Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla ultrassa viikkoja ollut jopa 3-4 vähemmän kuin itse laskettuna?? Miten on mennyt ja " löytyikö" selitystä???

Vierailija
08.04.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli ainakin hyvin. Sydämen syke näkyi ja kaikki muuten kunnossa.

Mites itselläsi?

Vierailija
2/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihmeissäni... testistä olisin saanut plussan nimittäin jo aivan älyttömän varhaisessa vaiheessa... Milloin sä testasit?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 6 vastasi viikkoa 3 mutta 2 vko myöhemmin vastasikin taas rv8. Kuulemma mittavirhe eka kerralla.

Vierailija
4/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mun mittavirhe oli niin että rv6 ultrassa sikiön mitta oli 1-1,5 mm kun olis pitänyt olla jotain 5mm. Sitten rv8 oli lähes 2cm.

5: Testi mittaa hcg:a jota alkaa erittyä vasta ovulaation jälkeen ja ovis on rv2 (rv1 alkaa kun ed. menkat loppuu). Kuulostaa kyllä mahdottomalta toi sun tilanne kun olisit tehnyt plussatestin jo 2vko ennen ovulaatiota?

Vierailija
5/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla laski lääkäri hedelmöittymisajankohdan ja osui siihen päivään, kun sain VAHVAN plussan testiin.. Mun mielestä erittäin outoa. Siksi en jaksa uskoa, että kaikki kuitenkaan hyvin. Lääkäri ei asiasta niin hämmentynyt.

Vierailija
6/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, oli eri lääkäri. Musta lääkäri ei zoomannut kovin sisään kuvaan vaan mittasi aika pientä kuva-alaa. Ehkä johtui siitä, en tiedä...

Vierailija
7/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä olikin n. 7 vkoa. Sydän sykki kyllä mutta olin huolissani ettei kaikki ole kunnossa kun laskettu aika myöhentyi viisi viikkoa. Mutta kun seuraavassakin ultrassa sikiön kasvu täsmäsi ekaan ultraan, niin rauhoituin ja terve tyttö tuli reilu vuosi sitten. Joten mulla ainakin ovulaatio oli vaan tapahtunut tosi myöhään, muuta selitystä ei ole.

Nyt sitten taas jännitetään onko kaikki kunnossa kun testasin haamun ja nyt kyseessä olisi jo viides raskaus.. todella toivottu.

Vierailija
8/8 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultrassa kätilö oli sitä mieltä että sikiön koko vastasi kolmea viikkoa vähemmän kuin mitä olisi kuukautisten mukaan lasketun ajan mukaan. Itse en asiasta lainkaan huolestunut sillä kuukautiskiertoni oli 5-8 viikkoa ja aikahan lasketaan neljän viikon kierron mukaan. Sain kutsun uuteen ultraan neljän viikon päähän ja siinä sikiön koko vastasi edelleen tätä kolmea viikkoa myöhempää aikaa. Laskettua aikaa muutettiin ja terve poika syntyi rv 38+2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi