Röökaajat! Miksi ette juo vettä?!
Tunnen useamman tupakoitsijan, jotka voivat vetää koko päivän ilman että juovat vettä. Kahvia sen sijaan kuluu urakalla. Voitte arvata mille hengitys haisee! Purkasta kieltäytyy, jos tarjoaa.
Musta jotenkin tosi kummallista. Olen itsekin aiemmin polttanut ja silloin pidin huolta että join tarpeeksi (plus purkat jne). Ainakin mä huomasin itse, miten tupakoitsijan hengitys kärysi jos vesi jäi pois.
Oonko outo, kun mietin tämmöisiä?
Kommentit (5)
Tupakoin itse (hyi kun olen tyhmä) ja kyllä on pakko juoda lasillinen vettä, pestä kädet ja ottaa pastilli jokaisen röökin jälkeen. Se on vähintä mitä voin tehdä ihmisille, joiden kanssa keskustelen.
Tupakointi itsessään jo aiheuttaa janontunnetta joten on sangen erikoista miten tupakoitsijatnpärjäävät päivän juomatta vettä. Kahvi kun ei tunnetusti vie janoa, vaan päinvastoin kuivattaa.
Mun mielestä pitäis voida huomioida kanssaihmisiä sen verran, että nesteyttää itsensä sekä raikastaa hengityksensä säännöllisesti. Omituista, jos ei yhtään suo ajatuksia sille mille itse haisee.
Kysyin ennemmin, että miksi ette kerää niitä tupakantumppeja. Mutta koiranjätökset kyllä keräätte.
Coffee and cigarettes. What a great combination.