Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jakakaa parhaat ihonhoitovinkkinne

Vierailija
25.10.2017 |

Millä saada iho hehkumaan, ei mitään liian raskasta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenneste. Se muuten toimii oikeasti.

Vierailija
2/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, UP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihotyyppi sinulla on? Ikäsi? Mitä vaikutuksia kaipaat (kosteamman ihon, kirkkaamman ihon, vähemmän rasvoittuvan ihon, antiaging, jne?) Ilman näitä tietoja vinkkien antaminen on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
4/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihotyyppi sinulla on? Ikäsi? Mitä vaikutuksia kaipaat (kosteamman ihon, kirkkaamman ihon, vähemmän rasvoittuvan ihon, antiaging, jne?) Ilman näitä tietoja vinkkien antaminen on yhtä tyhjän kanssa.

Kirkkaampi, vähemmän rasvoittuva ja anti-age. :) Ikä 23.

Vierailija
5/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
6/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaaaaa aamuin illoin. Joskus myös lounaalla.

Vierailija
7/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö hyvin, juo vettä, ei tupakkaa, ei alkoholia. Liiku. Kosteuta, ei liikaa kuumia suihkuja.

Vierailija
8/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla samat itsellä, tosin olen 24. Ihotyyyppi pintakuiva rasvoittuva, hormonaaliseen akneen taipumusta. Tällainen rutiini itsellä:

Aamulla: puhdistus misellivedellä, c-vitamiiniseerumi (imeytymisaikaa se 5 min), kofeiiniseerumi silmänalusille, niasinamiditiiviste sekoitettuna kosteuttavaan seerumiin, silmänympärysvoide (imeytymisaikaa n. 10 min) ja aurinkosuojalla varustettu päivävoide.

Illalla: kaksoispuhdistus öljypuhdistajalla ja vaahtoputsarilla, PH-tasapainottaja, BHA-kuorinta, alpha-arbutiini tai muu finniarpien täsmätuote, hyarolynihappo, kofeiiniseerumi, silmänympärysvoide, maskimainen yövoide. Tarvittaessa yksi kosteuttava tuote lisää tai teepuuöljyä yksittäisiin finneihin.

Aikaa tässä menee, eikä tule halvaksi, mutta olen valinnut panostaa tähän. Meikkiä en käytä juuri lainkaan.

Vierailija
9/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissankakkanaamio ja koirankusikasvovesi ihan must juttu.

Vierailija
10/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika lailla samat itsellä, tosin olen 24. Ihotyyyppi pintakuiva rasvoittuva, hormonaaliseen akneen taipumusta. Tällainen rutiini itsellä:

Aamulla: puhdistus misellivedellä, c-vitamiiniseerumi (imeytymisaikaa se 5 min), kofeiiniseerumi silmänalusille, niasinamiditiiviste sekoitettuna kosteuttavaan seerumiin, silmänympärysvoide (imeytymisaikaa n. 10 min) ja aurinkosuojalla varustettu päivävoide.

Illalla: kaksoispuhdistus öljypuhdistajalla ja vaahtoputsarilla, PH-tasapainottaja, BHA-kuorinta, alpha-arbutiini tai muu finniarpien täsmätuote, hyarolynihappo, kofeiiniseerumi, silmänympärysvoide, maskimainen yövoide. Tarvittaessa yksi kosteuttava tuote lisää tai teepuuöljyä yksittäisiin finneihin.

Aikaa tässä menee, eikä tule halvaksi, mutta olen valinnut panostaa tähän. Meikkiä en käytä juuri lainkaan.

Kiitos paljon näistä vinkeistä, osa tulee varmasti käyttöön. :)

Vierailija
11/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö hyvin, juo vettä, ei tupakkaa, ei alkoholia. Liiku. Kosteuta, ei liikaa kuumia suihkuja.

Tämä. Tuo vesi on juomapuolelta merkittävässä roolissa, eli jätä pois kaikki limsat aja energiajuomat jos sellaisia nykyään kulutat.

Ravinnon rooli ihon hyvinvoinnissa ei välttämättä näy kaikilla suoraan silloin kun ihminen on nuori, mutta tässä neljänkympin korvilla (kuten itse olen) elintavat paistavat kasvoista jo ihan eri tavalla! Varsinkin tupakoitsijat ovat tässä vaiheessa selkeästi ikäistään vanhemman näköisiä. 

Vierailija
12/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä c-vitamiiniseerumia käytät?

Vierailija
13/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermaaaaa aamuin illoin. Joskus myös lounaalla.

Mene muualle trollailemaan, pervo-pertti.

Vierailija
14/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni paras kombo on: Ei meikkiä, veden juonti, vältän sokeria ja huonoa rasvaa, ulkoilua, 1-2x/vko sauna, 1-2x/vko kuorinta, peseytymisen jälkeen kasvovedellä putsaus ja hetken päästä rasva.

Vierailija
15/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkanaamio antaa kasvoille raikkaan olon.

Vierailija
16/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tuo vesi on juomapuolelta merkittävässä roolissa, eli jätä pois kaikki limsat aja energiajuomat jos sellaisia nykyään kulutat.

Ravinnon rooli ihon hyvinvoinnissa ei välttämättä näy kaikilla suoraan silloin kun ihminen on nuori, mutta tässä neljänkympin korvilla (kuten itse olen) elintavat paistavat kasvoista jo ihan eri tavalla! Varsinkin tupakoitsijat ovat tässä vaiheessa selkeästi ikäistään vanhemman näköisiä. 

Käytän alkoholia harvoin enkä tupakoi. En koskaan juo energiajuomia. Limsana juon Novelle plussaa. Ruokavaliosta pitäisi nyt tehdä kasvispainotteisempi. Liikun tarpeeksi. Joo suihkussa tulee käytyä salin takia 2 krt päivässä. Varmaan vähän ärsyttää ihoa. Pääsääntöisesti elintavat kunnossa, ja tiedän, että ne vaikuttavat paljon, varsinkin vanhempana. Kiitos näistä, mutta nyt kyselin etupäässä seerumit, rasvat, ym. vinkit tyylisiä. 

Vierailija
17/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavoilla iso merkitys! Hyvää monipuolista terveellistä ruokaa (paljon kasviksia, vihanneksia, hedelmiä), vettä ja valoa pitää olla tarpeeksi. D vitamiini tärkeää Suomessa varsinkin. Kasvojen puhdistus illalla ja aamulla,rasvalla tai muulla puhdistusvoiteella ja omaan ihooni sopii ruusuvesi parhaiten. Myös se piikki rulla on oikeasti hyvä tai sitten kuvittelen vaan.

Vierailija
18/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa kaipaisin vinkkejä. Sekaiho, talvella tosi pintakuiva, vaikea saada meikki levittymään nätisti naamalle. Joku hyvä kosteuttava voide olisi tarpeen nyt kun talvi taas tulee, ei mikään turhan rasvainen kuitenkaan että meikki silti pysyisi naamalla eikä naama kiiltäisi heti tunnin kuluttua meikin laittamisen jälkeen. 

Juon tosi paljon vettä, mutta silti poskien alueella etenkin on aknemaista näppylää, akneksi lääkäri ei kuitenkaan tätä määritellyt. Eivät ole koholla olevia finnejä, lähinnä punaisia "jälkiä". 

Olen siis 23v. 

Tämä on vähän ohi aiheen, mutta kuitenkin. Minulla on tosi pahat silmäpussit, vähän tummatkin. Tummuuden peittämiseen olen jo löytänyt helpotusta, mutta pussit, etenkin se varjokohta, itse "raja" (jos tässä on mitään järkeä) on ihan mahdoton saada piiloon.

Olen kokeillut silmänympärysvoiteita, vielä runsaampaa vettä ja myös nukkua hyvin, mutta varsinkin viime vuosina elämä on ollut tosi stressaavaa ja aina ei vain saa nukuttua kunnolla vaikka kovin yrittää mennä aikaisin sänkyyn. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Olen niin lopen turhautunut näihin, sillä tuntuu että ne vievät huomion muuten kivasta meikistä, ja olen niistä tosi epävarma. Tuntuu pahalta, kun aina ensimmäisenä peiliin katsoessani huomaan vain ne, ja pelkään että se on ensimmäinen asia minkä kaikki muutkin huomaavat. Pelkään, että näytän vanhalta niiden takia. En haluaisi päätyä mihinkään leikkaustoimenpiteisiin, mutta pelkään ettei ole muita vaihtoehtoja, jossen löydä mitään luonnollista keinoa peittää niitä. :'(

Vierailija
19/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri pois! Selkeä kirkastuminen, heleytyminen ja kaikki näpyt katosivat. Ja just oli Iltalehdessä, että sokeri edistää ryppyjenkin syntyä.

Vierailija
20/30 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö rasvaa. Rasvattomalla dieetillä iho kukki jos jonkinlaista näppylää. Tarpeeksi rasvaa ruokavaliossa ja näpyt hävisivät. Samalla hoidat aivojasikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan