Mikä on pienin tuppukylä missä olet asunut
Kommentit (384)
Berliini. Aikamoinen tuppukylä Tokioon verrattuna.
Pyhäntä, P-Pohjanmaalla ja vieläpä parin sadan asukkaan sivukylä. Ko. kunnan asukkaat enimmäkseen lestoja ja bensalenkkareita. Ei Alkoa ja lähimpään kauppaan 15km, niin koetappa siinä saada aikasi kulumaan. Ei enää ikinä. Nuoruus meni aivan hukkaan siellä.
Helsinki. Olen asunut Pariisissa joskus kauan aikaa sitten.
Laihia. Täynnä sisäänpäinkääntyneitä kyttääjiä. Onneksi asuin vain 2 vuotta. Sekin liikaa.
Viitasaari. Symppispaikka, mutta ihan niin pieneen en halua enää muuttaa. Asioille piti aina kuitenkin lähteä Jyväskylään! Niin mieluummin muuttaisin sinne Jyväskylään :D
Helsinki. Pienemmissäkin olen asunut, mutta ne ei olekaan mitään tuppukyliä.
Ruukki. Siellä lapsuuden vietin ja sinne palaan takas vielä joskus
Miehikkälässä ja Sonkajärvellä asuneet/ asuvat, tunnetteko Heikkiä ja Sannaa maajussille morsian ohjelmasta? Ovathan nekin sellaisia pikkukyliä, joissa tunnetaan toisten asiat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Hollola...
Missä päin, Hollolassa on monta kylää...
Vaasa. Ei minusta alkuunkaan niin paha paikka kuin monien opiskelukavereiden mielestä. Kaksikielisyys oli eksoottista.
Kittilä............ Never again....
Vierailija kirjoitti:
Punkaharju. Upeat maisemat, muuten aivan kamala.
Miten niin kamala??
Vahto, kuuluu nykyisin Ruskon kuntaan. Vahto on ihan kiva, sympaattinen pikku paikka, mutta ne ihmiset on myrkkyä, ainakin "tosivahtolaiset" jotka jo monessa polvessa ovat siellä syntyneet ja kuolleet. Samat ongelmat kuin niin monissa muissakin paikoissa, pikkusieluisia kyttääjiä ja juoruilemisesta jaksamisensa repiviä ruttunaamoja. Raitilla päät kääntyy ja sälekaihtimet vilkkuu. Liian kauan siellä vietin ja lähdettyäni en ole takaisin kaivannut.
Mitämitä, ei kukaan ole vielä Nastolaa maininnut? Nykyisin toki osa Lahtea, mutta sisukas pikkutuppukylänen, jonka asukkaat ovat edelleen sydämeltään nastolalaisia, eivät lahtelaisia<3
Karkussa nyt minä! Kiva paikka!