Roope Salminen taas pettänyt Sara Sieppiä
https://www.seiska.fi/Uutiset/Skandaalikuva-Roope-Salmisen-kiihkea-hetk…
Ovatkohan vieläkin yhdessä, vai onks kootut selitykset uponneet jälkeen miss Sieppiin?
Kommentit (306)
hys varmaan 3 ketjua jo poistettu
Ristiriitaista että uutisesta ei saa keskustella mutta seiska saa julkaista juttujaan
outoa että pettäisi noin julkisesti, eiköhän he ovat eroneet ystävinä
Kumpikaan ei kuitenkaan ole erosta ilmoittanut
Varmasti sika ja luultavasti ahdistelijakin vielä, kun julkeaa viettää aikaansa naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä he julkistaneet sitäkään että ovat olleet yhdessä jo tovin ja seurustelevat , vaikka kaikki sen tiesi. Ehkä he nytkin toivotat ihmisiltä omaa arviointikykyä. Outoa minusta kylläkin ? Luulis et helppommalla pääsis ku kaikki ei spekulois.
Vierailija kirjoitti:
No eiväthän he suhteestaankaan ilmoittaneet ensimmäisen puolen vuoden aikana. Molemmat kiistivät suhteen.
En tajua miksi Roopen naisjutuista pitää koko ajan uutisoida. Eiköhän Sara jo tiedä mitä Roope puuhaa ja ovat eronneet tai sitten hyväksyy asian. Ei kuulu muille pätkääkään.
Roopen näköisellä kaverilla tuskin on ollut paljoa vientiä ennen julkisuutta niin en yhtään ihmettele jos pää menee sekaisin kun yhtäkkiä naiset tyrkyttää itseään sen takia kun on julkkis.
Ehkä ovat sopineet että saa pettää ja ostaa, maksaa Saralle kaikkea kivaa. Noin monet rikkaat miehet tekee mm Martinan mies yms.
Eli nykyään lasketaan pettämiseksi myös se jos joku muu kuin oma puoliso kuiskaa jotain? Ok, hyvä tietää. Varsinkin baarissa missä saattaa olla meteliä niin olen itsekkin joutunut tekemään noin. APUA! Ja mä olen vielä naimisissa! Ja mä olen tehnyt noin miehille ja naisille.
Suurin tragedia tuossa kuvassa on nuo Roopen vaatteet. Ottaako se kasasta jotain vain päälleen ja lähtee pihalle?
Aika huono otos imuttelukuvaksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiväthän he suhteestaankaan ilmoittaneet ensimmäisen puolen vuoden aikana. Molemmat kiistivät suhteen.
Ei nyt ihan noinkaan. Toki kumpikin virallisesti kiisti, mutta toinen halusi julkistaa ja vihjaili etenkin instassaan toistuvasti mutta toinen halusi salata.
Onneksi en oo julkkis! Korvallakin näkee, että nainen koittaa saada baarissa sanottua jotain niin, että Roope kuulee. Voi ietuna tätä Seiskan touhua!
Jos oli paljon pussailua ja kiihkeätä sellaista, miksei niistä tilanteista ole kuvia?
Joo, tuossa kuvassa ei kyllä suudella.
Vierailija kirjoitti:
Oisko pitänyt? Kun olet julkkis on velvollisuus ilmoittaa kaikki elämän muutokset?
Oleko ollit paikalla kun he ovat sopineet suhteensa rajat? Mitäpä jos heillä on yhteisestä sopimuksesta vapaasuhde?