Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka laittavat rahkaan hilloa ja kuohukermaa..todella epäterveellistä..

Vierailija
26.10.2017 |

Selittäkää!?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahkaa joskus syön, niin hilloa en siihen laita, mutta kermaa kylläkin. Rahkahan on rasvatonta, joten pakkohan se on kermalla rasvata.

Vierailija
2/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan öljyä ja marjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki syö rahkaa siksi että siitä saa proteiinia. Hillolla ja kermavaahdolla rahkasta saa oivan jälkiruoan. Keksinmuruilla vielä rapeutta, nam!

Vierailija
4/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rahka on vain ja ainoastaan jälkiruoka, yleensä pääsiäisenä.

Vierailija
5/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiruokana syön rahkaa kermavaahdolla, sokerilla ja hedelmillä/marjoilla. Välipalana syön ihan vain rahkaa hedelmien tai marjojen kanssa ja silloinkin ripaus sokeria. Huono minä!

Vierailija
6/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermavaahto-rahkaseos toimii hyvin kakunkuorrutteena, eikä ikäänny kermavaahdon tapaan edes pitkään säilytettynä (tosin kolme päivää on kuitenkin pisin aika jonka täytekakku voi jääkaapissa säilyä... se mystisesti katoaa ihan itsekseen).

Vierailija
7/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan kermaa ja marjoja tai hedelmiä, koska syön rahkaa ainoastaan silloin tällöin jälkiruokana.

Vierailija
8/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt, miten voi olla totta että noin joka kymmenes suomalaisista on diabeetikko. Näiden kommenttien jälkeen en ihmettele.

Vierailija
9/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihmetellyt, miten voi olla totta että noin joka kymmenes suomalaisista on diabeetikko. Näiden kommenttien jälkeen en ihmettele.

Ja sitten surraan ruhtinaallisten lääkekorvauksien perään, kun ei haluta ottaa vastuuta elintavoista. Kerma ei todellakaan ole terveellistä.

Vierailija
10/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka syö rahkaa jälkiruokana ei vedä sitä naamaan samoja määriä kuin proteiinihullut.

Vierailija
11/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön vain herkullista ruokaa. Käytännössä se useimmiten tarkoittaa rasvaa ja sokeria. Toinen vaihtoehto olisi olla kokonaan syömättä. Minulla on ollut lapsesta asti syömishäiriö.

Vierailija
12/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka syö rahkaa jälkiruokana ei vedä sitä naamaan samoja määriä kuin proteiinihullut.

Mäkin teen rahkasta vain jälkiruokaa ja se on noin kerran 3-4 kuukauden sisällä

Tuskin tappaa mua.

Vierailija
13/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tekosyy. Syön rahkaa jälkiruokana ja todellakaan en lisää siihen kermaa. Jos jotain rasvaa haluaa laittaa, niin laittaa vaikka lorauksen rypsiöljyä pehmentämään.

Vierailija
14/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön vain herkullista ruokaa. Käytännössä se useimmiten tarkoittaa rasvaa ja sokeria. Toinen vaihtoehto olisi olla kokonaan syömättä. Minulla on ollut lapsesta asti syömishäiriö.

Kannattaisi varmaan yrittää hoidattaa se. Molemmat vaihtoehdot noista ovat epäterveellisiä.

Vierailija
15/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Entäs sipsit ja leivonnaiset joissa on transrasvaa?

Vierailija
16/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten surraan ruhtinaallisten lääkekorvauksien perään, kun ei haluta ottaa vastuuta elintavoista. Kerma ei todellakaan ole terveellistä.

Kerma nimenomaan on se terveellinen osa. Hillo on se epäterveellinen, jota diabeetikon kannattaa välttää.

Vierailija
17/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tekosyy. Syön rahkaa jälkiruokana ja todellakaan en lisää siihen kermaa. Jos jotain rasvaa haluaa laittaa, niin laittaa vaikka lorauksen rypsiöljyä pehmentämään.

Joo, tosi ihana jälkiruoka. Maustamaton rahka öljyllä... or not.

Vierailija
18/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tosi ihana jälkiruoka. Maustamaton rahka öljyllä... or not.

Väitinkö että se on ainoa lisätty ainesosa? Hedelmät ja marjat tuovat makua.

Vierailija
19/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan yrittää hoidattaa se. Molemmat vaihtoehdot noista ovat epäterveellisiä.

No ei todellakaan kiinnosta hoidattaa yhtään mitään. Se on osa minun identiteettiäni. Olen jo 50-vuotias.

Vierailija
20/33 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerma nimenomaan on se terveellinen osa. Hillo on se epäterveellinen, jota diabeetikon kannattaa välttää.

Maitorasva on kovaa, epäterveellistä rasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi