Mikä on pienin tuppukylä missä olet asunut
Kommentit (384)
Ivalo.
Suomen liikaväestö siirtynyt Ivaloon loisimaan.
Jekylll kirjoitti:
Otava. Hyvänä kakkosena Ylivieska.
Voi Ylivieska. Yllätyin että mainittu vaan kerran. Oon sieltä kotosin, olin 16 ku muutin pois. Ihana paikka käydä nykyään mutta en kyllä siellä enää asuis. 😂 Ja rip kirkko.
Vierailija kirjoitti:
Vuolijoki ja Otanmäki
Vuolijoella oon ollu kerran, Otanmäessä pari kertaa. Ja oh god NEVER AGAIN. En käsitä miten kummassakaan voi ASUA, mulle ne pari viikonloppua oli jo ihan tarpeeks.
Jämsänkoski, sieltä kotoisin. Tunnistan ja allekirjoitan täällä aiemmin mainitun huomion, että kylillä kaikki tuijotti.
Näsby, Houtskari. Olikohan n.240 asukasta, sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Jekylll kirjoitti:
Otava. Hyvänä kakkosena Ylivieska.
Voi Ylivieska. Yllätyin että mainittu vaan kerran. Oon sieltä kotosin, olin 16 ku muutin pois. Ihana paikka käydä nykyään mutta en kyllä siellä enää asuis. 😂 Ja rip kirkko.
Moi Sofia :-)
Liminka, siellä ei edes pysähdy juna vaikka rautatieasema löytyy.
Lappeenranta. Kaikista paikoista missä olen asunut on ehdottomasti ankein. Ja pienin. Täyttää kaikki tuppukylän tunnusmerkit. Ei koskaan enää.
Opiskele suomen kielen kielioppi.
Raisio. Kiva paikka asua mutta täällä samaa kuin aiemmin joku sanoi, että Vahdolla on ”tosivahtolaisia” - täällä myös oikein ”tosiraisiolaisia”. Aina muistetaan mainita taustasta. Jopa vanhempainillat alkaa kysymällä, ketkä käyneet samaa koulua kuin nyt oma lapsi! Ehkä tätä vaan on joka paikassa. Ehkä se nähdään jotenkin meriittinä.
Kouvostoliitto. Ei enää ikinä takaisin.
Salo. Älkää ikinä. Toistan älkää ikinä edes ajatelko muuttavanne Saloon.
Inkeroinen <3 Ihania ihmisiä, mutta tosi pieni paikka kyllä. Asuin siellä vuoden. En kyllä ymmärrä, kun jotkut kirjottaa tänne ihan kaupunkien nimiä. :D
Haapamäki