Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita sinkkunaisia, jotka eivät löydä miestä?

Vierailija
26.10.2017 |

Treffejä kyllä, mutta jäävät yhteen kertaan. Joko itseä ei kiinnosta tai sitten miestä ei.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Olet kiinnostunut vain huippumiehistä. Siksi et saa vastakaikua.

Vierailija
2/96 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä treffejä? Joku Tinder vai? Onko se nykyään ainut tapa? Itse haluaisin tutustua kirjeenvaihdon kautta netissä enkä suin päin mennä treffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kenellekin huippu? Ei kai kukaan mitään luuseriakaan halua? Ja kuka haluaa mitäkin? 

Vierailija
4/96 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on seksisovellus. Miehet piirittää niin kauan, kunnes saavat plua. Ja helppo olla monta naista kierrossa.

Kivasti etenee herpekset ja muut pikkuiset vaivat.

Vierailija
5/96 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos en halua haastattelun jälkeen tarjottua duunia, niin se tarkoittaa, että en "löydä töitä"?

Vierailija
6/96 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle käy tavallinen mies. Ei mikään pintaliito kiinnosta.

Vierailija
7/96 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle käy tavallinen mies. Ei mikään pintaliito kiinnosta.

Tavallinen käy, mutta ei kuitenkaan kukaan niistä, joita olisi tarjolla. On tämä naisille niin vaikeaa. Vähän kuin menisi ravintolaan, mutta ei löytäisi sieltä mitään syötävää.

Vierailija
8/96 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin katsomisen paikka (sekä kuvaannollisesti että käytännössä).

Vierailija
9/96 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse tyytyä mihin tahansa. Lopultakin parempi olla yksin kuin huonon miehen kanssa.

Vierailija
10/96 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään tarvitse tyytyä mihin tahansa. Lopultakin parempi olla yksin kuin huonon miehen kanssa.

Ja kaikki ap:lle tarjolla olleet miehet ovat olleet huonoja, eikö niin? Tämän tiedät, koska...?

Vierailija
11/96 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät raukat tiedä mitä haluavat ja sitten kun kohtaavat sen huippumiehen niin juoksevat karkuun ja uskottelevat itselleen että eivät olisi halunneetkaan :O

Vierailija
12/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 28 v ikisinkku. Oishan sitä jo tässä iässä mukava tietää millaista seurustelu ja rakkaus on. Onko ees mun juttu? Ei voi tietää kun ei ole päässyt kokeilemaan. 30 tindertreffit takana viimeisen 2,5 v ajalta ja yksikään mies ei ollut kiinnostunut. Itse olisin kiinnostunut heistä noin viidestä. Mutta kun en kelpaa niin en kelpaa.

Vierailija
13/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 28 v ikisinkku. Oishan sitä jo tässä iässä mukava tietää millaista seurustelu ja rakkaus on. Onko ees mun juttu? Ei voi tietää kun ei ole päässyt kokeilemaan. 30 tindertreffit takana viimeisen 2,5 v ajalta ja yksikään mies ei ollut kiinnostunut. Itse olisin kiinnostunut heistä noin viidestä. Mutta kun en kelpaa niin en kelpaa.

Heivaa tinder ja kokeile ihan rehellistä nettideittiä. Siellä on enemmän rumia mutta hyviä miehiä, jotka haluavat suhteen

Vierailija
14/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos suhtautuisit parisuhteeseen kuin ystävyyteen etkä yrittäisi hakea sitä kuin kaupasta?

Vierailija
15/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän vain tarkoittaa sitä, että sinulla on epärealistinen käsitys omasta markkina-arvostasi. Eli sinulle ei kelpaa ne miehet, joihin arvosi riittäisi, vaan tavoittelet sellaisia, joihin arvosi on liian alhainen.

Vierailija
16/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämähän vain tarkoittaa sitä, että sinulla on epärealistinen käsitys omasta markkina-arvostasi. Eli sinulle ei kelpaa ne miehet, joihin arvosi riittäisi, vaan tavoittelet sellaisia, joihin arvosi on liian alhainen.

Tai sitten ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi aloitteellinen...

Vierailija
17/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kenellekin huippu? Ei kai kukaan mitään luuseriakaan halua? Ja kuka haluaa mitäkin? 

Tässä on niin kiteytettynä naisten ajatusmaailma: Jos et ole miesten parhaimmistoa, olet luuseri.

Vierailija
18/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annatko niille sitä reikää?

Menepä sinä takaisin sinne reikään vähän kasvamaan.

Vierailija
19/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, minullakin on hirveitä vaikeuksia löytää nuorta miljonäärihughgranttia joka huhuilee romanttisesti postiluukusta ja jaksaa kiukutteluani ja lopulta lennättää minut elämään marbellaelämää malibuun.

Vierailija
20/96 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heivaa tinder ja kokeile ihan rehellistä nettideittiä. Siellä on enemmän rumia mutta hyviä miehiä, jotka haluavat suhteen

Ei ap, mutta mikähän olisi tällainen "rehellinen nettideitti"? Oma kokemukseni on, että siellä vasta näitä seksinvonkaajia riittää Hangosta Petsamoon... koska et voi suorittaa juuri minkäänlaista esikarsintaa.

Olen seurustellut eron jälkeen kerran, mies oli todella ok ja Tinderistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä