Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko käynyt julkisessa kiireellisessä hammashoidossa vaikka ei olisi ollut aihetta?

Vierailija
26.10.2017 |

Kaveri väittää että kaikki tekevät näin. Itse en kehtaisi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin aiheesta kyllä, mutta huomasin, että uussuomalaiset tietävät systeemin kyllä. Olin ainoa alkuperäissuomalainen odotustilassa. Ja nämä muut seurustelivat ihan hilpeinä, kunnes sisäänkutsu tuli. Näin Vantaalla pari vuotta sitten.

Vierailija
2/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla on kivuton reikä, menen kiireelliseen päivystykseen valittamaan sietämätöntä kipua. Niin se vaan kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hammaslääkärillä voi käydä aiheetta.

Vierailija
4/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kivuton reikä johon soittelin aikaa kymmeneltä aamulla, sain ajan samalle päivälle klo 12, hoitaja sanoi että joko se aika tai sitten seuraava vapaa on neljän kuukauden päästä.

Vierailija
5/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, kipu kyllä oli sietämätön, hampaissa ei ollut vikaa, kulunut leukanivel.

Vierailija
6/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta ole mitään hyötyä. Mulla oli reikä hampaassa ja kova särky. Ei siellä porattu kuin pahimmat ja väliaikainen paikka. Jouduin kuitenkin menemään uudestaan. Jos olisin tiennyt niin olisin syönyt särkylääkettä ja mennyt ihan kunnon ajalla hammaslääkäriin.

7/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin olen, joskaan en mitään saarnaa tai moitteita käynnistä saanut. Hampaasta lohkesi iso pala ja lohkeaman alta paljastui hammasvälikaries. Suht. kivuton mutta ajanvarauksessa vastannut henkilö käski näytille. Ei ollut onneksi ehtinyt karies leviämään juurikanavaan, vielä.

Laitettiin hoitava paikka ja uhkailtiin juurihoidolla, jos hammas kipuilee jatkossa.

Vierailija
8/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaasta lähti paikka, kokeilin vähän huvikseen miten kauan menisi kunnallisella puolella uuden saamiseen. No, ajanvarauksesta sanottiin että peruutusaika 45 minuutin päästä, ehditkö siihen mennessä. Ehdin ja reilu tunti soitosta uusi paikka suussa.

9/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hammaslääkärillä voi käydä aiheetta.

Kiireelliseen hoitoon ei ole aina aihetta, vaikka hammaslääkärin vastaanotolle pitääkin päästä.

Vierailija
10/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän kunnassa moinen onnistuu?

Vierailija
11/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Varmaankin olen, joskaan en mitään saarnaa tai moitteita käynnistä saanut. Hampaasta lohkesi iso pala ja lohkeaman alta paljastui hammasvälikaries. Suht. kivuton mutta ajanvarauksessa vastannut henkilö käski näytille. Ei ollut onneksi ehtinyt karies leviämään juurikanavaan, vielä.

Laitettiin hoitava paikka ja uhkailtiin juurihoidolla, jos hammas kipuilee jatkossa.

Hoitava paikka = juurihoito.

Vierailija
12/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan... mutta hammaslääkäri sanoi että oli ihan hyvä että tulin niin pikaisesti hoitoon koska muuten olisin joutunut ihan todellisesta syystä kiireelliseen hoitoon. En kyllä silti kehtaa toiste tehdä näin; kuulin kun hammashoitaja valitti miten jotain julkisten kiireellisiä leikkauksia(?, jotain hampaisiin/suunhoitoon liittyviä) joudutaan siirtämään myöhemmälle juuri näiden tapausten takia.

13/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prototyyppi kirjoitti:

Hoitava paikka = juurihoito.

Ei mun kohdallani.

Ihan tavallinen muovipaikka laitettiin, kun otettiin hoitava paikka pois. Tuo päivystyksen lääkäri pelotteli juurihoidolla ja oma hammaslääkäri totesi, ettei todellakaan ole tarvetta juurihoidolle. Itsekin ihmettelin tuota juurihoitojuttua päivystyksessä, kun juurikanava oli kunnossa.

Vierailija
14/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omasta mielestäni. Kipua valittelin ja hammaslääkäri uusi yhden paikan ja siihen loppui kipu.

Vierailija
15/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni. 1. kerran, kun viisaudenhampaan päälle jäi ienläppä, se oli tiivis ja yli puoliksi hampaan päällä, hammas puhkeamassa, helvetin vaikea puhdistaa harjalla, suuvedellä ja millä kaikella. Tulehtui pahasti, joten menin hammaspäivystykseen. Ihmettelen, että se läppä vain "leikattiin pois" ja puhdistettiin, enkä saanut antibiootteja...

Toinen, kun alkoi kova kipu, ja epäilin, että hammas... Ei löytynyt vikaa, mikä oli hiton outoa. Juurihoito oli kyllä kesken.

Vierailija
16/16 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran. Paikka irtosi ja väitin, että särkee, vaikka ei särkenyt.