Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisin tiennyt miten raskasta lapsen kanssa on, olisin tehnyt abortin

Vierailija
24.10.2017 |

Lapsi kitisee ja itkee paljon. Hän on vasta yksivuotias joten tämä kamala vaihe varmasti kestää vielä pitkään. Vinkki: Pysykää lapsettomana!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on vaikea koska ei saa sinulta nyt tunnetta että on rakastettu. Asenteesi mättää ap!

Voi vattulan mäki nyt oikeasti. Samaa mantraa toisti äitini. Kun ei hänenkään lapset ikinä kitisseet (minä mukaan lukien) niin kyllä nyt on rakkauden puute ja asennevamma ja turhasta valitusta. Halusi sitten näyttää miten hän osaa homman hoitaa ja otti lapsen yökylään.. Aika äkkiä tuli soitto perään, lapsi kotiin ja vihamielistä käytöstä jopa lasta kohtaan kun ei hänen konstit toimineet sen paremmin kuin omani.

P.S huuto kesti kaksi vuotta, niin kauan kun tuttelia lutkutti. Ja tähänkin neuvolan tätit olivat sata kertaa sanoneet että kun heillä on sitä kokemusta toisin kuin minulla, niin minun epäilyni ei voi olla oikea sen sopimattomuudesta..

Meidän vanhin lapsi itki ensimäiset kolme vuotta. Ilmeisesti johtui laktoosi-intoleranssista. itku ja 10 kertaa päivässä paskominen loppui kuin maito jäi pois. Todella vaikea niitä itkun syitä on tajuta, mutta tieto lisääntyy kaiken aikaa. Nykyäänhän tuon laktoorsijutunkin voi kuulema todeta verikokeella.

Vierailija
42/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vauva-aika oli kamalaa, miettisin monesti, että miksi tein lapsen. Nyt lapsi on neljä ja elämä on taas ihanaa. Lapsen kanssa voi tehdä yhdessä järjellisiä asioita ja hän osaa kertoa, jos johonkin sattuu ym. Kyllä se siitä Ap ajan kanssa helpottaa, vaikka nyt ei siltä tunnukaan. Toivottavasti saisit helpotusta arkeesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on normaalia että on rättiväsynyt ja lapsen itku ja huuto v-tuttaa rankasti. Mutta ei ole normaalia toivoa että oma lapsi olisi kuollut. Hae apua vaikka perheneuvolasta.

Vierailija
44/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvavuodet on raskaita, tai ainakin meillä ensimmäisen kohdalla oltiin molemmat helisemässä. Kyllä sekin siitä vaan iloksi muuttui. Toinen lapsi onkin ollut ns helppo. Itelle ulkoilu tais olla pahimpaan aikaan ainoo mikä autto vähän.

Vierailija
45/45 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tukiverkostoa, äitini sanoi että lähipiiri kyllä auttaa sitten mutta olen koettanut pyytää edes muutaman tunnin hoitoa lähipiiriltä, ei kukaan jaksa ottaa näin pientä.. Olen aivan yksin lapseni kanssa, lapsen isä ei maksa elareita mutta en jaksa lähteä oikeuteen taistelemaan reilusta satasesta kuukaudessa..

Ap

Missäpäin asut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi