Roope Salminen taas pettänyt Sara Sieppiä
https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalikuva-Roope-Salmisen-kiihkea-hetk…
Ovatkohan vieläkin yhdessä, vai onks kootut selitykset uponneet jälkeen miss Sieppiin?
Kommentit (306)
sara juhlimassa , roope yksin kotona :(
Roope on ällöttävä, en tajua mitä Sara hänessä näkee.
Ymmärrän kuitenkin eroamisen vaikeuden, itsekin henkisesti valmistauduin eroon yli puoli vuotta. Yritin pitää "kulissit pystyssä" ja oli mukamas epäonnistuminen erota. Ja oon ihan tavis, uskon julkkiksilla näiden paineiden ja kulisseiden olevan tuhatkertaiset. Tosin Roopen pettämiset on julkista touhua....
Tsemppiä Sara, saat kyllä parempaa tai on ainakin parempaa olla yksin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roopen näköisellä kaverilla tuskin on ollut paljoa vientiä ennen julkisuutta niin en yhtään ihmettele jos pää menee sekaisin kun yhtäkkiä naiset tyrkyttää itseään sen takia kun on julkkis.
Näin se menee, kertoo kyllä enemmän naisista kuin Roopesta.
Kertoo molemmista, yhtä paljon.
Tyttö kuiskaa jotain Roopen korvaan. Eihän se oo pusuttamista. Eikä oo mitään pettänyt kaunista Saaraa. Saa kai sitä kuiskailla.
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne on nyt Naantalin kylpylässä saaneet asiansa sovittua näemmä ainakin seiskan mukaan. Ai ai Sara kannattaisi tutkiskella vähän omanarvontuntoaan...
Ei saralla arvoja, ottaa matkan selityksineen ja nielee roopen selitykset taas! Matka hyvitti kaiken. Siinä saran arvot. On kyllä typerä. Tulee suremaan, kun tulee lähtö kalliosta, on velat maksamatta. Joten kai menee itkee omaa tyhmyyttään sabbelle. Kun ei rahaa omaan luukkuun. Eli ei miestä/asuntoa pian. Voi voi karman laki pettäjälle!
Mikä juttu tämä Siepin pettämisjuttu on? Ketä Sieppi on pettänyt?
Minä näin heidät Naantalin kylpylässä, olivat ihan sympaattisen oloisia. Vaikuttavat molemmat kulinaristeilta.
Vierailija kirjoitti:
Harva mies jaksaa elää kiiltävässä kodissa, jossa valkoiset huonekalut, tuoreet kukkakimput ja ulkomaiset sisustuslehdet ovat sulassa sovussa keskenään. Ei olisi ensimmäinen mies, joka on siivottu ulos yhteiselämästä.
Yllättävän monikin jaksaa, jos ruokaa ja lämpöä on tarjolla aina haluttaessa. Ei kaikkia nykymiehiä joku auton rassaaminen kiinnosta. Hyvä nettiyhteis ja kunnon tietokone tai pleikkari siellä valkoisessa olohuoneessa on monen miehen toiveuni. Aina välillä vaimo sitten käy pyyhkimässä koneen päältä pölyt ja tuo ruokaa siihen vierelle.
Kaikki teitäkin huolettaa.Eikö ole omissa ja sukulaisten asiossa tarpeeksi ällistelemistä
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä Siepin pettämisjuttu on? Ketä Sieppi on pettänyt?
Hän on itse pettäjä. Oli suhteessa naimisissa olevaan mieheen. Eli petti. Kertoi itse myös tästä asiasta julkisesti ja taas somessa. Että näin sara.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin heidät Naantalin kylpylässä, olivat ihan sympaattisen oloisia. Vaikuttavat molemmat kulinaristeilta.
Tekopyhää esitystä taas..
Sarahan käy usein myös dubaissa;)
- Roopee mä haluun lomalle.
- Ei ole varaa
- Maksaisiko Seiska loman?
- Ei meillä ole mitään juorun aihetta.
- Mitäs jos sä pussaisit jotain naista baarissa ja mä otan kuvan.
- Sit Seiska voisi maksaa lemmenloman kylpylään.
Saran kullinkäsittelytaidot on ruosteessa!
Vierailija kirjoitti:
Saarahan jauhaa vaan niistä juustohampurilaisista. Varsinainen kulinaristi. :D
Ihan yhtälailla lehdet voisivat tarkkailla kenen seurassa Sieppi viettää vapaa-aikaansa. Näin saataisiin hänestäkin skandaalin käryisiä juttuja nettiin, jotka ovat todellisuudessa täysin harmittomia ja selitettävissä.
Eipä tuo Roope kovin messissä ole tuossa kuvassa :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne on nyt Naantalin kylpylässä saaneet asiansa sovittua näemmä ainakin seiskan mukaan. Ai ai Sara kannattaisi tutkiskella vähän omanarvontuntoaan...
Ei saralla arvoja, ottaa matkan selityksineen ja nielee roopen selitykset taas! Matka hyvitti kaiken. Siinä saran arvot. On kyllä typerä. Tulee suremaan, kun tulee lähtö kalliosta, on velat maksamatta. Joten kai menee itkee omaa tyhmyyttään sabbelle. Kun ei rahaa omaan luukkuun. Eli ei miestä/asuntoa pian. Voi voi karman laki pettäjälle!
Sarallahan on oma asunto Kalliossa, jonka laittoi vuokralle kun muutti yhteen Roopen kanssa, että ei Saralle mitään lähtöä Kalliosta tule.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtälailla lehdet voisivat tarkkailla kenen seurassa Sieppi viettää vapaa-aikaansa. Näin saataisiin hänestäkin skandaalin käryisiä juttuja nettiin, jotka ovat todellisuudessa täysin harmittomia ja selitettävissä.
Eipä tuo Roope kovin messissä ole tuossa kuvassa :-D
Maalin kuivumisen seuraaminenkin on jännempää kuin Siepin elämän seuraaminen.
Ei se ollut Saran omistama kämppä. Tais olla Anni Uusivirran asunto, jossa SS oli vuokralaisena.
Harva mies jaksaa elää kiiltävässä kodissa, jossa valkoiset huonekalut, tuoreet kukkakimput ja ulkomaiset sisustuslehdet ovat sulassa sovussa keskenään. Ei olisi ensimmäinen mies, joka on siivottu ulos yhteiselämästä.