Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex poikaystävä

Vierailija
25.10.2017 |

Olen vähän hämmentynyt exän tavasta käsitellä eroa, taitaa olla aika yleinen tapa miehillä yleensäkkin tai ei sitä voi yleistää mutta ainakin tosi monella. Eli siis exä ei halua/pysty keskustelemaan millään tasolla minusta, jos joku hänen lähimmäisensä on maininnut vaan jotain minusta ei edes eroon liittyviä asioita vaan ihan vaan jotain muita juttuja niin kylmän viileesti exä vaan nostaa päätänsä ja on kun ei olisikaan yhtään "rikki" tai käännyttää puheen aiheen jonnekkin muualle eikä myöskään tule minun kanssani samoihin juhliin mihin meidät molemmat on pyydetty koska pelkää alkavansa riitelemään jostain minun kanssani ja pelkää myös että tunteet tulee uudestaan pintaan kun haluaa nyt selvästi olla yksin eikä jaksa mitään suhteita. Olen siis itse jätetty osapuoli mutta mua vaan kauheesti mietityttää se että mikä siinä on niin vaikeeta kohdata mut tai jos joku mainitseekin musta nii ei kestä kuunnella. Mitään sen kummempaa vihaa meidän välillä ei ole mutta ei olla ainakaan tällä hetkellä tekemisissä koska exä pillastui yhtäkkiä minulle jostain luuli vissiin että mulla on jo uusi mies kuvioissa, tosin en hänelle kyllä mitenkään tilivelvollinen ole enään mistään. Mutta siis joo mistä tuo kertoo että koittaa kaikin keinoin vältellä ajatuksia menneestä eikä kestä kuunnella kun joku puhuu minusta hänelle ei ole ainakaan vielä sinut eron kanssa jos ei pysty puhumaan minusta. Onko tuo vaan joidenkin tapa käsitellä eroa ja yrittää sivuuttaa kokonaan nuo asiat arjesta ja tehdä jotain muuta, en nyt sanoa että exää pitäisikään ajatella mutta mun oma mielipide on se että asiat kannattaisi kerralla miettiä ja pohtia loppuun, koska tuossa voi helposti käydä niin että kun tulee heikko hetki tai jos yrittää väkisin unohtaa kaikki ne ajatukset nii ne tulee jossain vaiheessa kumminkin mieleen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä