Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö naiset huomaa miestensä pettävän?

YstäviäVaan...
24.10.2017 |

Sen olen havainnut, että pääsääntöisesti miehet eivät eroa vaimoistaan edes seksittömissä ja riitaisissa liitoissa, koska saavat seksiä ja lohtua helposti muiltakin naisilta ja samalla pääsevät kodin- ja lastenhoidossa helpommalla, kun vaimot hoitavat suurimman osan vastuista ja paimentavat lisäksi miehiään hoitamaan edes osan huolehdittavista asioista kaupoissa käynnistä, vaatehankinnoista ja -huollosta, tarhassa, koulussa ja harrastuksissa.

Miksi naiset eivät eroa pettäjämiehistään? Vaimothan osaavat pitää koko arjen hyppysissään ja pikemminkin pääsisivät helpommalla eron jälkeen joko niin että mies hoitaa lapsia puoliksi tai niin, että äiti hoitaa edelleen käytännössä kaiken ja lapset olisivat isällään vain esim viikonloppuisin. Eivätkö naiset tajua miestensä pettävän? Jos tajuavat, mutta eivät välitä, niin hehän laiminlyövät silloin itseään? Pelkäävätkö he erota? Ja miksi? Jos he epäilevät miehensä olleen uskoton, eivätkö he saa asiaa selville kysymällä suoria kysymyksiä tai muutoin? Vai onko parempi luottaa vaan eikä leimaantua ns ikäväksi mustasukkaiseksi kyyläksi, vaikka epäilykset olisivat koko ajan mielessä?

Kommentit (277)

Vierailija
1/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut ajatelleeksi, että myös sillä vaimolla voi olla omat seikkailunsa? Miksi joka käänteessä pitäisi erota?

Vierailija
2/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Dubaihin lasketaan ukko hurumaan. Ihan kuin kukaan ei siellä ottaisi selfieitä kun suomiherra siellä rypee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä helvetin välissä tässä seikkailisi?

Vierailija
4/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin niin hullua että usein vaimo on ainut joka ei tiedä. Mistäs tuota voisi osata epäilläkään kun usein sivusuhde vain piristää avioliittoakin. Harvemmin miehet sivusuhteella hakevat muuta kuin jännitystä/vaihtelua. Ei mitään vakavia tarkoitusperiä.

Vierailija
5/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

YstäviäVaan... kirjoitti:

Vaimothan osaavat pitää koko arjen hyppysissään ja pikemminkin pääsisivät helpommalla eron jälkeen joko niin että mies hoitaa lapsia puoliksi tai niin, että äiti hoitaa edelleen käytännössä kaiken ja lapset olisivat isällään vain esim viikonloppuisin.

Et selvästikään tunne vaimoani. :D En tiedä miten teillä, mutta meillä ainakin molemmat hoitaa oman osansa. Myös pettämisissä valitettavasti.

Vierailija
6/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän useimpien miesten vaimojen on täytynyt tietää miehensä petollisuudesta. Osa on jäänyt kiinnikin monta kertaa, mutta vaimot eivät silti jätä miehiään, mitä en pysty ymmärtämään. Miesten ymmärrän kyllä roikkuvan avioliitoissaan, koska pääsevät niin helpolla, mutta miksi naiset eivät eroa? Ja jos syynä eroamattomuuteen on molempien puolisoiden jatkuva pettäminen, niin mikä ihmeen syy löytyy enää avioliitolle? Voihan niitä lapsia yhdessä sulassa sovussa hoitaa ystävinäkin eron jälkeen, ja silloinhan molemmat saisivat etsiä uuden aidon, läheisen rakkauden elämäänsä.

Koska itse olen nähnyt touhua niin läheltä ja jokainen mies tai nainen, jotka ovat mulle avautuneet omista pettämisistään, ovat kertoneet parisuhteidensa olevan kuolleet, mutta eivät vain uskalla tai "ehdi" erota "juuri nyt". Ja useimpien kohdalla tuo "juuri nyt" kestää vuosia - molemmat puolisot kärsivät ja touhu vain jatkuu, varmaan molemmin puolin.

Vierailija
7/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin lasta mieheni kanssa, mutta nämä raskauden aikaiset ja lapsiperheiden pettämisasiat ovat alkaneet pelottaa mua, jos pettämistä tulee omaankin suhteeseen huomaamattani, vaikka luotankin mieheeni ja molemmat toivomme lasta.

Pelkoni lähti eniten liikkeelle siitä, kun varattu mies petti raskaana ollutta vaimoaan monta kertaa viikossa parhaan kaverini kanssa ja lapsen synnyttyä keskosena, mies jatkoi suhdetta ja lupaili ystävälleni eroavansa "ihan kohta", kunnes vauva vain saataisiin vahvistumaan tarpeeksi. Ystävänikin hoiti vauvaa välillä miehen kanssa, kun vaimo oli urheilemassa ja mies mukamas kiltisti hoiti lasta pari tuntia. Nyt tuon miehen vaimo meni jo töihin ja poikakin kuulemma menee kohta tarhaan, ja mies kuulemma yhä odottelee sopivaa erohetkeä. Ystäväni vaan ei enää jaksanut odottaa tuota miestä, ja he erosivat ennen kesää. Onneksi. Ystävänä puuhan seuraaminen on ollut rankkaa. Nyt ystäväni toipuminen repivästä suhteesta on vielä kesken, mutta toivon heidän suhteen olevan lopullisesti ohi ja ystäväni löytäisi kunnon miehen, jonka kanssa saisi omia lapsia.

Tämä kaikki mietityttää mua paljon. Entä jos itse en huomaa mieheni pettävän, jos tulen raskaaksi? Mistä sen voi huomata?

Vierailija
8/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sen voisi saada selville kun toinen on ihan vapaa kulkemaan? Kuten olen minäkin.

Vierailija
9/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on ja pysyy. Hoitaa kodin ja lapset. Seksielämä on käytännössä kuollut. Ratkaisuna pyöritän tyttöystäviä joille valitan kohtaloani ja saan niiltä seksiä. Puolen vuoden välein vaihdan koska epäilykset alkavat herätä miksi en voi antaa suhteessa enempää. Tätä sirkusta olen pyörittänyt jo vuosia onnistuneesti. Sorry vaan jos joku pahoitti mielensä

Vierailija
10/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä joku kirjoittaa että mies pääsee helpolla?! Kyllä meillä mies osallistuu ihan yhtäpaljon perheen pyörittämiseen kuin minäkin.

Vierailija
11/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on ja pysyy. Hoitaa kodin ja lapset. Seksielämä on käytännössä kuollut. Ratkaisuna pyöritän tyttöystäviä joille valitan kohtaloani ja saan niiltä seksiä. Puolen vuoden välein vaihdan koska epäilykset alkavat herätä miksi en voi antaa suhteessa enempää. Tätä sirkusta olen pyörittänyt jo vuosia onnistuneesti. Sorry vaan jos joku pahoitti mielensä

Tuskin kukaan mieltään sun puolesta täällä pahoittaa, mutta etkö siis edes itse pahota mieltäsi tuosta "ratkaisustasi"? Onko tuo "ratkaisu" tosiaan ollut hyvä ja antanut sinulle onnen?

Vierailija
12/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset on näissä aina ihan lapasia ja uhreja? Yhtälailla naiset kärsivät selvittämissä liitoissa mainittavista lihoneista miehistä ja harrastavat sivusuhteita. Mua aina sieppaa nämä "pitäkää naiset itsenne paremmassa kunnossa, olkaa ystävällisiä ja antakaa niin miehenne ei tarvitse pettää minun fitnesmimmin kanssa". ihan sama toiseen suuntaan. Jos joku fitnesmimmi haluaa 40 v keskivartalolihavan, kaljaa juovan perheen isän vällyihinsä niin omapahan on häpeänsä.

Vierailija
13/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset on näissä aina ihan lapasia ja uhreja? Yhtälailla naiset kärsivät selvittämissä liitoissa mainittavista lihoneista miehistä ja harrastavat sivusuhteita. Mua aina sieppaa nämä "pitäkää naiset itsenne paremmassa kunnossa, olkaa ystävällisiä ja antakaa niin miehenne ei tarvitse pettää minun fitnesmimmin kanssa". ihan sama toiseen suuntaan. Jos joku fitnesmimmi haluaa 40 v keskivartalolihavan, kaljaa juovan perheen isän vällyihinsä niin omapahan on häpeänsä.

Siis kärsivät seksittömissä liitoissa nalkuttavista miehistä...

Vierailija
14/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ollaan petetty molemmat toisiamme. Nyt on diili että seuraavasta ero, tapahtui se kumman osalta tahansa.

Vierailija
15/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kanssa tyttöystävä pysyy. Naimisiin en ole menny. Juoksen muualla ja sama sirkus jatkunu vuosia. Kai se tietää, mut eipä ole sanonu. Eikä se lähde kerrostaloon asumaan täältä. Tietää ettei saa yhtään jos lähtee. Jos naimisissa oltais, niin se oli eronnu ajat sitten, koska se sais erossa paljon kivaa.

Vierailija
16/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimovaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan mieltään sun puolesta täällä pahoittaa, mutta etkö siis edes itse pahota mieltäsi tuosta "ratkaisustasi"? Onko tuo "ratkaisu" tosiaan ollut hyvä ja antanut sinulle onnen?

Ei ehkä onnea mutta saan rakentaa uraani vaimon hoitaessa kotia. Eronneilta yh-äideiltä saan seksiä sen muutaman kuukauden kunhan jaksan kuunnella ja puhua.

Vierailija
17/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset on vaan niin sinisilmäisiä, onneksi

Vierailija
18/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimovaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä onnea mutta saan rakentaa uraani vaimon hoitaessa kotia. Eronneilta yh-äideiltä saan seksiä sen muutaman kuukauden kunhan jaksan kuunnella ja puhua.

Vastaavassa tilanteessa pidin rakastajaa (hänkin naimisissa). Selvät säännöt ja helpompaa, ei satuilua puolin eikä toisin.

Vierailija
19/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimovaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavassa tilanteessa pidin rakastajaa (hänkin naimisissa). Selvät säännöt ja helpompaa, ei satuilua puolin eikä toisin.

Mullakin oli muutamia naimisissa olevia salarakkaita mutta silloin oli aikataulujen sovittaminen vaikeampaa. Toisaalta siitä ei tullut säälin tunnetta joka saattoi tulla aluksi kun kerroin näille eronneille satuja.

Nykyään se on mulle helppoa ja osaan jopa tirauttaa kyynelen tarvittaessa.

Vierailija
20/277 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niinkauan helposti koijattavissa kunnes osuu omalle kohdalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan