riittää Hangosta Petsamoon... koska et voi suorittaa juuri minkäänlaista esikarsintaa.

Olen seurustellut eron jälkeen kerran, mies oli todella ok ja Tinderistä.

10 viimeistä miestä olivat todella ok, mutta olen silti taas sinkku. Haetteko edes kestäviä suhteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heivaa tinder ja kokeile ihan rehellistä nettideittiä. Siellä on enemmän rumia mutta hyviä miehiä, jotka haluavat suhteen

Ei ap, mutta mikähän olisi tällainen "rehellinen nettideitti"? Oma kokemukseni on, että siellä vasta näitä seksinvonkaajia riittää Hangosta Petsamoon... koska et voi suorittaa juuri minkäänlaista esikarsintaa.

Olen seurustellut eron jälkeen kerran, mies oli todella ok ja Tinderistä.

No vastaa miehen ilmotukseen, jossa etsitään parisuhdetta. Siitä kuinka paljon mies on panostanut tekstiin, voi päätellä tosi paljon

Vierailija
24/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 29v ikisinkku, en ole treffeille päässyt 5 vuoteen. Ja kyse ei voi olla siitä että tavoittelisin liian "hyvätasoisia" miehiä, riittäisi että: ei ole elämäntapatyönvieroksuja, ei ole järkyttävän ylipainoinen, ei ole päihdeongelmaa tai ongelmia väkivaltaisen käytöksen kanssa. Itse olen hoikka ja ihan tavallinen, kotona viihtyvä nainen ( toki käyn töissä aina kun töitä löytyy).

Vaadinko oikeasti liikaa kun toivoisin tavallista arkista parisuhdetta tavallisen ja arkisen miehen kanssa. :(

Vierailija
25/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kehotan heivaamaan sekä tinderin että nettideitin ja tutustumaan livenä. Silloin tietää ensin, kohtaavatko kemiat, ja sitten vasta alkaa tutustuminen. Sähköisissä palveluissa se menee ihan väärin päin, ensin aletaan tutustua ja sitten vasta tavataan. Useimmiten siinä käy niin, että kemiat eivät kohtaa.

Myös lavereilla on todennäköisesti omissa kaveripiireissään sellaisia miehiä, joiden kanssa he voisivat hyvinkin järjestää ap:lle treffit. Ei siinäkään niitä kemioita etukäteen tiedä, mutta ainakin läheiset kaverit osaavat jossain määrin aavistaa, keiden välillä saattaisi natsata.

Vierailija
26/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 29v ikisinkku, en ole treffeille päässyt 5 vuoteen. Ja kyse ei voi olla siitä että tavoittelisin liian "hyvätasoisia" miehiä, riittäisi että: ei ole elämäntapatyönvieroksuja, ei ole järkyttävän ylipainoinen, ei ole päihdeongelmaa tai ongelmia väkivaltaisen käytöksen kanssa. Itse olen hoikka ja ihan tavallinen, kotona viihtyvä nainen ( toki käyn töissä aina kun töitä löytyy).

Vaadinko oikeasti liikaa kun toivoisin tavallista arkista parisuhdetta tavallisen ja arkisen miehen kanssa. :(

Et vissiin ole itse ehdottanut treffejä.

Vierailija
27/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämähän vain tarkoittaa sitä, että sinulla on epärealistinen käsitys omasta markkina-arvostasi. Eli sinulle ei kelpaa ne miehet, joihin arvosi riittäisi, vaan tavoittelet sellaisia, joihin arvosi on liian alhainen.

Palstamiesten logiikka:

- Nainen ja mies tapaavat. Mies kiinnostuu, nainen ei. Naisella on epärealistinen käsitys omasta markkina-arvostaan, kun ei huoli tasoistaan miestä.

- Nainen ja mies tapaavat. Nainen kiinnostuu, mies ei. Naisella on epärealistinen käsitys omasta markkina-arvostaan, kun kuvitteli kelpaavansa miehelle.

Heivaa, ap, hemmettiin nämä palstamiesten tasoteoriat ja etsi sellaista miestä, joka kolahtaa. Suhde, joka ei perustu ihastumiseen ja rakastumiseen, ei tee moniakaan onnelliseksi. Joitakin, toki, ja länsimaiden ulkopuolella se voi olla jopa ihan normi. Itse olen yrittänyt kahteen otteeseen suhdetta mieheen, joka ei vienyt jalkoja alta mutta oli mukava ja ihan ok. Kummastakin yrityksestä kärsimme me molemmat. Ne miehet ehkä vielä enemmän, koska heille erohaluni oli isompi shokki. Sittemmin olin sinkkuna vuosia kunnes vihdoin tapasin nykyisen mieheni. Nyt voin sanoa olevani onnellinen ja uskon ja toivon, että tämä suhde kestää loppuelämäni.

Vierailija
28/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kehotan heivaamaan sekä tinderin että nettideitin ja tutustumaan livenä. Silloin tietää ensin, kohtaavatko kemiat, ja sitten vasta alkaa tutustuminen. Sähköisissä palveluissa se menee ihan väärin päin, ensin aletaan tutustua ja sitten vasta tavataan. Useimmiten siinä käy niin, että kemiat eivät kohtaa.

Myös lavereilla on todennäköisesti omissa kaveripiireissään sellaisia miehiä, joiden kanssa he voisivat hyvinkin järjestää ap:lle treffit. Ei siinäkään niitä kemioita etukäteen tiedä, mutta ainakin läheiset kaverit osaavat jossain määrin aavistaa, keiden välillä saattaisi natsata.

lavereilla = kavereilla, tietysti

Vierailija
29/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle ehdottaisin treffejä kun en pääse edes jutteluasteelle kenenkään kanssa? Välillä olen yrittänyt ottaa kontaktia mutta ei miestä ikinä kiinnosta. Katsekontaktit päättyvät siihen että mies kääntyy pois, yritykseni aloittaa jutustelua päättyy siihen että mies poistuu paikalta.

Alapeukuista päättelen että kaltaisellani naisella ei ole mitään oikeutta toivoa parisuhdetta tavallisen miehen kanssa.

Vierailija
30/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle ehdottaisin treffejä kun en pääse edes jutteluasteelle kenenkään kanssa? Välillä olen yrittänyt ottaa kontaktia mutta ei miestä ikinä kiinnosta. Katsekontaktit päättyvät siihen että mies kääntyy pois, yritykseni aloittaa jutustelua päättyy siihen että mies poistuu paikalta.

Alapeukuista päättelen että kaltaisellani naisella ei ole mitään oikeutta toivoa parisuhdetta tavallisen miehen kanssa.

et ole tavallinen nainen, miksi ansaitsisit tavallisen miehen? Miehillä ei ole mitään velvollisuutta alkaa parisuhteisiin.

Vierailija
31/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemioiden miettiminen on etuoikeutettujen juttu

Vierailija
32/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Jopas meni monella tunteisiin tämä ketju. Oma vinkkini on, että kannattaa jatkaa etsimistä. Ei turhaa paniikkia. Kyllä se kumppani vielä sieltä löytyy. Joku ehdotteli nettideittailun lopettamista, mutta itse kannatan ehdottomasti nettideittailua. Kun tulee töistä tai harrastuksista kotiin, niin ei ole nettiä parempaa paikkaa etsiä sopivaa  deittiä. Miten muuten homma muka hoituu? Joku oli omia ajatuksiaan nettideittalusta kirjoitellut ja olen suurilta osin samoilla linjoilla kirjoittajan kanssa https://www.city.fi/blogit/nettideittailu Tosiaan etsivä löytää. Ennemmin tai myöhemmin. Nykyään 30v ja hieman päälle on aikas tavallinen ikä pitkän suhteen aloittamiseen. Harvemmin sitä enää yläkoulun tyttöystävän mennään naimisiin. 

Vierailija
33/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netindeittailija kirjoitti:

Oho. Jopas meni monella tunteisiin tämä ketju. Oma vinkkini on, että kannattaa jatkaa etsimistä. Ei turhaa paniikkia. Kyllä se kumppani vielä sieltä löytyy. Joku ehdotteli nettideittailun lopettamista, mutta itse kannatan ehdottomasti nettideittailua. Kun tulee töistä tai harrastuksista kotiin, niin ei ole nettiä parempaa paikkaa etsiä sopivaa  deittiä. Miten muuten homma muka hoituu? Joku oli omia ajatuksiaan nettideittalusta kirjoitellut ja olen suurilta osin samoilla linjoilla kirjoittajan kanssa https://www.city.fi/blogit/nettideittailu Tosiaan etsivä löytää. Ennemmin tai myöhemmin. Nykyään 30v ja hieman päälle on aikas tavallinen ikä pitkän suhteen aloittamiseen. Harvemmin sitä enää yläkoulun tyttöystävän mennään naimisiin. 

Tapaamalla ihmisiä ihan livenä. Lähtemällä töiden ja harrastusten jälkeen kavereita tapaamaan, kavereiden kanssa ulos, osallistumalla porukalla monenlaiseen toimintaan jne.

Olen huomannut, että aika moni netin kautta seuraa etsivä on siellä siksi, ettei ole ystäviä. Ja ystäviä ei ole koska ei ole sosiaalisia taitoja. Silti kuvitellaan, että kun sitten päästään treffeille naisen/miehen kanssa, niin homma handlataan suvereenisti ja se treffikumppani kiinnostuu. Ja että vaikka nyt ei käydä muualla kuin töissä ja harrastuksissa niin sitten tyttö-/poikaystävän kanssa kyllä muututtaisiin sosiaalisiksi ja aktiivisiksi.

Nettideittailu voi toimia hyvin kahdelle epäsosiaaliselle, mutta ei se kovin helposti näytä sitä tekevän.

Kuinka monta vuotta itse olet nettideittaillut?

Vierailija
34/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et ole tavallinen nainen, miksi ansaitsisit tavallisen miehen? Miehillä ei ole mitään velvollisuutta alkaa parisuhteisiin.

Missä sanoin että "ansaitsisin tavallisen miehen", kun nimenomaan etsin samanlaista miestä kuin itsekin olen. Saa olla introvertti, hiljainen, kaveriton, harrastukseton, kotona viihtyvä, kouluttamaton etc. kunhan ei väärinkäytä päihteitä/hakkaa. En ole ikinä ajatellut että ansaitsisin ketään, mutta uskon että jossain voisi olla mies jonka kanssa viihdyn ja joka viihtyisi kanssani.

Saatko jotain mielihyvää maassamakaavan potkimisesta?

Vierailija
35/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet alle 50-vuotias, niin miehen löytämisen suhteen tilastot ovat puolellasi. Suomessa lähestulkoon jokaisessa niemessä ja notkossa asustelee enemmän naimattomia miehiä kuin naisia: http://naytadata.com/2017/08/10/sukupuolijakauma-ja-vinouma-suomessa/ .

Vierailija
36/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderit ja muut on huonoja seurustelukumppanin hakuun, tilapäistä kyllä löytyy. Olen E-Karjalasta ja jonkin aikaa oli Tinder käytössä. Saldo oli varattuja miehiä tai muuten jotenkin ressukan tuntuista miestä. Ja nuo varatut oli niin kovasti vapaata. Onneksi sana kiirii ennen kuin lähtee tapaamaan.

Vierailija
37/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderit ja muut on huonoja seurustelukumppanin hakuun, tilapäistä kyllä löytyy. Olen E-Karjalasta ja jonkin aikaa oli Tinder käytössä. Saldo oli varattuja miehiä tai muuten jotenkin ressukan tuntuista miestä. Ja nuo varatut oli niin kovasti vapaata. Onneksi sana kiirii ennen kuin lähtee tapaamaan.

Mikä vika niissä ressukoissa oli? Luulen että juuri he olisivat luotettavaa parisuhdemateriaalia.

Vierailija
38/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kiinni iästä myös ja elämän tilanteesta kaikkiaan. Kun olin 20-vuotias sinkku seurustelun loputtua, päätin keskittyä opiskeluun täysillä ja unohtaa miehet kokonaan. Yli puoli vuotta noin olikin ja sitten tapasin tulevan aviomieheni, joka asui ihan eri puolella maata kuin minä. Tavattiin vuosi etänä ja sitten muutettiin saman katon alle ja aika pian naimisiin. Liitto kesti 15v.

Nyt olen taas sinkku, ollut pari vuotta. Olen ollut nettideiteillä ja treffeillä tuloksetta. Ehkä jälleen aika lopettaa haahuilu miehistä, etsimällä ei löydy sopivaa ja miksi tyytyä muuhun. Yksinkin on hyvä ja sisältöä voi järjestää elämään muutenkn kuin suhteessa.

Jotenkin jäi tuntu nettiklikkailuista ,että se on monelle vaan peliä ja tapa rentoutua työpäivän päätteeksi. On varmasti muitakin kokemuksia.

Vierailija
39/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika niissä ressukoissa oli? Luulen että juuri he olisivat luotettavaa parisuhdemateriaalia.

Siis kehitysvammaiset, kaljapöhöiset ja 30kg liikapainoiset?

Vierailija
40/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet alle 50-vuotias, niin miehen löytämisen suhteen tilastot ovat puolellasi. Suomessa lähestulkoon jokaisessa niemessä ja notkossa asustelee enemmän naimattomia miehiä kuin naisia: http://naytadata.com/2017/08/10/sukupuolijakauma-ja-vinouma-suomessa/ .

Juuri näin. Alle 50-vuotias löytää miehen helposti. Yli 50-vuotiailla mahdollisuudet huononevat radikaalisti. Yhtälöä vinouttaa vielä sekin että yli 50-vuotiaat miehet eivät katsele parisuhde mielessään ikäisiään naisia, vaan huomattavasti nuorempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä