Mikä on pienin tuppukylä missä olet asunut
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvia, siellä lapsuus ja vieläkin lomilla kesät talvet Karvianjärven rannalla.
Sama täällä, vietin lapsuuteni Karvialla, oli todella mukava ja turvallinen paikka lapsosen varttua. Sitä aitoa vanhanajan kylähenkeä kaipaan toisinaan edelleen sekä tietenkin perinteikkäitä Karvia-päiviä, kyläjuhlat parhaimmillaan :)
Minä olen siitä vierestä Kankaanpäästä. Mukavaa ja rauhallista seutua näin jälkeen päin ajatellen. Kiva siellä on aina käydä :)
Sekin on varsin tuttu paikka, vaikka itse en ole siellä koskaan asunutkaan, sukujuuret ovat siellä :)
Kotka. Kaksi vuotta siellä ja oli todella ankea paikka. Varmaan surkeinta seutua Suomessa.
Paattinen. Kuuluu tosin Turkuun nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Sysmä. Never again.
Aamen!
Vierailija kirjoitti:
Kankaanpää
Minäkin olen tuolta kotoisin, en tosin keskustasta. Ei ole ikävä takaisin.
Suomussalmen Ruhtinansalmi. Huh. Mutta kyllä vierailut Hyrynsalmella ja Ristijärvellä sai aina Suomussalmen tuntumaan suorastaan virkeältä menomestalta!
Lehtimäki. Asukkaita alle 2000. Oli aika tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Palokka. Ehta wt -paikka Jyväskylän kupeessa. never again.
Palokka on kaupunginosa, kuuluu Jyväskylään. Aika isoilla mestoilla oot kuitenkin asunut. ;)
Evijärvi. Nuorisoseuran tanssit talvilauantaisin toi aikanaan kylään eloa, vaan nykyään ei niitä enää järjestetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiuruvesi persesilmä
Otan osaa. Hirvein tietämäni paikkakunta maan päällä.
Ja miksiköhän? Normi pikkukylä.
Ei Oulu mikään tuppukylä ole. Itse vietin lapsuuteni ja osan nuoruuttani siellä enkä muuttaisi takaisin. Nyt asun maaseudulla pienellä paikkakunnalla eikä totisesti tee Ouluun mieli.
Nykyinen pikkukylä ja vajaa 1400 asukasta. Oikein mukava paikka asua. Useita suurempia kyliä ja useita suuria kaupunkeja lähellä. Hyvät yhteydet. Itse käyn töissä suuressa kaupungissa n tunnin ajomatkan päässä.
Ei ole Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Töysän Tuurin kylä
Alkaako nimesi kirjaimella M?
Minä olen siitä vierestä Kankaanpäästä. Mukavaa ja rauhallista seutua näin jälkeen päin ajatellen. Kiva siellä on aina käydä :)