Eivätkö naiset huomaa miestensä pettävän?
Sen olen havainnut, että pääsääntöisesti miehet eivät eroa vaimoistaan edes seksittömissä ja riitaisissa liitoissa, koska saavat seksiä ja lohtua helposti muiltakin naisilta ja samalla pääsevät kodin- ja lastenhoidossa helpommalla, kun vaimot hoitavat suurimman osan vastuista ja paimentavat lisäksi miehiään hoitamaan edes osan huolehdittavista asioista kaupoissa käynnistä, vaatehankinnoista ja -huollosta, tarhassa, koulussa ja harrastuksissa.
Miksi naiset eivät eroa pettäjämiehistään? Vaimothan osaavat pitää koko arjen hyppysissään ja pikemminkin pääsisivät helpommalla eron jälkeen joko niin että mies hoitaa lapsia puoliksi tai niin, että äiti hoitaa edelleen käytännössä kaiken ja lapset olisivat isällään vain esim viikonloppuisin. Eivätkö naiset tajua miestensä pettävän? Jos tajuavat, mutta eivät välitä, niin hehän laiminlyövät silloin itseään? Pelkäävätkö he erota? Ja miksi? Jos he epäilevät miehensä olleen uskoton, eivätkö he saa asiaa selville kysymällä suoria kysymyksiä tai muutoin? Vai onko parempi luottaa vaan eikä leimaantua ns ikäväksi mustasukkaiseksi kyyläksi, vaikka epäilykset olisivat koko ajan mielessä?
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on ja pysyy. Hoitaa kodin ja lapset. Seksielämä on käytännössä kuollut. Ratkaisuna pyöritän tyttöystäviä joille valitan kohtaloani ja saan niiltä seksiä. Puolen vuoden välein vaihdan koska epäilykset alkavat herätä miksi en voi antaa suhteessa enempää. Tätä sirkusta olen pyörittänyt jo vuosia onnistuneesti. Sorry vaan jos joku pahoitti mielensä
Ällötys
Kyllä
Miten annatte enemmän pettävälle kunnian perheen nimeen ja titteliin perheen päänä? Totta kai miehet ovat ihan vapaita kun te annatte johtajan roolin panoksella "ruiskautan sisään ja katson naapurin tissejä"-panoksella. Siis että te heteronaiset olette sapettavan alistuvia tolloja. Miettikää vähän mitä teette.
_ Koska en halua jakaa lapsiani. _
Koska hyödyn miehestä taloudellisesti.
Koska miehestä on hyötyä myös kotona; hoitaa lapsia, lasten asioita, kotia.
Koska voin itsekkin hakea himoni muualta jos haluan.
Koska minun ei tarvitse harrastaa miehen kanssa seksiä jos ja kun en halua. Sen ällötyksen voi hoitaa joku muu.
Olen luopunut idylleistä jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
_ Koska en halua jakaa lapsiani. _
Koska hyödyn miehestä taloudellisesti.
Koska miehestä on hyötyä myös kotona; hoitaa lapsia, lasten asioita, kotia.
Koska voin itsekkin hakea himoni muualta jos haluan.
Koska minun ei tarvitse harrastaa miehen kanssa seksiä jos ja kun en halua. Sen ällötyksen voi hoitaa joku muu.
Olen luopunut idylleistä jo kauan sitten.
Totta. Eli arki sujuu ongelmitta ja kaikki ovat suurinpiirtein tyytyväisiä. Miksi ihmeessä silloin pitäisi erota? Lapsilla on ehjä koti, eikä lähitulevaisuudessakaan ole välttämättä mitään muutoksia ja riitoja tiedossa, mikä sen parempaa? Ehkä vanhemmilla on hieman kireähköt välit, mutta niin on hyvin monessa muussakin perheessä, pääasia kuitenkin on, että vanhemmat ovat lapsille mukavat.
Miksi uskottomasta miehestä pitäisi erota? Miten uskottomuus vahingoittaa minua?
Vierailija kirjoitti:
Miten annatte enemmän pettävälle kunnian perheen nimeen ja titteliin perheen päänä? Totta kai miehet ovat ihan vapaita kun te annatte johtajan roolin panoksella "ruiskautan sisään ja katson naapurin tissejä"-panoksella. Siis että te heteronaiset olette sapettavan alistuvia tolloja. Miettikää vähän mitä teette.
eletään vuotta 2017 ei ole olemassa mitään perheen päitä.
Alunperinhän avioliitto on ollut nimenomaan taloudellinen sopimus. Naimisiin mentiin jälkeläisten vuoksi ja alettiin vaurastuttamaan yhteistä omaisuutta. Miehen uskottomuus ei horjuttanut kuviota mitenkään, vaikkei se yleensä vaimoa ilahduttanutkaan.
Nykyään kun ajatellaan avioliiton perustuvan vain romanttiseen rakkauteen ja parisuhdeonneen, avioliitot eivät kestä. Koska ne eivät ole kestävällä pohjalla. Lapset kyllä erossa kärsivät kun vanhemmat juoksevat oman onnensa perässä.
Mies hoitaa kodin, lapset, tuo rahaa, huolehtii juoksevat asiat, hemmottelee vaimoaan pikku lahjoilla sillointällöin, mahdollistaa uralla edistymisen ja harrastukset pitämällä kotona "back-officen" pystyssä kaikin tavoin. Aina kun vaimo epäilee että miehellä on joku juttu joka uhkaa parisuhdetta hän heittäytyy "araksi" ja osaamattomaksi naiseksi "joka ei millään selviäisi ilman miestään", syyllistää toista elämänsä romuttamisesta jne. Eli kumpihan tässä on se manipuloiva? Mies ei saa palkaksi edes seksiä kotona vaan joutuu hakemaan sen muualta.
Onpa todellista rakkautta... Materialistiset, itsekkäät naiset. Enemmän käy jo hellyyden perässä juoksevia miehiä sääliksi!
Pettämisestä en tiedä, mutta on hyvä että erotaan hitaasti ja niin että molemmat ovat vuosien saatossa pikkuhiljaa päästäneet toisesta irti. Näin erokaan ei ole niin riitaisa kun tunteet eivät ole enään niin vahvasti pelissä.
Minusta tuntuu että vaimot huomaavat mutta salarakkaat uskovat sinisilmäisen vilpittömästi.
Kirjoitin kerran aiemmin miten huijaat itsellesi salarakkaan ja se viestiketju poistettiin. Tarkoitus oli kertoa omakohtaisin kokemuksin höystettynä kaikki kikat ja se ymmärrettiin varmaan väärin. Se oli tarkoitettu herkässä ja rikkinäisessä tilassa oleville naisille välttää tällaisen pelimiehen hyväksikäyttö.
Tekisi mieli kirjoittaa se uudestaan koska minua niin harmittaa oma aikaisempi käytökseni ja se kuinka paljon mielipahaa ja surua olen tuottanut naisille jotka jo valmiiksi olivat kovia kokeneet ja luottivat minuun. Jotenkin asiasta kirjoittaminen tuntuisi oikealta
Koska mua ei kiinnosta. Mulla on komea nuori rakastaja ja miehellä oma harrastuksensa.
En mä mitään osannut epäillä. Olin nuori ja sinisilmäinen. Kovasti mies viihtyi uuden työkaverinsa seurassa. Häipyi reissuilleen, mökille muka.
Tänä päivänä on naimisissa tuon työkaverinsa kanssa. Onneksi ei meillä ollut yhteisiä lapsia.
YstäviäVaan... kirjoitti:
Sen olen havainnut, että pääsääntöisesti miehet eivät eroa vaimoistaan edes seksittömissä ja riitaisissa liitoissa, koska saavat seksiä ja lohtua helposti muiltakin naisilta ja samalla pääsevät kodin- ja lastenhoidossa helpommalla, kun vaimot hoitavat suurimman osan vastuista ja paimentavat lisäksi miehiään hoitamaan edes osan huolehdittavista asioista kaupoissa käynnistä, vaatehankinnoista ja -huollosta, tarhassa, koulussa ja harrastuksissa.
Mikä pakko niitä lapsia on hommata jos niistä huolehtiminen kerta on noin kamalaa?
Lasten saaminen aiheuttaa yeisimmin ongelmat parisuhteeseen. Jotkut havahtuvat, ja alkavat toimimaan suhteensa eteen, toiset etsivät itsekkyyttään, tai ymmärtämättömyyttään erilaiset tavat kestää elämäänsä. Ihanan inhimillistä!
Itse olen välttynyt petturidraamoilta eroamalla lapsen isästä kun lapsi oli alle vuoden, eli 18 vuotta sitten, ja olemalla sen jälkeen yli 10 vuotta kevytsuhteissa(pano/ystävyyssuhteissa) ja sen jälkeen hommasin miehen jolla oili jo myös lapset tehtyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimovaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on ja pysyy. Hoitaa kodin ja lapset. Seksielämä on käytännössä kuollut. Ratkaisuna pyöritän tyttöystäviä joille valitan kohtaloani ja saan niiltä seksiä. Puolen vuoden välein vaihdan koska epäilykset alkavat herätä miksi en voi antaa suhteessa enempää. Tätä sirkusta olen pyörittänyt jo vuosia onnistuneesti. Sorry vaan jos joku pahoitti mielensä
Tuskin kukaan mieltään sun puolesta täällä pahoittaa, mutta etkö siis edes itse pahota mieltäsi tuosta "ratkaisustasi"? Onko tuo "ratkaisu" tosiaan ollut hyvä ja antanut sinulle onnen?
Ei ehkä onnea mutta saan rakentaa uraani vaimon hoitaessa kotia. Eronneilta yh-äideiltä saan seksiä sen muutaman kuukauden kunhan jaksan kuunnella ja puhua.
Vastaavassa tilanteessa pidin rakastajaa (hänkin naimisissa). Selvät säännöt ja helpompaa, ei satuilua puolin eikä toisin.
Mullakin oli muutamia naimisissa olevia salarakkaita mutta silloin oli aikataulujen sovittaminen vaikeampaa. Toisaalta siitä ei tullut säälin tunnetta joka saattoi tulla aluksi kun kerroin näille eronneille satuja.
Nykyään se on mulle helppoa ja osaan jopa tirauttaa kyynelen tarvittaessa.
Et sitten ajattele noita hoitojasi ihmisinä? Vai ajattelet ihmisinä, mutta sinusta on ihan ok huijata ja hyväksikäyttää ihmisiä? Pientä psykopaatin vikaa ehkäpä?
Mulla ei kiinnosta. Mulla on aivan sama, mitä puuhaa, kunhan maksaa laskut ja muut. Jos hänen tulonsa pienenee, niin lentää, kuin leppäkeihäs.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että vaimot huomaavat mutta salarakkaat uskovat sinisilmäisen vilpittömästi.
Kirjoitin kerran aiemmin miten huijaat itsellesi salarakkaan ja se viestiketju poistettiin. Tarkoitus oli kertoa omakohtaisin kokemuksin höystettynä kaikki kikat ja se ymmärrettiin varmaan väärin. Se oli tarkoitettu herkässä ja rikkinäisessä tilassa oleville naisille välttää tällaisen pelimiehen hyväksikäyttö.
Tekisi mieli kirjoittaa se uudestaan koska minua niin harmittaa oma aikaisempi käytökseni ja se kuinka paljon mielipahaa ja surua olen tuottanut naisille jotka jo valmiiksi olivat kovia kokeneet ja luottivat minuun. Jotenkin asiasta kirjoittaminen tuntuisi oikealta
Eronnut tai jätetty nainen ei ajattele järkevästi vaan kaipaa läheisyyttä ja tekee virhearviointeja ja sitä pelimiehet käyttävät hyväkseen sen muutaman kuukauden
Mielestäni pettäjät voisi haudata kuumassa autiomaassa hiekkaan niin, että vain pää on näkyvissä.
Lucky Lukesta opin version, jossa päähän kipataan hunajaa ja päästetään muurahaiset irti.
ROUSKIS, ROUSKIS, ROUSKIS.
Ällötys