Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde

Vierailija
26.10.2017 |

Olen seurustellut miehen kanssa vuoden ja rakastunut. Mies on kuitenkin työ- ja lapsikeskeinen. Kun aloimme seurustella hän kertoi, että lapset saavat olla vapaasti kumman vanhemman luona haluavat. Paljastui suhteen edetessä, että he haluavat olla vain isällään. Äiti on alkoholisti, käy kyllä töissä pari päivää viikossa, mutta kännää paljon uuden miesystävänsä kanssa. Lisäksi lapsia on 5 ja mies tekee kahta työtä, että saa elätettyä perheen.

Mies haluaisi, että muutan heille lasten kanssa. Käytännössä en saa hänen kanssa vietettyä yhteistä aikaa muuten kuin hänen luonaan olemalla (koska lapset). Itse mietin, että kävelenkö tästä ulos, vaikka onkin tunteita?

Ollaan me pari kertaa päästy jossakin kahdestaan käymään, mutta lapset ja työ yleensä menee minun edelle. Antakaa pari hyvää vinkkiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki: juokse!

Vierailija
2/2 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tätä mietin. Kai tämä on jotakin masokismia, kun hakeudun tällaisiin suhteisiin. Toinen vaihtoehto on, että pidän oman kotini ja käyn vaan heillä. Mutta jotenkin tuntuu, ettei se riitä. Siis sellainen elämä. Enhän saa miestä edes mihinkään matkoille tai reissuun, kun on koko ajan kiinni.

Toisaalta miehellä on mökki ja kiva talo maalla eli voin siellä viettää aikaa ja matkustella sitten yksin tai kavereiden kanssa.

Perhana...lähtisin, mutta nuo tunteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi