Siis miten joku muka pärjää aamun pelkällä kahvilla!?!
Työkaverini kuulemma juo aamuisin vain kahvin ja purskuttaa sillä koko aamupäivän, syö lounaan ja illalla kuulemna tukevan aterian, kertoi kun juteltiib ruokailutottumuksisyta. Itse en voisi kuvitellakkaan lähteväni ovesta ilman kunnon aamupalaa ja olevani syömättä välipaloja, pyörtyisin varmasti heti. Onko muita tälläisiä aamupalan skippaajia, miten oikeasti kestätte?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa kun joku käynyt massapeukuttamassa noita iltasyöppöjen viestejä. Kyllähän sitä pärjää ilman aamupalaa tai vaikka pari päivää paastoamalla, mutta olen töissä huomannut iltasyöppöjen eli aamulla aamupalan väliin jättävien olevan aamupäivän ajan hitaita ja uneliaita zombeja...ajatus ei heillä oikein kulje ja hankalia tai raskaita tehtäviä vältellään. Iltapäivällä sitten iskee lounaan jälkeen duracellpupu vaihde päälle ja häslätään mitä sattuu ja miten sattuu.
Minä taas muutun hitaaksi ja uneliaaksi zombieksi silloin, jos syön aamuisin töissä enemmän. 😂
Hauskaa kun joku käynyt massapeukuttamassa noita iltasyöppöjen viestejä. Kyllähän sitä pärjää ilman aamupalaa tai vaikka pari päivää paastoamalla, mutta olen töissä huomannut iltasyöppöjen eli aamulla aamupalan väliin jättävien olevan aamupäivän ajan hitaita ja uneliaita zombeja...ajatus ei heillä oikein kulje ja hankalia tai raskaita tehtäviä vältellään. Iltapäivällä sitten iskee lounaan jälkeen duracellpupu vaihde päälle ja häslätään mitä sattuu ja miten sattuu.