Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisin tiennyt miten raskasta lapsen kanssa on, olisin tehnyt abortin

Vierailija
24.10.2017 |

Lapsi kitisee ja itkee paljon. Hän on vasta yksivuotias joten tämä kamala vaihe varmasti kestää vielä pitkään. Vinkki: Pysykää lapsettomana!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ap:lla on univelkaa tai hän tarvitsee apua.

Vierailija
22/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä näsäviisaita vastauksia. Minulla oli kierukka ja tulin siitä huolimatta raskaaksi ja mies jätti kun kuuli että en tee aborttia. Olin jo varannut ajan sinne  kunnes peruin. Ajattelin että oli selvästi tarkoitus että tulen äidiksi, mutta kahdestaan lapsen kanssa on todella raskasta..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä näsäviisaita vastauksia. Minulla oli kierukka ja tulin siitä huolimatta raskaaksi ja mies jätti kun kuuli että en tee aborttia. Olin jo varannut ajan sinne  kunnes peruin. Ajattelin että oli selvästi tarkoitus että tulen äidiksi, mutta kahdestaan lapsen kanssa on todella raskasta..

Ap

Onhan tässä annettu käytännön neuvojakin. Soita vaikka kriisipalveluun, ja kerro tilanteesi. Pikkulapsen yh-äiti on Suomen etuoikeutetuin ihmistyyppi.

Menet kaikkien jonojen ohi että heilahtaa.

Käytä nyt tilaisuutesi!

Kaipa neuvolassakin jotain numeroita annettiin hädän varalta.

Vierailija
24/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kitistiin korvatulehdusta lähes kroonisesti; varaa aika huomisaamuksi lääkäriin!

Vierailija
25/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on vaikea koska ei saa sinulta nyt tunnetta että on rakastettu. Asenteesi mättää ap!

Voi vattulan mäki nyt oikeasti. Samaa mantraa toisti äitini. Kun ei hänenkään lapset ikinä kitisseet (minä mukaan lukien) niin kyllä nyt on rakkauden puute ja asennevamma ja turhasta valitusta. Halusi sitten näyttää miten hän osaa homman hoitaa ja otti lapsen yökylään.. Aika äkkiä tuli soitto perään, lapsi kotiin ja vihamielistä käytöstä jopa lasta kohtaan kun ei hänen konstit toimineet sen paremmin kuin omani.

P.S huuto kesti kaksi vuotta, niin kauan kun tuttelia lutkutti. Ja tähänkin neuvolan tätit olivat sata kertaa sanoneet että kun heillä on sitä kokemusta toisin kuin minulla, niin minun epäilyni ei voi olla oikea sen sopimattomuudesta..

Vierailija
26/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mä abortin teinkin, kun tiedän , että se ei mitään ruusuilla tanssimista ole, ja olen itsenäinen ihminen joka ei jaksa ketään muuta vastuulleen. Näin kamalasti sanottuna.

Mutta AP, voimia sinulle. Varmasti jos olet lapsen alunperin halunnut, et tule katumaan päätöstäsi pitää lasta, kun tuo aika menee ohi.

Usko pois.

Vierailija
27/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kysyn mielenkiinnosta. Maksaako lapsen isä elatuksia.

Vierailija
28/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia kommentteja taas. Ap, laita viestiä nyt neuvolaan, sieltä saa apua. Äläkä pelkää lasua, pyydä sitä vaikka itse, lupaan että siitä on apua. Voimia hankalaan vaiheeseen!

Vierailija
29/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina riittää näitä superäitejä, jotka ovat osanneet kasvattaa lapsensa täydelliseksi. Kuvaan kuuluu muiden äitien syyllistäminen, kun nämä eivät niin hyvin ole onnistuneet.

Kyllä meilläkin lapsi kitisi aika paljon, ja vielä yksivuotiaanakin. Yksinhuoltajana olisi ollut vielä raskaampaa. Etsi ap tukea ja lapsenhoitoapua ammattiauttajilta, sukulaisilta tai ystäviltä. Voisi olla sen aika. Jaksamista, kyllä se vielä helpottaa!  

Vierailija
30/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalia kommentteja taas. Ap, laita viestiä nyt neuvolaan, sieltä saa apua. !

Eikä ole!

On neuvottu monta paikkaa mihin soittaa heti.

Muita, mihin soittaa huomenna.

Lapsettomana en parempaan pysty, mutta äiti tietää takuulla itse muita.

Ap ei kiitä mistään, ei kerro toimiiko vai haluuko vaan valittaa

Onko ite orpo, sisaruksia, kummit, sukulaisia, kavereita, mammatuttuja??

Mannnerh.lasten. s liitto?!?

On muillakin vaikeeta, eikä yhtään ketään johon voisi turvautua. Ei ketään

. Viimeksi soitin monen vkon epäröinnin jälkeen kriisipalveluun.Mulle sanottiin tylysti kun itkin etten pääse yli erostani, läheisen itsemurhista, dementioists, oma vammautuminen ja krooninen sairaus ym ym että ei kuulosta akuutilta vaan pitkään jatkuneelta. Soita huomenna tk.hon -kling!-.

Siellä rutinaa, että voi kun ei oo aikoja, tuutko 2 kk.n päästä?

Että tämmöstä.

Sori etten osaa tässä tilanteessa enempää auttaa.

Vierailija
31/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on vaikea koska ei saa sinulta nyt tunnetta että on rakastettu. Asenteesi mättää ap!

Voi vattulan mäki nyt oikeasti. Samaa mantraa toisti äitini. Kun ei hänenkään lapset ikinä kitisseet (minä mukaan lukien) niin kyllä nyt on rakkauden puute ja asennevamma ja turhasta valitusta. Halusi sitten näyttää miten hän osaa homman hoitaa ja otti lapsen yökylään.. Aika äkkiä tuli soitto perään, lapsi kotiin ja vihamielistä käytöstä jopa lasta kohtaan kun ei hänen konstit toimineet sen paremmin kuin omani.

P.S huuto kesti kaksi vuotta, niin kauan kun tuttelia lutkutti. Ja tähänkin neuvolan tätit olivat sata kertaa sanoneet että kun heillä on sitä kokemusta toisin kuin minulla, niin minun epäilyni ei voi olla oikea sen sopimattomuudesta..

Meillä oli muuten sama. Tenava huusi huutamasta päästyään ja jäi ainokaiseksi. Vuosia myöhemmin löytyi laktoosi-intoleranssi, ja nakkivuoden Tuttelit tehtiin, ta-daa, kermaan.

Nyt se muksu huutaa ja natisee jo vähän harvemmin. Täyttää keväällä 17.

Vierailija
32/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tiennyt? Kyllä minä ja monet muut vapaaehtoislapsettomat tiedetään.

Et sinäkään voi 100% varmasti tietää koska sulla ei ole henkilökohtaista kokemusta.

Kyllä tiedän 100 % varmasti, että lapset kitisevät ja itkevät keskimäärin aika paljon.

Tuossa ylempänähän oli joku aika sitten sellainen artikkeli, jossa selitettiin, miksi lapsi ranisee ja känisee: se kuuluu asiaan kun se on ainoa tapa, jolla hän pystyy vielä ilmaisemaan epämukavuuttaan.

Vierailija
33/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamalia kommentteja taas. Ap, laita viestiä nyt neuvolaan, sieltä saa apua. !

Eikä ole!

On neuvottu monta paikkaa mihin soittaa heti.

Muita, mihin soittaa huomenna.

Lapsettomana en parempaan pysty, mutta äiti tietää takuulla itse muita.

Ap ei kiitä mistään, ei kerro toimiiko vai haluuko vaan valittaa

Onko ite orpo, sisaruksia, kummit, sukulaisia, kavereita, mammatuttuja??

Mannnerh.lasten. s liitto?!?

On muillakin vaikeeta, eikä yhtään ketään johon voisi turvautua. Ei ketään

. Viimeksi soitin monen vkon epäröinnin jälkeen kriisipalveluun.Mulle sanottiin tylysti kun itkin etten pääse yli erostani, läheisen itsemurhista, dementioists, oma vammautuminen ja krooninen sairaus ym ym että ei kuulosta akuutilta vaan pitkään jatkuneelta. Soita huomenna tk.hon -kling!-.

Siellä rutinaa, että voi kun ei oo aikoja, tuutko 2 kk.n päästä?

Että tämmöstä.

Sori etten osaa tässä tilanteessa enempää auttaa.

Vai että on muillakin vaikeaa. Perusmeininkiä. Älä valita kun muillakin on ongelmia.

Vierailija
34/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja täynnä. Nyt ei auta muu, kuin vastuun kantaminen valinnoistaan. Muistathan että lapsi on tilanteeseen syytön.

Idioottimaisin avunantoyritys ikinä.

Vierailija
35/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ongelmasi ei ole itkevä 1-vuotias vaan joku muu asia. Lapsesi ei selvästikään syntynyt toivottuna, mutta nyt kun hän on olemassa niin ole sinä vastuullinen aikuinen ja hae apua väsymykseesi ja tohon v**'tukseen.

On ihan normaalia, että lapset kitisee mutta se ei ole normaalia, että normikitinä ajaisi ketään äitiä rotkon partaalle. Muutenhan me oltaisiin siellä kaikki vähän väliä.

Olen itsekin totaaliyksinhuoltaja ja tiedän, että en selviäisi tästä ilman apua. En edes kuvittele, että jaksaisin täysin yksin. Varsinkin vauvavuosi oli raskas, kun ei saanut nukkua ja vauva oli niin kiinni minussa. Onneksi isovanhemmat auttoivat ja sain paitsi nukkua myös omaa aikaa.

Hae apua ap ennen kuin on liian myöhäistä. Ja kannattaisiko lapselle hakea päiväkotipaikkaa?

Vierailija
36/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei helpota kato tossa tilanteessa vittuakaan, onko lapsi syyllinen vai syytön! Nuija! Tai ehkä sun nuija pitää sitä toistella itsellesi, että tajuat, että lapsi ei oo syyllinen. Mutta sen tiedostaminen EI AUTA MITÄÄN.

Vierailija
37/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapsella ja sen kaksosella oli 1diabetes, paha näkövamma, astma, jstkuvia hengitystietulehduksia... en muista kaikkea, mutta tuntui että sairaalassa vietetään aikaa enemmän ku kotona.

Elämä oli yhtä sokerin ja insuliinin mittaamista, piikitystä, laskemista.

+ normaalit taudit ja omat taudit päälle.

Vie se lapsi lääkäriin, niin sillä se lähtee selviämään.

Vierailija
38/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tukiverkostoa, äitini sanoi että lähipiiri kyllä auttaa sitten mutta olen koettanut pyytää edes muutaman tunnin hoitoa lähipiiriltä, ei kukaan jaksa ottaa näin pientä.. Olen aivan yksin lapseni kanssa, lapsen isä ei maksa elareita mutta en jaksa lähteä oikeuteen taistelemaan reilusta satasesta kuukaudessa..

Ap

Vierailija
39/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kitisee ja itkee paljon. Hän on vasta yksivuotias joten tämä kamala vaihe varmasti kestää vielä pitkään. Vinkki: Pysykää lapsettomana!

Minkä ikäinen olet ja missä mies?

Vierailija
40/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja missä mies?

Olen 27 ja mies lähti lätkimään..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän