Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toimittaja soitti, pitäisikö soittaa takaisin?

Vierailija
26.10.2017 |

Olin palaverissa enkä päässyt vastaamaan. Asia on otsikoissa viikonloppuna, jotenkin ei oikein viitsisi ryhtyä selvittämään asioita yleisellä tasolla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
2/8 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, omapa on asiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuei

Vierailija
4/8 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en soittaisi. jos sillä on asiaa niin kyllä se itse saa mulle soittaa. parempi vielä jos se laittaisi kysymykset etukäteen. 

Vierailija
5/8 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin palaverissa enkä päässyt vastaamaan. Asia on otsikoissa viikonloppuna, jotenkin ei oikein viitsisi ryhtyä selvittämään asioita yleisellä tasolla.

Luultavasti sillä on jo joku toinen haastateltava.

Nykyään on niin kiireistä että jos ensimmäinen ei tärppää, niin etsitään heti seuraava.

Mutta voit sinä soittaa, sillä toimittajasuhteista kannattaa aina pitää huolta.

Vierailija
6/8 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en soittaisi. jos sillä on asiaa niin kyllä se itse saa mulle soittaa. parempi vielä jos se laittaisi kysymykset etukäteen. 

Silloin kun Halonen oli pressana, niin hänelle annettiin kysymykset etukäteen, mutta muiden ei kannata yrittää.

Eikä se lista kuitenkaan säily sellaisena kuin mitä alussa luultiin.

Vierailija
7/8 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit niin, kuten työnantajasi on sinua ohjeistanut toimimaan. Siis joko vastaat itse tai ohjaat henkilölle, jolla on tiedotusvastuu. Aina on parempi päästä kertomaan oma näkökantansa.

Olettaen siis, että sinua on tavoiteltu viran puolesta.

Vierailija
8/8 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työasioissa perään soitellaan, tuppaan soittamaan takaisin mahdollisimman pian. Julkaisutahti on tänä päivänä niin nopea että laittavat yleensä jutun ulos samana päivänä. Jos siellä on väärää tietoa mukana niin sitä saa sitten korjata parhaassa tapauksessa vuosikaudet. Ne epätarkkuudet voivat olla täysin yhdentekeviä suuren yleisön näkökulmasta, mutta oman pienen asiakaskunnan silmissä sitten maan kaatavia.

Hyvässä yhteistyössä tehty juttu tuppaa olemaan aina paljon kivemman sävyinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi