Mitä mieltä näistä facebookin elämänkoululaisista?
Eli ne jotka laittavat koulutuksekseen elämänkoulu...
Kommentit (17)
Minusta se ei kerro mitään henkilökohtaista ihmisestä, koska kaikki, jotka ovat eläneet, ovat oppineet elämältä jotain, huolimatta siitä, ovatko käyneet vain osan peruskoulua tai sitten väitelleet tohtoriksi.
Että ovat paljon viisaampia kuin me muut koska elämänkoulu opettaa kaikista eniten.
Ihan vitun noloa. Tai sitten joku "työskentelee yrityksessä Jeesus Kristus" 😂
Vierailija kirjoitti:
Minusta se ei kerro mitään henkilökohtaista ihmisestä, koska kaikki, jotka ovat eläneet, ovat oppineet elämältä jotain, huolimatta siitä, ovatko käyneet vain osan peruskoulua tai sitten väitelleet tohtoriksi.
Sittenhän tuo maininta "elämän koulu" on täysin turha. Koska se "meriittihän" löytyy kaikilta :).
Olen huomannut, että ne ulisevat usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tuo maininta "elämän koulu" on täysin turha. Koska se "meriittihän" löytyy kaikilta :).
Juuri niin. Siksi se sopii hyvin maininnaksi silloin, kun ei halua kertoa itsestään liikoja :-) .
Jos oikein alkaa tiukkikseksi, niin se voi kuitenkin ärsyttää, koska sen voi myös lukea kategoriaan "vihjailevat päivitykset, joissa halutaan huomiota kertomatta mitään" :-) . Mutta ei ole pakko alkaa.
Elämämkoulu ja ammattina Perheyritys Sukunimi Oy tai Kotiäiti
Elävät ja menevät helposti huonon esimerkin mukaan. Kouluttamattomat. Elämäm koulu kuulostaa reteämmältä kuin koulutustasona peruskoulu.
Kouluttamattomia, saattavat olla nuoria yksinhuoltajia tai jotain 50+ jotka eivät tajua, että elämän koulu profiilissa ei suinkaan ole hieno asia, vaan leimaa tyhmäksi ja yksinkertaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mukahauska ja vekkuli juttu...
Toisille se taas on vakavuudessaan elämää suurempi juttu ...
Mulla on tuo ja oon oikeesti akateeminen :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuo ja oon oikeesti akateeminen :D
:-D
Vierailija kirjoitti:
Minusta se kertoo lähes aina siitä että kyseinen ihminen on tyhmä. En ole nähnyt yhtäkään fiksua normaalia jolla lukee facebookissa elämämkoulu.
-Työskentelee yrityksessä Jeesus Kristus
-Opiskeli paikassa elämän kova koulu
Näitä näkee paljon romaneilla 🤔
Syrjäytynyt elämäntapa työtön