Linda Julia
Törmäsin ekaa kertaa tiktok -tiliinsä ja videot on hyvin hämmentäviä. Ihan kuin 9-vuotiaan tekemiä. Onko hänellä joku kummallinen rooli päällä vai onko vain tuollainen?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä tyyppi on?
Joku Portugalissa asuttava tubettaja. Videot on tosiaan vähän kummallisia ja hän puhuu jotenkin oudosti niin muutama vuosi sitten netissä levisi salaliittoteoria että hän olisi robotti :D En mihinkään robottijuttuihin usko, mutta mulla tulee hänestä uncanny valley -vibat. Vaikea selittää tarkemmin, käy kurkkaa vaikka tubesta joku hänen suosituimmista videoista niin ymmärrät.
Aani kuin 6 vuotiaan lapsen vaikka olemus 30 vuotiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä tyyppi on?
Joku Portugalissa asuttava tubettaja. Videot on tosiaan vähän kummallisia ja hän puhuu jotenkin oudosti niin muutama vuosi sitten netissä levisi salaliittoteoria että hän olisi robotti :D En mihinkään robottijuttuihin usko, mutta mulla tulee hänestä uncanny valley -vibat. Vaikea selittää tarkemmin, käy kurkkaa vaikka tubesta joku hänen suosituimmista videoista niin ymmärrät.
Mikä on uncanny valley?
Pirteä nuorehko nainen. Positiivisesti poikkeavaa sisältöä. Ei ainaista kitinää tai kännäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämä tyyppi on?
Mikä on uncanny valley?
Arvasin jo otsikosta, että julkkisnaishullun ketju jostain somettajasta. 🥱🥱
Kuka tämä tyyppi on?