Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö naiset huomaa miestensä pettävän?

YstäviäVaan...
24.10.2017 |

Sen olen havainnut, että pääsääntöisesti miehet eivät eroa vaimoistaan edes seksittömissä ja riitaisissa liitoissa, koska saavat seksiä ja lohtua helposti muiltakin naisilta ja samalla pääsevät kodin- ja lastenhoidossa helpommalla, kun vaimot hoitavat suurimman osan vastuista ja paimentavat lisäksi miehiään hoitamaan edes osan huolehdittavista asioista kaupoissa käynnistä, vaatehankinnoista ja -huollosta, tarhassa, koulussa ja harrastuksissa.

Miksi naiset eivät eroa pettäjämiehistään? Vaimothan osaavat pitää koko arjen hyppysissään ja pikemminkin pääsisivät helpommalla eron jälkeen joko niin että mies hoitaa lapsia puoliksi tai niin, että äiti hoitaa edelleen käytännössä kaiken ja lapset olisivat isällään vain esim viikonloppuisin. Eivätkö naiset tajua miestensä pettävän? Jos tajuavat, mutta eivät välitä, niin hehän laiminlyövät silloin itseään? Pelkäävätkö he erota? Ja miksi? Jos he epäilevät miehensä olleen uskoton, eivätkö he saa asiaa selville kysymällä suoria kysymyksiä tai muutoin? Vai onko parempi luottaa vaan eikä leimaantua ns ikäväksi mustasukkaiseksi kyyläksi, vaikka epäilykset olisivat koko ajan mielessä?

Kommentit (277)

Vierailija
261/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on suhde varattuun mieheen, joka lupailee erota "pian". Tahallani tykkään hänen kaikista some-statuksista sekä Facebookissa että Instagramissa ja Twitterissä, ja kommentoin hänen juttuja mahdollisimman usein. Haluan hänen vaimonsa huomaavan ja jättävän miehensä nopeasti. Mies lupaa erota heidän nuoremman tytön kasvettua "vielä vähän". Mies välillä ärsyyntyy mun some-pommitukseen, jolloin poistan joitain kommentteja tai vähennän tykkäyksiä myös takautuvasti. Mies ei suutu mulle, vaikka hommamme on näkyvillä kaikille, jotka vain haluavat nähdä, eli mies tietää jäävänsä kiinni ennemmin tai myöhemmin. Mies tavallaan selvästi itsekin tykkää tuosta ja varmaan toivoo vaimonsa ottavan eron puheeksi ettei hänen itsensä tarvitsisi.

Jos vaimo seuraa miehensä somea yhtä aktiivisesti kuin mä, hän on kyllä tyhmä jos ei tajua. Miksi tykkäyksiä häipyy välillä? Miksi jotkut kommentit katoavat jälkikäteen? Miksi joku tykkää esimerkiksi Instagram-statuksesta ja samasta myös Facebookissa, ellei ole erityisen kiinnostunut kyseisestä henkilöstä? Ja mitä ne kaikki tuntemattomat hyvännäköiset naiset hänen kavereissaan ovat? Ja kun miehellä on selitys jokaiseen, tietysti, mutta miehen käytös noita selityksiä antaessaan paljastaa kuvion kyllä.

Ja jos et jaksa leikkiä salapoliisia, miksi et kysy suoraan? Kyllä sä sitten valheellisen äänen ja ilmeet tunnistat, kunhan kysyt tarpeeksi kysymyksiä.

Ja nainen seuraisi jonkun satunnaisen naisen vanhojen tykkäysten tai kommenttien poistumisia koska...?

Vierailija
262/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi, että myös sillä vaimolla voi olla omat seikkailunsa? Miksi joka käänteessä pitäisi erota?

Jossakin toisessa ketjussa mies selitti että jossain maassa lähes kaikilla miehillä on vaimon lisäksi 1-2 rakastajatarta.

Eikö se väistämättä tarkoita sitä että naimisissa olevilla naisillakin täytyy olla rakastajia.

Ei muuten naiset riitä ellei siinä maassa ole naisia 2-3 kertaa se mitä miehiä.

Tai sitten osa sinkkunaisista pitää isompaa joukkoa rakastajia.

Miehet välillä suorastaan retostelee pettämisellään , mutta sama kuvio se Suomessakin on. Kun valtaosa pariutuu niin miesten petoskumppaneiden täytyy olla ainakin osin varattuja.

Ja jos naapurin Janika pettää niin ihan yhtä hyvin oma Jemina pettää myös.

Muuten , hyvät pettävät miehet ,ei riitä naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten häviää pettäjä itse. Itse en pettäisi sen takia, että itselle siitä paskin fiilis tulee. Ei voi olla täyttä mielenrauhaa eikä voi olla ylpeä itsestään. Mieluummin valitsen sen polun, että panostan avioliittoon. Saa olla ylpeä siitä, että molemmilla löytyy älyä ja kykyä ratkoa ongelmia kun niitä on. Pohjalla on aina rakkaus ja kemiaa löytyy. Tasapainoinen ihminen ymmärtää, että suhteen ei tarvitse olla jatkuvaa pupupanovaihetta, vaan seksinkin kanssa voi ottaa rennosti. Joskus sitä on enemmän, toisinaan vähemmän. Eikä se ole heti katastrofi. Elämä on pitkä yhteinen jatkumo, jossa on kuoppia, mutta aina tulee myös niitä ihania ja hyviä aikoja.

Pettäjät eivät saa kokea tällaisia tunteita, vaan hakevat elämäänsä paskaa ja painolastia. Useimmiten se, että "ei ole läheisyyttä eikä seksiä", johtuu siitä, ettei itse viitsi tehdä asioita sen eteen, että sitä olisi. Kaikki pitäisi tulla itselle helposti pedattuna. Tai ettei kärsivällisyys riitä vaikka sen pikkulapsivaiheen yli kun molempia väsyttää. Ei tajuta, että elämä helpottuu niin paljon lasten kasvaessa, ja että pitäisi jaksaa sen vaiheen yli yhdessä, ei erikseen. Sitten ollaan entistä vahvempia. Lyhytjänteisyys ja itsekkyys ovat valtavirtaa eikä ihmiset osaa edes kyseenalaistaa tätä.

Toki on ihmisiä, jotka kiristää seksillä tai ei halua "ikinä", mutta ehkä sellainen suhde on sitten pilalla jo niin monella muullakin tapaa, että miksi jatkaa yhdessä.

Eikö olisi tehokkaampaa postata miehen seinälle aika-ajoin sydämiä ja jotain ElämäOn- sivuston lässynläätä.

Vierailija
264/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa monet jutut tässä ketjussa tutuilta. Mä erosin varatusta miehestä keväällä. Meillä oli yli vuoden intensiivinen suhde. Miehellä on pieni lapsi. Tuo varattu mies haluaisi vieläkin olla kanssani, mutta minä haluan vapaan miehen, jonka kanssa voin perustaa perheen. Onneksi tuo suhde on nyt poissa silmistäni, ja katson eteenpäin parempia miehiä. Kyllähän se mies selvästi ihan paska kumppani on, kun ei osaa erota vaimostaan vaan mieluummin pettää. Tuskin oltaisiin hyvää suhdetta saatu pidemmänpäälle mekään, koska mies ei vaikuta oppineen mitään omasta käytöksestään eikä ole tutkinut sisintään, että miksi hänellä on tarve pettää ja toisaalta miksi hänellä on tarve pysyä naimisissa (kuulemma ei halua "satuttaa" mm vanhempiaan ja ystäväsuhteet kärsivät jne, järjettömiä syitä!).

Niin ja siis en usko vaimon huomanneen miehensä petollisuutta.

Miten te onnistuit pitämään yllä noinkin pitkään yllä intensiivistä suhdetta vaimon tietämättä? Oliko teillä lähinnä pikapanoja, missä ja milloin tapasitte? Entä henkinen puoli? Koetko, että opit tuntemaan tuota ihmistä oikeasti ollenkaan?

Vierailija
265/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis vaimojen huomaavan jos on huulipunaa kauluksessa tai illalla mies ei vonkaa kun on jo pussit tyhjät :D

Vierailija
266/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä ja naisissa on yksilöitä, jotka pettävät parisuhteessa aina kun on tilaisuus. Heillä on perimässään se voimakkain libido, mitä kukaan ihminen voi kokea. Perimässä saatu vietti juontaa juurensa kaukaa esi-esien ajoilta, jossa mies levitti siementään mahdollisimman laajalle vahvan heimon luomiseksi ja nainen valitsi siittäjäkseen sen vahvimman ja perimältään parhaan miehen.

Mikään nykyaikana vallalla olevat normaalit "moraalilait" eivät saa näitä vahvan vietin omaavia miehiä ja naisia lopettamaan toimintaansa. He vain jatkavat tuntematta lainkaan huonoa omaatuntoa rikotuista sydämistä ja hajonneista perheistä huolimatta.

Ja me muut kärsimme.

Vierailija
267/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa...

Kuulin jutun jossa perheen tunnollinen iskä jäi kiinni ihan suoraan illanistujaisissa...siellä se naikkonen otti suihin saunan pukuhuoneessa....

Ja vieraita oli useampi kylässä....

Mistäs sen tietää vaikka olisivat harrastaneet aiemminkin tuota.....nyt vain jäivät rysänpäältä kiinni....

Vierailija
268/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Koska eivät lopulta halua saada totuutta julki.

Naisen vaisto kyllä kertoo aina, kun pettäminen on kyseessä.

Sen vaan näkee, ei tarvitse olla mitään "suurta" singnaalia, vaan mies on enempi omissa maailmoissaan,

tai erilainen kuin ennen, ainakin hieman käytös muuttuu.

Tuttavani epäili miestään vuosia sitten, sai epäilyistä tarpeekseen ja sanoi miehelleen  " naapuri näki sinut

jonkun naisen kanssa viikko sitten "........ Ajelit kuulumma toisella puolella kaupunkia.......

Jotain tuommoista, että sinut on nähty.  Mieshän sekosi sanoissaan, selityksissään, lopulta ei osannut

sanoa mitään. Hätävalhe paljasti miehen.

Reissuja ei todellakaan pidä luulla viattomiksi.

Vierailija
269/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tää tämmöinen on, petetään, salaillaan asioita, haukutaan puolisoita jne. Eikö voisi ihan vaan kunnioittaa itseä ja toisia ihmisiä, voisi olla tuo rakastaminenkin mahdollista ja helpompaa.

Vierailija
270/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis vaimojen huomaavan jos on huulipunaa kauluksessa tai illalla mies ei vonkaa kun on jo pussit tyhjät :D

Tuskin kukaan nainen on niin tyhmä, että pussaa kauluksia ja mies niin tyhmä, että ei itse laittaisi mahd huulipunapaitaansa pesuun suoraan ennen kuin vaimo näkee. Ja hyvän seksin jälkeenhän sitä tulee vaan energisenä kotiin ja elämä hymyilee, joten miksipä sitä ei silloin tekisi mieli vongata seksiä vaimoltakin!

Vierailija
271/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa monet jutut tässä ketjussa tutuilta. Mä erosin varatusta miehestä keväällä. Meillä oli yli vuoden intensiivinen suhde. Miehellä on pieni lapsi. Tuo varattu mies haluaisi vieläkin olla kanssani, mutta minä haluan vapaan miehen, jonka kanssa voin perustaa perheen. Onneksi tuo suhde on nyt poissa silmistäni, ja katson eteenpäin parempia miehiä. Kyllähän se mies selvästi ihan paska kumppani on, kun ei osaa erota vaimostaan vaan mieluummin pettää. Tuskin oltaisiin hyvää suhdetta saatu pidemmänpäälle mekään, koska mies ei vaikuta oppineen mitään omasta käytöksestään eikä ole tutkinut sisintään, että miksi hänellä on tarve pettää ja toisaalta miksi hänellä on tarve pysyä naimisissa (kuulemma ei halua "satuttaa" mm vanhempiaan ja ystäväsuhteet kärsivät jne, järjettömiä syitä!).

Niin ja siis en usko vaimon huomanneen miehensä petollisuutta.

Miten te onnistuit pitämään yllä noinkin pitkään yllä intensiivistä suhdetta vaimon tietämättä? Oliko teillä lähinnä pikapanoja, missä ja milloin tapasitte? Entä henkinen puoli? Koetko, että opit tuntemaan tuota ihmistä oikeasti ollenkaan?

Vaimo treenasi thriathloniin ahkerasti ystävänsä kanssa ja muutenkin pariskunta oli tottunut viettämään aikaansa paljon erillään. Molemmilla oli aina ollut paljon omia menoja. Nähtiin missä milloinkin: mun luona, kävelyllä, autossa, mökillä, risteilyllä. Monta kertaa viikossa 0,5-2 h ja lisäksi automatkoilla puheluita. Kotona mies katsoi telkkaria vaimonsa kanssa ja samalla oli whatsapissa mun kanssa. Puhuttiin paljon myös. Luotin mieheen. Rakastin. Hän särki sydämeni. Nyt yritän enää vain unohtaa.

Vierailija
272/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo haluaa taas mielellään olla kotona välillä rauhassa ja lähdenkin lasten kanssa puistoon usein. Puoli vuotta sitten siellä puistossa tutustuin yhteen yh-äitiin, jota näen nykyään myös ilman lapsia. Ja lapset viihtyvät hyvin yhdessä ja vaimo saa sitä omaa aikaansa. Ei näin pitänyt käydä, mutta nyt kieltämättä me molemmat voimme paremmin. Näillä mennään ainakin toistaiseksi.

Vierailija
273/277 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet, että puolisolla on suhde työkaverinsa kanssa ja sulla on tiedossa muita työkavereita, kysele sieltä. Kyllä duunissa tiedetään, kuka duunaa ketä.

Vierailija
274/277 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä syitä miksi olen halunnut pysyä sinkkuna. Ja pysyn kaukana varatuista. Miksi haluaisin rikkoa itseäni? Minä olen elämäni tärkein henkilö joka ansaitsee vain parasta.

Vierailija
275/277 |
13.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autosta löytyi mieheni työkaverin korvakoru, mistä seurasi iso kriisi, kun olen niin mustasukkainen, mutta saatoin olla nyt väärässä epäilyksineni. Kuulemma olivat vain lounaalla käyneet isolla porukalla ja joku nainen oli mukana ja istui takapenkillä, minne se sitten oli pudonnut. Liian hyvä selitys, että epäilyttää edelleen. Mutta mun mies on fiksu ja ison firman johdossa, joten tuskin uskaltaisi mitään työriskiä edes ottaa lähtemällä mihinkään suhteeseen vaikka alaisensa kanssa. Mitä mieltä olette?

Vierailija
276/277 |
14.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää. Kysy mieheltäsi ja tulkitse ilmeitä, valehteleeko.

Vierailija
277/277 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti pikkujouluihin ja mä tuskailen kotona. Viime pikkujouluissa kertoi pussailleensa Kallessa jonkun tuntemattoman naisen kanssa, mutta oli jotenkin niin vuolaan selittelevä ja katuva, että jotenkin luulen hänen menneen ihan sänkyyn asti. Monelta te petturit tulette baarista/yökerhosta kotiin, jos olette ehtineet pettää? Missä kellonajassa menee yleensä "turvallinen" raja? Onko mitään nyrkkisääntöä nähtävissä?