Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex poikaystävä

Vierailija
25.10.2017 |

Olen vähän hämmentynyt exän tavasta käsitellä eroa, taitaa olla aika yleinen tapa miehillä yleensäkkin tai ei sitä voi yleistää mutta ainakin tosi monella. Eli siis exä ei halua/pysty keskustelemaan millään tasolla minusta, jos joku hänen lähimmäisensä on maininnut vaan jotain minusta ei edes eroon liittyviä asioita vaan ihan vaan jotain muita juttuja niin kylmän viileesti exä vaan nostaa päätänsä ja on kun ei olisikaan yhtään "rikki" tai käännyttää puheen aiheen jonnekkin muualle eikä myöskään tule minun kanssani samoihin juhliin mihin meidät molemmat on pyydetty koska pelkää alkavansa riitelemään jostain minun kanssani ja pelkää myös että tunteet tulee uudestaan pintaan kun haluaa nyt selvästi olla yksin eikä jaksa mitään suhteita. Olen siis itse jätetty osapuoli mutta mua vaan kauheesti mietityttää se että mikä siinä on niin vaikeeta kohdata mut tai jos joku mainitseekin musta nii ei kestä kuunnella. Mitään sen kummempaa vihaa meidän välillä ei ole mutta ei olla ainakaan tällä hetkellä tekemisissä koska exä pillastui yhtäkkiä minulle jostain luuli vissiin että mulla on jo uusi mies kuvioissa, tosin en hänelle kyllä mitenkään tilivelvollinen ole enään mistään. Mutta siis joo mistä tuo kertoo että koittaa kaikin keinoin vältellä ajatuksia menneestä eikä kestä kuunnella kun joku puhuu minusta hänelle ei ole ainakaan vielä sinut eron kanssa jos ei pysty puhumaan minusta. Onko tuo vaan joidenkin tapa käsitellä eroa ja yrittää sivuuttaa kokonaan nuo asiat arjesta ja tehdä jotain muuta, en nyt sano että exää pitäisikään ajatella mutta mun oma mielipide on se että asiat kannattaisi kerralla miettiä ja pohtia loppuun, koska tuossa voi helposti käydä niin että kun tulee heikko hetki tai jos yrittää väkisin unohtaa kaikki ne ajatukset nii ne tulee jossain vaiheessa kumminkin mieleen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin ärsyttäisi, jos ihmiset ei keksisi mun kanssa muuta puheenaihetta kuin mun ex ja sen jutut. Hän haluaa jutella muista asioista.

Vierailija
2/11 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle ero on kipeä. Häneen sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmasti mutta kun ovat hänen lähimmäisensä puhuneet paljon muustakin hänen kanssaan kun minusta, mietin vaan sitä että jos tyyliin kuulee mun nimenkin tai joku ohimennen mainitsii et ainii se sun eksä kävi täällä kahvilla tai jotain niin menee ihan vaikeeksi.

Vierailija
4/11 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielitkö

Vierailija
5/11 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei exäsi ole valmis puhumaan joistain asioista ei tarkoita, että hän ei työstäisi eroa.

Kaikki eivät työstä erojaan jauhamalla kaikille asiasta.

Vierailija
6/11 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin varmasti mutta kun ovat hänen lähimmäisensä puhuneet paljon muustakin hänen kanssaan kun minusta, mietin vaan sitä että jos tyyliin kuulee mun nimenkin tai joku ohimennen mainitsii et ainii se sun eksä kävi täällä kahvilla tai jotain niin menee ihan vaikeeksi.

No ilmeisesti omien tunteiden käsittely ei ole exälle helppo asia. Et voi tilanteelle mitään, joten anna asian olla, ap. 

Vierailija
7/11 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman hyvin muka exäsi asioista tiedät ja ilmeisesti utelet hänen ystäviltään. Luovuta jo. Ei hän halua sinua takaisin.

Vierailija
8/11 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vahvasti sille, että salaa toivot että ex kaipaa sinua, kituu ja riutuu ilman sinua? Taidatte olla tosi nuoria, se selittää tuon lapsellisen leikkisi.

Onkohan vain niin, että sinua kirpaisee kun hän ei sinua enää halua, vaan jonkun toisen?

Vierailija
9/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7/5 comment,

Vierailija
10/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle ero on kipeä. Häneen sattuu.

Hänellä oli kusipäinen nainen, ero kepeä siis.

Vierailija
11/11 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö... siis mitä?

Anna eksäs olla ja jatkaa elämäänsä äläkä vatvo sitä. Kuulostaa että sulla on isompi ongelma.

Ehkä eksäsi on käsitellyt eron ja niin moneen otteeseen ettei huvittaisi palata siihen vähän väliä ja hermostuu. Ehkä hänellä on jo katsottuna uusi nainen ja hermostuu, kun sinä jankkaat "MIKSI TÄÄ ERO EI TUNNU SUSTA MILTÄÄN?" Ehkä olet jättänyt hänet niin tylysti että tekis mieli sanoa pahasti ja siksi välttelee.

Tee miehelle palvelus äläkä ota häneen yhteyttä "kuulumisia kyselläksesi" ja tee palvelus itsellesi ja käsittele itse eronne pois alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan