Mikä on sinulle arjen luksusta
Käyn usein ihanissa kahviloissa cappuccinolla ja mutakakulla jossa mansikoita.
Kukat
Saunominen.
Kommentit (31)
Valitettavasti ei mun arjessa ei ole luksusta. No, ei kyllä viilonloppuisinkaan.
Samaa harmaata puurtamista päivästä toiseen. Huonosti nukutun yön jälkeen herätys aikaisin ja töihin, töissä sitä samaa peetä, kotiin, tiskit, pyykit, suihkuun ja ”nukkumaan”. Joka välissä erityislapsen auttaminen jne. Viikonloppuisin siivoukset jne.
Tylsää ja harmaata.
AP:n arjen luksukset kuulostaa ihanilta.
Vierailija kirjoitti:
Otan raskaan ja itkuisen työpäivän jälkeen sukat pois. Köyhän ilmainen ilo.
Mussuti mussuti.
Hyvä ruoka. On ihanaa herkutella. Söin tänään loimulohta ja paahdettuja uunijuureksia.
Taloyhtiööni tehtiin kylpyhuoneremontti ja kylpyamme vietiin pois. Se oli luksusta yksiössäni. Jäin työttömäksi ja ei ole varaa ostaa uutta ammetta. Kylpyamme olisi luksusta. Jos joskus saan töitä, ostan kylpyammeen. Oli niin mukava kylminä talvi-iltoina lillua kuumassa kylvyssä.
Kävely auringon paisteessa, myöhempi herätys työaamuna, pidempi lounas ruokatunnilla pikaeväiden sijaan jne...
Vierailija kirjoitti:
Taloyhtiööni tehtiin kylpyhuoneremontti ja kylpyamme vietiin pois. Se oli luksusta yksiössäni. Jäin työttömäksi ja ei ole varaa ostaa uutta ammetta. Kylpyamme olisi luksusta. Jos joskus saan töitä, ostan kylpyammeen. Oli niin mukava kylminä talvi-iltoina lillua kuumassa kylvyssä.
Niitä saa käytettynä todella halvalla.
Elän aika kurinalaista elämää. Tiukka budjetti kaikessa, siis pakko olla ja nautin, kun tilipäivänä voin maksaa tosta vaan kaikki laskut ja tilille jää vielä rahaa.
Olen myynyt paljon, tosi paljon tarpeetonta ja koti pysyy helposti siistinä.
Parhaita hetkiä on, kun tulen töistä, on koti siisti, alan tekemään ruokalistan näyttämää ruokaa, saadaan kaikki vatsat täyteen ja mulle tulee vielä eväätkin.
Vietän aikaa lasten kanssa, katsotaan telkkaria tai pelataan peliä ja illalla kun menen nukkumaan, on aamulla tuuletetut petivaatteet odottamassa.
Työntää puolivuotiasta, nukkuvaa tytärtäni kärryissä hiljaisessa puistossa kauniissa syyssäässä.
T: mies
Otan raskaan ja itkuisen työpäivän jälkeen sukat pois. Köyhän ilmainen ilo.