Normaali (ko) parisuhde
Olemme seurustelleet 11 vuotta ja parisuhteeseen on mahtunut niin fyysistä kuin henkistä pettämistä ja jonkin asteista fyysistä ja henkistä väkivaltaa, mutta myös hyviä hetkiä. Itse en koskaan ole fyysisesti pettänyt toisin kuin mieheni, olen kyllä huonolla hetkellä ihastunut / ehkä vähän myös rakastunut toiseen mieheen joka kohteli minua huomattavasti paremmin kuin omani... tosin myös miehelläni on ollut ihastuksia. Nyt luottamus välillämme ei enään ole kauhean vahva ja siksi kysyisinki:
Mieheni aloitti viestittelyn jonkun naisen kanssa n 2-3 kk sitten, he viestittelevät päivittäin useimmiten myös erittäin myöhään yöllä. Mieheni väittää naisen olevan vaan kaveri, mutta minä en saa tietää naisesta mitään, en nähdä hänen kuvaansa ja viestejä piilotellaan tai ollaan kirjoittamatta jos olen näköetäisyydellä. Voiko tällainen olla vaan "kaveria"???
Kommentit (10)
Onko narsismimahdollisuutesi poissuljettu 100 % varmuudella psykiatrin toimesta?
T: Ammattilainen
Voi.
Mutta onko normaalia elää epätyydyttävässä parisuhteessa jossa ei ole luottamusta? Minä en luultavasti voisi.
Voi toki olla että olen kyttäävä narsisti mutta niin monta kertaa kun minua on pyydetty näyttämään kenen kanssa viestittelen ja mitä viestittelen, olen kyllä näyttänyt. Jos minä pyydän kyseistä asiaa ja se ei onnistu niin mitä siitä voi päätellä... Ja käsittääkseni ei pitäisi olla myöskään salaisuus kenen kanssa kaveeraa...
Meillä on myös 4 lasta ja parisuhde ollut hetkittäin erittäin tyydyttävä ja myös luottamusta on ollut. Nyt sitä yritetään työstää, mutta mietin vaan onko tuollainen salailu normaalia koska itse en niin tee...
On ihan normaalia että on asioita joita ei halua puolison kanssa jakaa.
Se nainen on joo sen kaveri. juu. hyvä.
Itsellä heräsi epäluuloisen narsistin epäilys kuten muillakin tässä ketjussa.
Kuulostat kyttäävältä narsistilta.