Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä... NYT LETTU SOIKOON

Vierailija
25.10.2017 |

Vastaan nyt jokaiseen tuolla alkavaan aloitukseen. En mitään. Olkaa hyvät. Jokainen voisi hetken miettiä miten vähän itse edes ajattelee muita ja sitten voi kokea valaistuksen ja olla välittämättä muiden mielipiteistä koska niitä harvoin muilla on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ollaan nyt niin parempaa ihmistä että!

Vierailija
2/6 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olen huonompi ihminen koska minua ei lainkaan kiinnosta muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä, mutta itseäsi ainakin täynnä olet, kun näin näkyvästi pitää tällainen asia kaikkien tiettäväksi tehdä.

Vierailija
4/6 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä, mutta itseäsi ainakin täynnä olet, kun näin näkyvästi pitää tällainen asia kaikkien tiettäväksi tehdä.

Aloitus ei liittynyt minuun. Sinä otit esille mitä ajattelet minusta. Mielenkiintoista. Pohditko usein millainen ihminen on aloituksen takana? Käytätkö päivässäsi muuten paljon aikaa miettien tuntemattomia ihmisiä?

Vierailija
5/6 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus ei liittynyt minuun. Sinä otit esille mitä ajattelet minusta. Mielenkiintoista. Pohditko usein millainen ihminen on aloituksen takana? Käytätkö päivässäsi muuten paljon aikaa miettien tuntemattomia ihmisiä?

Idiootti. Aloitus ei liittynyt mitenkään sinuun, vaikka nimenomaisesti toit siinä oman mielipiteesi esille? Siis täh? Ketään ei kiinnosta, että juuri SINÄ et ole mitään mieltä (oikeastaan mistään). Luehan itse se aloituksesi vielä kerran, tampio.

Vierailija
6/6 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. Aloitus ei liittynyt mitenkään sinuun, vaikka nimenomaisesti toit siinä oman mielipiteesi esille? Siis täh? Ketään ei kiinnosta, että juuri SINÄ et ole mitään mieltä (oikeastaan mistään). Luehan itse se aloituksesi vielä kerran, tampio.

Sinusta siis ihmiset yleensä ajattelee tuntemattomia ihmisiä?