Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kysyi ekoilla treffeillä, että haluanko lapsia

Vierailija
24.10.2017 |

Hei!

Miten tulkitsisitte tämän? Kyseli muutenkin paljon tavoitteistani ym. Halusi sopia uudet treffit.

Itse en kysynyt samaa mieheltä, koska omasta mielestä vähän hevi kysymys.

1. Miettiikö minusta nyt jo äitiä (pitääkö huolestua?)
2. Haluaako synnyttää toivon syvemmästä suhteesta ja on katalin mielin
3. Jotain muuta

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin voisin hyvin kysyä ekoilla treffeillä, että haluaako kumppani samaa kuin minä tulevaisuudelta.

Turha mennä toisille treffeille, jos haluamamme asiat eroaisivat noinkin radikaalisti. Tuhlaisimme vain molempien aikaa.

Vierailija
2/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin voisin hyvin kysyä ekoilla treffeillä, että haluaako kumppani samaa kuin minä tulevaisuudelta.

Turha mennä toisille treffeille, jos haluamamme asiat eroaisivat noinkin radikaalisti. Tuhlaisimme vain molempien aikaa.

Kerroin haluavani lapsia,mies ei kommentoinut mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on vähän semmonen juttu, mistä harvemmin haluaa joustaa kumpaankaan suuntaan ja kompromissien tekeminen on hankalaa. Kyllä mäkin aika äkkiä haluan miehen kannan tietää, mitä sitä kiintymään, ihastumaan ja tuhlaamaan molempien aikaa, jos tuollaisesta asiasta ollaan eri mieltä?

Vierailija
4/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton sanoa, kun ei tiedä miten treffit kaiken kaikkiaan menivät ja millä sävyllä kysymys esitettiin. Jos kyse oli jostain haastattelusta niin enpä itse muutenkaan haluaisi enää tavata, mutta jos esimerkiksi näitte jossain pienen lapsen ja siitä juolahti mieleen tuo kysymys, niin ihan eri juttu.

Itselleni on totaalinen turnoff, jos treffit muodostuvat "työhaastatteluksi".

Vierailija
5/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittää heti alkuun, haaskaako aikaansa sinuun turhaan. Hänellä ehkä on lapsiasiasta vankka mielipide suuntaan tai toiseen, ja etsii tietysti sellaista kumppania, joka on samalla kannalla.

Vierailija
6/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kysyn ekoilla treffeillä samaa. Silloinhan sitä pitää kysyä ne tärkeimmät asiat toisesta, että tietää kannattaako yleensä toisia treffejä edes ajatella. Itse en halua lapsia, enkä todellakaan aio tehdä asiassa kompromisseja, joten lapsia haluavat miehet saa jatkaa matkaansa.

Vierailija
7/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en kyllä toisille treffeille lähtisi synnytyskoneen etsijän kanssa.

Vierailija
8/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin vapaaehtoisesti lapsettomana kysyä tuota, jos en ole varma, haluanko tavoitella pitkää parisuhdetta vai jotakin kevyempää. Tai jos minulla on pari lupaavaa deittiä tiedossa, voin karsia pois ne, jotka ehdottomasti haluavat lapsia, ja keskittyä yhteen.

En kyllä koskaan kysele tuollaisia ensitreffeillä. Pilaa fiiliksen.  Minä olen treffeillä pitämässä hauskaa ja tavoittelemassa seksiä.

Vierailija
9/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset haluaa tutustua ja toiset jotain muuta...

Vierailija
10/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä en kyllä toisille treffeille lähtisi synnytyskoneen etsijän kanssa.

Saattoihan hän etsiä naista, jolle ei tarvitsisi toimia siitossonnina.

Vierailija
11/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa perustaa perheen/ei halua perustaa perhettä, on jokatapauksessa etsimässä parisuhdetta vakituiselle pohjalle. Ehkä ikää jo 30+, joten miksipä tuota hukata aikaa ihmiseen ja tutustumiseen, jos keskinäiset elämänarvot ja tavoitteet paljastuvat myöhemmin ihan toisiksi.

Vierailija
12/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa perustaa perheen/ei halua perustaa perhettä, on jokatapauksessa etsimässä parisuhdetta vakituiselle pohjalle. Ehkä ikää jo 30+, joten miksipä tuota hukata aikaa ihmiseen ja tutustumiseen, jos keskinäiset elämänarvot ja tavoitteet paljastuvat myöhemmin ihan toisiksi.

Ei kaikille lapsia haluaville lapsi ole mikään keskeinen elämän tavoite, ja ihmisillä voi olla hyvin samanlaiset arvot, vaikka toinen haluaisi lapsia ja toinen ei. Ei näitä aina tarvitse ajatella niin stereotyyppisesti.

Itse olen yli 30-vuotias enkä pidä hukkaan heitettynä aikana sellaista aikaa, jonka nautin toisen seurasta, vaikka emme koskaan naimsiiin päätyisikään.

Vierailija
13/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. No niin minäkin ajattelin. Häiritsee vaan miehen oman näkökulman puuttuminen. Nyt en tiedä haluaako niitä lapsia vai ei. Haluaa kuitenkin kovasti nähdä uusiksi, joten ehkä ajatukset näiltä osin kohtaa

Vierailija
14/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on vaikea löytää naista joka ei haluaisi lapsia,yleensä niitä tehdään naisen mieliksi.Harvoin toisinpäin.

Vierailija
15/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
16/16 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. No niin minäkin ajattelin. Häiritsee vaan miehen oman näkökulman puuttuminen. Nyt en tiedä haluaako niitä lapsia vai ei. Haluaa kuitenkin kovasti nähdä uusiksi, joten ehkä ajatukset näiltä osin kohtaa

Älä ota asiaa ongelmana. Uudet treffit tulossaan, voit ottaa asian puheeksi, kun jäi vaivaamaan.