Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisin tiennyt miten raskasta lapsen kanssa on, olisin tehnyt abortin

Vierailija
24.10.2017 |

Lapsi kitisee ja itkee paljon. Hän on vasta yksivuotias joten tämä kamala vaihe varmasti kestää vielä pitkään. Vinkki: Pysykää lapsettomana!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tiennyt? Kyllä minä ja monet muut vapaaehtoislapsettomat tiedetään.

Vierailija
2/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään voi 100% varmasti tietää koska sulla ei ole henkilökohtaista kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitinä ja itku on oire jostakin.

Vierailija
4/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja sekin kyllä tiedetään, että sinä ja monet muut velat tykkäävät kiertää veistä haavassa juuri silloin, kun ei oikeasti tarttisi.

t. myös vela, joka on korviaan myöten täynnä monien kanssavelojen omahyväisyyttä

Vierailija
5/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita huomenna perheneuvolaan tai jos tuntuu siltä ettet aamuun jaksa niin voit mennä päivystykseen.

Vierailija
6/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eipä sun omille valinoille osaa sanoa kun, mitäs läksit!! ; )

Vierailija
7/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään voi 100% varmasti tietää koska sulla ei ole henkilökohtaista kokemusta.

Kyllä tiedän 100 % varmasti, että lapset kitisevät ja itkevät keskimäärin aika paljon.

Vierailija
8/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja täynnä. Nyt ei auta muu, kuin vastuun kantaminen valinnoistaan. Muistathan että lapsi on tilanteeseen syytön.

Vierailija
9/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hae apua vaikka neuvolasta heti huomenna aamulla. Tollaset ajatukset eivät ole normaaleja.

Vierailija
10/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomessa olisi näitä vauvaluukkuja, voisit tuupata ipanan sinne. Turvallista ja helppoa. Ongelma hoituisi kädenkäänteessä. Tanska ja Saksa ovat edelläkäijäkansaa.

"Tanska haluaa auttaa ahdingossa olevia naisia ottamalla käyttöön vauvaluukut"

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201710232200481539_ul.shtml

(IL 23.10.17)

Vierailija
11/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kitisee ja itkee paljon. Hän on vasta yksivuotias joten tämä kamala vaihe varmasti kestää vielä pitkään. Vinkki: Pysykää lapsettomana!

Hampaita teettelee. Suppo auttaa pahimpaan. Ja purulelut joita voi viilentää. Kyllä se ohi menee.

Vierailija
12/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh että kauheaa!!! En mä nyt tuollein ajattelis!!!! Minun lapseni itkee ja valittaa myös, mutta nauraa ja leikkii. Niitä on kolme ja ne on 2, 5 ja 4 vuotta. Ne on todella innokkaita kaikki kolme. Rakastan jokaista lastani yhtä paljon olet kauhea ihminen jos tuollein ajattelet lapsestasi. Tiedän että kun se on muuttamassa pois niin kyllä itket silloin. Muistakaa rakastaa lastanne! Ja kyllä niitä lapsia saa haluta ja täytyy niitä jonkun saada!

Se on ihanaa💜

Vierailija
13/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedän 100 % varmasti, että lapset kitisevät ja itkevät keskimäärin aika paljon.

Kenen kitisee kenen ei. Minun ei kitissyt, kumpikaan.

Vierailija
14/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali tuntemus. Sanoo täällä muut mitä jaksaa..

Älä huoli ap. Äkkiä lapsi kasvaa ja iän karttuessa helpottaa kaikin puolin.

Minulle aina hoettiin nauti vauva-ajasta. En nauttinut. Hyh ja yäh. Räkää, paskaa ja sinnittelyä. Nyt nautin kun ovat ala-asteikäisiä.

T. Kolmen lapsen äiskä

Vierailija
15/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on vaikea koska ei saa sinulta nyt tunnetta että on rakastettu. Asenteesi mättää ap!

Vierailija
16/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaisko sitä se, että äiti ei tykkää siitä?

Istu alas, lukekaa kirjoja, menkää ulos niin, ettet tuijota puhelintasi, piirrelkää, leikkikää, menkää uimaan, laita ammeeseen vaahtokylpy ja kylpyleluja...

Harmittaako sitä vieläkin koko ajan? Mariseeko jatkuvasti?

Vierailija
17/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita huomenna perheneuvolaan tai jos tuntuu siltä ettet aamuun jaksa niin voit mennä päivystykseen.

En menisi lupailemaan liikoja päivystyksistä.

Siellä istuu kymmenittäin uupuneita ja oikeasti sairaita ihmisiä odottamassa nöyrästi, että näkisivät edes hoitajan, joka kertoisi montako tuntia suunnilleen menee. Lääkärillä on kiire, se on parhaillaan leikkaamassa.

Tuossa voi tietty lyödä itsemurha- tai vauvantappokortin pöytään, niin alkaa tapahtua. Kunhan muistaa, että siitä tulee merkintä tietoihin ja myös jää sinne.

Tosin kyllä, pikkulapsiperheet on yhteiskunnan etuoikeutettu ryhmä. He saavat huomiota, todesta ottamista ja apuja, joista yksineläjät, lapsettomat, kroonikot ja vanhukset saavat turhaan haaveilla.

Olen kauhistuneena seurannut, miten pitkittyneen keuhkokuumeen jälkitilaan henkisesti ja fyysisesti uupuvan tutun hengellä leikitään. Jos puolisoa ei olisi, hän olisi varmaan jo kuollut, koska ei itse selviytyisi lääkäriin. Ambulanssia ei niin vain saa nimittäin.

Kävin 6 kk jatkuvasti päivystyksessä ja lääkärissä kipujen takia, joista ei tullut selkoa. Vasta kun itkin ja tärisin nälästä, uupumuksesta ja kivusta ja sain sanottua että kun kuolisi että tää loppuu, hoitaja tuumasi että "kipu taitaa olla aika hankala". Otettiin vihdoin vatsan uä.

Tämmöinen on lottovoittomaa Suomessa terveydenhoidon tila. Ne joilla ei ole omaisia ja/tai rahaa kuin roskaa, on hätää kärsimässä.

Vierailija
18/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin tietää/ei tiedä -väittelyihin yhtenä pointtina on se, että eiköhän kaikki normaaliälyiset tiedä, että lapset voivat olla myös itkuisia ja nitisevät. Se, minkä voi tietää vasta kun on omia lapsia, on, miten hyvin tai huonosti oman lapsen kitinöitä jaksaa (edes vieraiden lasten kitinöiden sietäminen / ei sietäminen ei kerto koko totuutta suhtautumisesta omaan lapseen).

Vierailija
19/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vuoksi kitisee ja itkee? Ei mun yksivuotias tyhjän takia itke ja kitise. Ei kovin paljoa itkua tuherra, mutta jos on jokin hätä, niin ilmoittaa kyllä sitten ja lopettaa heti, kun asia on korjattu.

Vierailija
20/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kamala vaihe kestä kuin 18 vuotta. Nopeesti menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi