Muita sinkkunaisia, jotka eivät löydä miestä?
Treffejä kyllä, mutta jäävät yhteen kertaan. Joko itseä ei kiinnosta tai sitten miestä ei.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Täällä 29v ikisinkku, en ole treffeille päässyt 5 vuoteen. Ja kyse ei voi olla siitä että tavoittelisin liian "hyvätasoisia" miehiä, riittäisi että: ei ole elämäntapatyönvieroksuja, ei ole järkyttävän ylipainoinen, ei ole päihdeongelmaa tai ongelmia väkivaltaisen käytöksen kanssa. Itse olen hoikka ja ihan tavallinen, kotona viihtyvä nainen ( toki käyn töissä aina kun töitä löytyy).
Vaadinko oikeasti liikaa kun toivoisin tavallista arkista parisuhdetta tavallisen ja arkisen miehen kanssa. :(
Oletko rehellinen itsellesi?
Monikin nainen sanoo tavallinen mies, mutta oikeasti tarkoittaa tavissarjan parhaimmistoa. Katsellaankin pitkiä miehiä, raamikkaita miehiä, itsevarmoja ja sosiaalisesti taitavia, jne.
Viesteistä huomaa myös sen että naisille asteikko lähtee tavismiehestä eli keskitasosta. Ovatko kaikki naiset vähintään keskitasoa?
Löytää lähelle 60v-ikäiset myös puolisoita. Juuri meni naimisiin yksi tuttava. Ihmisistä se on kiinni, ei iästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 29v ikisinkku, en ole treffeille päässyt 5 vuoteen. Ja kyse ei voi olla siitä että tavoittelisin liian "hyvätasoisia" miehiä, riittäisi että: ei ole elämäntapatyönvieroksuja, ei ole järkyttävän ylipainoinen, ei ole päihdeongelmaa tai ongelmia väkivaltaisen käytöksen kanssa. Itse olen hoikka ja ihan tavallinen, kotona viihtyvä nainen ( toki käyn töissä aina kun töitä löytyy).
Vaadinko oikeasti liikaa kun toivoisin tavallista arkista parisuhdetta tavallisen ja arkisen miehen kanssa. :(
Et vissiin ole itse ehdottanut treffejä.
Kenelle ehdottaisin treffejä kun en pääse edes jutteluasteelle kenenkään kanssa? Välillä olen yrittänyt ottaa kontaktia mutta ei miestä ikinä kiinnosta. Katsekontaktit päättyvät siihen että mies kääntyy pois, yritykseni aloittaa jutustelua päättyy siihen että mies poistuu paikalta.
Alapeukuista päättelen että kaltaisellani naisella ei ole mitään oikeutta toivoa parisuhdetta tavallisen miehen kanssa.
et ole tavallinen nainen, miksi ansaitsisit tavallisen miehen? Miehillä ei ole mitään velvollisuutta alkaa parisuhteisiin.
Missä sanoin että "ansaitsisin tavallisen miehen", kun nimenomaan etsin samanlaista miestä kuin itsekin olen. Saa olla introvertti, hiljainen, kaveriton, harrastukseton, kotona viihtyvä, kouluttamaton etc. kunhan ei väärinkäytä päihteitä/hakkaa. En ole ikinä ajatellut että ansaitsisin ketään, mutta uskon että jossain voisi olla mies jonka kanssa viihdyn ja joka viihtyisi kanssani.
Saatko jotain mielihyvää maassamakaavan potkimisesta?
Tässä on kaksi osatekijää: markkina-arvo ja markkinat/markkinointi.
Naisille "kiltteydellä ja kunnollisuudella" ei itsessään ole arvoa. Miehen MA nousee vasta kun on tarjota pituutta, raamikkuutta, jykevää leukaa, matalaa ääntä, rahaa ja statusta, sosiaalista kyvykkyyttä, jne.
Sinun on vain mietittävä missä voisit tavata sen ujon ja yksinäisen miehen? Se mies tuskin on hyvä tekemään aloitteita tai edes reagoimaan niihin. Missä ovat markkinat ja kuinka markkinoit itseäsi?
Jos kerrot asioista rehellisesti, kyse lienee kohtaamisongelmasta. Jos taas sinulla onkin listalla pituusvaatimusta, raamikkuusvaatimusta, jne...kyse lieneekin markkina-arvosta.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan kiinni iästä myös ja elämän tilanteesta kaikkiaan. Kun olin 20-vuotias sinkku seurustelun loputtua, päätin keskittyä opiskeluun täysillä ja unohtaa miehet kokonaan. Yli puoli vuotta noin olikin ja sitten tapasin tulevan aviomieheni, joka asui ihan eri puolella maata kuin minä. Tavattiin vuosi etänä ja sitten muutettiin saman katon alle ja aika pian naimisiin. Liitto kesti 15v.
Nyt olen taas sinkku, ollut pari vuotta. Olen ollut nettideiteillä ja treffeillä tuloksetta. Ehkä jälleen aika lopettaa haahuilu miehistä, etsimällä ei löydy sopivaa ja miksi tyytyä muuhun. Yksinkin on hyvä ja sisältöä voi järjestää elämään muutenkn kuin suhteessa.
Jotenkin jäi tuntu nettiklikkailuista ,että se on monelle vaan peliä ja tapa rentoutua työpäivän päätteeksi. On varmasti muitakin kokemuksia.
Itse en ole koskaan käyttänyt mitään deittipalveluita, vaikka pitkien suhteiden välissä olin yli pari vuotta sinkkuna. Toisaalta tuntuu jopa, että on jäänyt jostain yleissivistävästä paitsi :) Ei kuitenkaan sovi luonteelleni liian pinnallisena, enkä ole ihan niin sosiaalinen, että huvikseni jaksaisin vieraita tavata. Kuitenkin kumppani löytyi aikanaan kun keskittyi omaan elämäänsä, eikä sinkkuaika ollut ahdistavaa.
Toki suhdetta varmasti kaipaa enemmän, jos on ollut valtaosan elämästään yksin. Suhteet itsessään eivät kuitenkaan tuo onnea, hyvin monet suhteet päättyvät joka tapauksessa. Sama kai se on, onko yksin vai seilaako keskinkertaisesta suhteesta toiseen. Sitten tuurilla vastaan tuleva sopiva ihminen on asia erikseen, tätä ei voi oikein etsimällä pakottaa. En toivota voimia sinkuille, teissä on se jo itsessänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on seksisovellus. Miehet piirittää niin kauan, kunnes saavat plua. Ja helppo olla monta naista kierrossa.
Kivasti etenee herpekset ja muut pikkuiset vaivat.
Nuoret miehet 18-29v ehkä pääsääntöisesti etsivät vain seksiä, mutta uskallan väittää että yli kolmekymppiset miehet toivoisivat löytävänsä jotain pysyvämpää parisuhdetta, naista jonka kanssa mennä naimisiin, ja perustaa oman perheen jne.
Tietysti tätä kaikkea mustamaalaa tunteettomat seikkailijat jotka lentävät kukasta kukkaan ja pelimiehet vailla aitoa sitoutumishalua, mutta he eivät edusta kaikkia miehiä joten ei pitäisi yleistää.
Itse olen mies ja olen aina halunnut vain parisuhteen. Tässä on vain se ongelma että juuri minä en kelpaa naisille parisuhteeseen.
Naiset ehkä haluaa parisuhteen mutta tietynlaiset minunlaiset miehet on naisille näkymättömiä.
Naiset itse valitsee niitä miehiä jotka ei parisuhdetta halua eli niitä komeita ja meneviä jännämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Olet kiinnostunut vain huippumiehistä. Siksi et saa vastakaikua.
Minulle käy tavallinen mies. Ei mikään pintaliito kiinnosta.
Tavallinen käy, mutta ei kuitenkaan kukaan niistä, joita olisi tarjolla. On tämä naisille niin vaikeaa. Vähän kuin menisi ravintolaan, mutta ei löytäisi sieltä mitään syötävää.
Miesten mielestä tavallinen mies: alkoholisoitunut aikamiespoika, peräkammarin asukki, olemukseltaan epäsiisti mies tai selvästi keskivertoa rumempi mies. Itselle tavallinen mies on tosiaan tavallinen, ei kumpaakaan ääripäätä. Ne komeat gigolot eivät minua kiinnosta tippaakaan.
T: eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on seksisovellus. Miehet piirittää niin kauan, kunnes saavat plua. Ja helppo olla monta naista kierrossa.
Nuoret miehet 18-29v ehkä pääsääntöisesti etsivät vain seksiä, mutta uskallan väittää että yli kolmekymppiset miehet toivoisivat löytävänsä jotain pysyvämpää parisuhdetta, naista jonka kanssa mennä naimisiin, ja perustaa oman perheen jne.
Tietysti tätä kaikkea mustamaalaa tunteettomat seikkailijat jotka lentävät kukasta kukkaan ja pelimiehet vailla aitoa sitoutumishalua, mutta he eivät edusta kaikkia miehiä joten ei pitäisi yleistää.
Itse olen mies ja olen aina halunnut vain parisuhteen. Tässä on vain se ongelma että juuri minä en kelpaa naisille parisuhteeseen.
Naiset ehkä haluaa parisuhteen mutta tietynlaiset minunlaiset miehet on naisille näkymättömiä.
Naiset itse valitsee niitä miehiä jotka ei parisuhdetta halua eli niitä komeita ja meneviä jännämiehiä.
Ei pidä paikkaansa, itse olen lähestynyt keskitason miehiä, ja joko olen saanut pakit tai äijä on alkanut vongata seksiä, yök. En etsi seksiseuraa vaan suhdetta, mutta en vain kelpaa kenellekään suhteeseen.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin ole itse ehdottanut treffejä.
Kenelle ehdottaisin treffejä kun en pääse edes jutteluasteelle kenenkään kanssa? Välillä olen yrittänyt ottaa kontaktia mutta ei miestä ikinä kiinnosta. Katsekontaktit päättyvät siihen että mies kääntyy pois, yritykseni aloittaa jutustelua päättyy siihen että mies poistuu paikalta.
Alapeukuista päättelen että kaltaisellani naisella ei ole mitään oikeutta toivoa parisuhdetta tavallisen miehen kanssa.
et ole tavallinen nainen, miksi ansaitsisit tavallisen miehen? Miehillä ei ole mitään velvollisuutta alkaa parisuhteisiin.
Missä sanoin että "ansaitsisin tavallisen miehen", kun nimenomaan etsin samanlaista miestä kuin itsekin olen. Saa olla introvertti, hiljainen, kaveriton, harrastukseton, kotona viihtyvä, kouluttamaton etc. kunhan ei väärinkäytä päihteitä/hakkaa. En ole ikinä ajatellut että ansaitsisin ketään, mutta uskon että jossain voisi olla mies jonka kanssa viihdyn ja joka viihtyisi kanssani.
Saatko jotain mielihyvää maassamakaavan potkimisesta?
Tässä on kaksi osatekijää: markkina-arvo ja markkinat/markkinointi.
Naisille "kiltteydellä ja kunnollisuudella" ei itsessään ole arvoa. Miehen MA nousee vasta kun on tarjota pituutta, raamikkuutta, jykevää leukaa, matalaa ääntä, rahaa ja statusta, sosiaalista kyvykkyyttä, jne.
Sinun on vain mietittävä missä voisit tavata sen ujon ja yksinäisen miehen? Se mies tuskin on hyvä tekemään aloitteita tai edes reagoimaan niihin. Missä ovat markkinat ja kuinka markkinoit itseäsi?
Jos kerrot asioista rehellisesti, kyse lienee kohtaamisongelmasta. Jos taas sinulla onkin listalla pituusvaatimusta, raamikkuusvaatimusta, jne...kyse lieneekin markkina-arvosta.
Ei tarvitse olla mitään vaatimuslistaa, sen hoitaa se kuuluisa kemia, jota joko on tai ei ole. Kemian syntymistä edistää pituus, status ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, itse olen lähestynyt keskitason miehiä, ja joko olen saanut pakit tai äijä on alkanut vongata seksiä, yök. En etsi seksiseuraa vaan suhdetta, mutta en vain kelpaa kenellekään suhteeseen.
Jos et kelpaa kenellekään suhteeseen, eikö tämä johda epämiellyttävään mutta realistiseen johtopäätökseen ettet ole itse keskitasoa?
ts. yrität itseäsi tasokkaampia.
Mä ainakin olen ollut ihan rennosti liikkeellä jo jonkun aikaa, eli jos kolahtaa olisin valmis suhteeseen, mutta mua on ruvennut ärsyttää miehien kiire ja huono itsetunto niin, että pidän nyt taukoa... elokuviin tuli juuri ”Aurinko sisälläni” ja sen aion mennä katsomaan. Suosittelen myös ap:lle.
Tärkeintä on löytää onni itsestään!!!
Viimeisimmät ehdokkaat ovat olleet alkoholisoitunut mies, joka suunnittelee petosta sekä mies, joka pyristelee lääkkeiden avulla heroiinikoukusta.
Ja palstan kilttimiesten mukaan minun olisi pitänyt näistä jompikumpi ottaa?
Sori, mut mielummin olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen käy, mutta ei kuitenkaan kukaan niistä, joita olisi tarjolla. On tämä naisille niin vaikeaa. Vähän kuin menisi ravintolaan, mutta ei löytäisi sieltä mitään syötävää.
Miesten mielestä tavallinen mies: alkoholisoitunut aikamiespoika, peräkammarin asukki, olemukseltaan epäsiisti mies tai selvästi keskivertoa rumempi mies. Itselle tavallinen mies on tosiaan tavallinen, ei kumpaakaan ääripäätä. Ne komeat gigolot eivät minua kiinnosta tippaakaan.
Oikeasti tavalliset miehet on tosi tylsiä. Älykkäissä, hieman erikoisissa nörteissä on sitä jotain. Ei tarvii olla komea jos leikkaa nopeasti. Ehkä olen sitten sapioseksuaali.
Aina kun nainen sanoo ettei löydä miestä niin kyse on oikeasti siitä ettei nainen kelpuuta tavallista miestä. Pitäisi olla jännittävä, salaperäisen avoin sielu, osata heittäytyä tilanteisiin, luoda kemiaa ja taikaa naisen ja miehen välille, pitää olla pitkä ja komea jykevällä leualla, "akateeminen" mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.
Fakta on oikeasti se että tavallinen nainen löytää AINA miehen ihan mistä tahansa ihan milloin tahansa mutta ei vain sellaista KTM-alfaa jota on jo pikkutytöstä asti toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tavalliset miehet on tosi tylsiä. Älykkäissä, hieman erikoisissa nörteissä on sitä jotain. Ei tarvii olla komea jos leikkaa nopeasti. Ehkä olen sitten sapioseksuaali.
Niinpä. Pitää olla Benedict Cumberbatch, ovela huippuälykäs ja seksikäs "nörtti".
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmät ehdokkaat ovat olleet alkoholisoitunut mies, joka suunnittelee petosta sekä mies, joka pyristelee lääkkeiden avulla heroiinikoukusta.
Laittoiko kyseiset miehet sinulle viestiä vai sinä niille?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä te naiset löydätte näitä alkoholisteja ja narkkareita. Itse tiedän vain yhden narkkarin nimeltä ja ulkonäöltä mutta tällä palstalla näköjään jokainen sinkku nainen on seurustellut narkkarin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Pitää olla Benedict Cumberbatch, ovela huippuälykäs ja seksikäs "nörtti".
Ei tarvii olla yhtä pitkä, julkkis tai psykopaatti ;)
Vierailija kirjoitti:
Aina kun nainen sanoo ettei löydä miestä niin kyse on oikeasti siitä ettei nainen kelpuuta tavallista miestä. Pitäisi olla jännittävä, salaperäisen avoin sielu, osata heittäytyä tilanteisiin, luoda kemiaa ja taikaa naisen ja miehen välille, pitää olla pitkä ja komea jykevällä leualla, "akateeminen" mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.
Fakta on oikeasti se että tavallinen nainen löytää AINA miehen ihan mistä tahansa ihan milloin tahansa mutta ei vain sellaista KTM-alfaa jota on jo pikkutytöstä asti toivonut.
Tätä tukee se, että monilla ei erikoisen viehättävillä naisilla on lapsia, eli ovat ainakin sänkyyn jonkun kanssa päätyneet.
Ite oon 31-vuotias ikisinkku, enkä enää oikeastaan edes etsi kumppania. Olishan se kiva jos sellaisen vielä löytäisi, mutta en kaipaa parisuhdetta niin paljon että varta vasten jaksaisin etsiä.
Nuorempana jäin yksin koska kärsin pahasta sosiaalisten tilanteiden pelosta. Nykyään tulen kyllä hyvin juttuun miesten kanssa, mutta yleensä ne joiden kanssa on tullut juteltua ovat olleet varattuja. Kyllä kai niitä sinkkuja baarista tai deittipalstoilta löytyisi, mutta kuten sanottu, en jaksa nähdä vaivaa asian eteen kun elämä on aika hyvää näinkin.