Jos olisin tiennyt miten raskasta lapsen kanssa on, olisin tehnyt abortin
Lapsi kitisee ja itkee paljon. Hän on vasta yksivuotias joten tämä kamala vaihe varmasti kestää vielä pitkään. Vinkki: Pysykää lapsettomana!
Kommentit (45)
Minusta vauva-aika oli kamalaa, miettisin monesti, että miksi tein lapsen. Nyt lapsi on neljä ja elämä on taas ihanaa. Lapsen kanssa voi tehdä yhdessä järjellisiä asioita ja hän osaa kertoa, jos johonkin sattuu ym. Kyllä se siitä Ap ajan kanssa helpottaa, vaikka nyt ei siltä tunnukaan. Toivottavasti saisit helpotusta arkeesi.
Joo, on normaalia että on rättiväsynyt ja lapsen itku ja huuto v-tuttaa rankasti. Mutta ei ole normaalia toivoa että oma lapsi olisi kuollut. Hae apua vaikka perheneuvolasta.
Vauvavuodet on raskaita, tai ainakin meillä ensimmäisen kohdalla oltiin molemmat helisemässä. Kyllä sekin siitä vaan iloksi muuttui. Toinen lapsi onkin ollut ns helppo. Itelle ulkoilu tais olla pahimpaan aikaan ainoo mikä autto vähän.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tukiverkostoa, äitini sanoi että lähipiiri kyllä auttaa sitten mutta olen koettanut pyytää edes muutaman tunnin hoitoa lähipiiriltä, ei kukaan jaksa ottaa näin pientä.. Olen aivan yksin lapseni kanssa, lapsen isä ei maksa elareita mutta en jaksa lähteä oikeuteen taistelemaan reilusta satasesta kuukaudessa..
Ap
Missäpäin asut?
Meidän vanhin lapsi itki ensimäiset kolme vuotta. Ilmeisesti johtui laktoosi-intoleranssista. itku ja 10 kertaa päivässä paskominen loppui kuin maito jäi pois. Todella vaikea niitä itkun syitä on tajuta, mutta tieto lisääntyy kaiken aikaa. Nykyäänhän tuon laktoorsijutunkin voi kuulema todeta verikokeella.