MIES! Minkälaisesta vaimosta et luopuisi?
Haluaisin olla miehelleni oikea unelmavaimo. Jotain olen yrittänytkin. Olen punatukkainen ja pitkähiuksinen 26-vuotias, hoikka ja kauniiksi kehuttu, harrastan liikuntaa. Minulla on aina seksikkäät alusvaatteet, annan seksissä kaikkeni, en koskaan pihtaa, otan suihin ihan spontaanisti, kehun päivittäin miestäni, laitan hyvää ruokaa ja leivon, pidän kodin kauniina, hieron mieheni hartioita...
Mielestäni olen ihan kelpo vaimo, mutta olisiko vielä jotain, millä voisin miestäni enemmän hemmotella, että hän rakastaisi minua vielä enemmän, eikä edes ajattelisi vaimon vaihtoa?
Kommentit (6)
Luettelit samat asiat mitkä saavat miehet käymään huorissa!!
esim. spontaanisti ehdottaisi seksileikkiä, jossa kaikki on sallittua.
Vaimo passaisi ja hemmottelisi, välillä.
Kunnioittaisi minua. Ja kuuntelisi arvostavasti. Ottaisi huomioon näkemykseni.
Mutta ei suostuisi samaan aikaan kynnysmatoksi. Ylikiltissä, myötäilijä-vaimossa ei ole mitään kunnioitettavaa tai kiihottavaa.
Että vaimo pitäisi itsensä kunnossa.
Vaimo osaisi vaatia sellaista seksiä mistä itse tykkää, ja sitten oikeasti nauttisi vain. Osaisi rentoutua. Kertoisi selkeästi ja oma-aloitteisesti mistä itse tykkää kun sekstaillaan, ja vaatisi sitä oman nautinnon tähden, ei mun takia. Kertoisi toiveistaan.
Ylipäätään saisi ottaa itse vastuuta siitä, että olisi itse onnellinen (ja miten muutta asiat niin, että kokisi niitä kivoja asioita elämässä mitä haluaisi tapahtuvan). Hoitaisi omat asiansa niin, että hänsestä elämä tuntuisi mielekkäältä, eikä odottaa että joku muu tekisi onnelliseksi.
Vaatisi myös, että häntä hemmotellaan ja kertoisi konkreettisesti mistä tykkää, ja mitä haluaa, että tekisin. (En halua olla itsekeskeinen sika joka ajattelee vain omaa parastaan).
Me miehet kun ei olla ajatuksenlukijoita. Ja ollaan usein aika oman navan ympärillä pyörijöitä, joten vaimon tehtävä on myös pitää puolensa avioliitossa!
Kunnioittaminen ei tarkoita ylikiltteyttä, vaan sitä, että arvostaa miestään ja hänen tekemisiään. EI toisen ylipassaamista vaikka miehet siitä tykkääkin. Mies lopulta kunnioittaa ja arvostaa sellaista naista, joka osaa avioliitossa pitää puolensa mutta silti olla naisellinen.
ainakaan haluaisi kaltaistasi vaimoa. Kauneus on hyvä asia, mutta maailma on kauniita naisia täynnä.
Naisessa pitää olla haastetta ja hänellä pitää olla oma tahto. Liika myötäily ja mielistely on etovaa. Lisäksi jos seksiä on aina tarjottimella ja vielä tyrkyllä, siitä menee maku.
Itseasiassa sinä olet oiva vaimo sellaiselle, joka haluaa kiltin kotivaimon ja juoksee sitten vieraissa. Mutta uskolliselle miehelle et ole tarpeeksi mielenkiintoinen. Temperamenttia peliin.
kai mä ihan taviksen nätti oon, vaikka omistan mustat silmänaluset,hiukset on ohuet ja rasvottuu helposti. oon lyhyt ja hoikka.
piereskelen, oon vahingon ilonen, pihtaan monesti.. mitähän vielä..
silti mieheni ei minusta luopuis eikä pettäis :)
sä olet ihan kuin siin elokuvassa Stepfordin naiset.
M35