Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kaikkien aikojen paras roolipeli (videopeli)?

Vierailija
24.10.2017 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kingdom Hearts 358/2 Days.

Vierailija
2/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Final Fantasy VII.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gothic 2

Vierailija
4/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dragon age origins

Vierailija
5/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WoW, oliko tuo edes kysymys

Vierailija
6/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Witcher 3. 

Vierailija
7/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fallout 2.

Vierailija
8/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Final Fantasy sarjan pelit. Koskee lähes kaikkia sarjan osia ei ainoastaan sitä "fanipoikien" hehkuttamaa 7 osaa. Ainoa joka ei tunnu itselle ominaiselta FF:ltä on sarjan uusin osa XV.

Vierailija
9/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dragon age origins

Onko tämä joku nostalgiajuttu vai mikä, kun itse nimittäin pelasin tämän vasta hiljattain, ilman kokemusta pelistä silloin kun se oli teknisesti ajan tasalla, ja en mitenkään erityisen hyvänä pitänyt. Siitä uudemmasta Dragon's Agesta eli Inquisitionistakin huomattavasti enemmän tykkään.

Ainoa erityisen hauska ja yllättävä hetki originssissä oli, kun ilotalossa sai valita miessankarilleen karvaisen soturin halutessaan yöseuraksi :D Harvoin peleissä saa. Mä kehitin mun haltiamaagilleni oikein identiteetin siitä että nätti haltiapoika himoitsee karvaista kunnon miestä.

Vierailija
10/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nethack

Vierailija
11/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasia: Baldur's Gate 1 & 2 plus lisärit.

Scifi: Fallout 2 ja höysteet

Pseudo: Planescape Torment

Kaikki muut roolipelit joita PClle on yritetty tehdä on puhdasta ja kiillotettua paskaa. Ja tulevat aina olemaan. Hyviä pelejä ei enää tehdä kun halutaan että joka jonne ja lyyli tajuaa olla ajattelematta asioita. Painukaa vittuun.

Vierailija
12/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dragon age origins

Onko tämä joku nostalgiajuttu vai mikä, kun itse nimittäin pelasin tämän vasta hiljattain, ilman kokemusta pelistä silloin kun se oli teknisesti ajan tasalla, ja en mitenkään erityisen hyvänä pitänyt. Siitä uudemmasta Dragon's Agesta eli Inquisitionistakin huomattavasti enemmän tykkään.

Ainoa erityisen hauska ja yllättävä hetki originssissä oli, kun ilotalossa sai valita miessankarilleen karvaisen soturin halutessaan yöseuraksi :D Harvoin peleissä saa. Mä kehitin mun haltiamaagilleni oikein identiteetin siitä että nätti haltiapoika himoitsee karvaista kunnon miestä.

Inquisitionissa on tylsät questit (mene paikkaa X ja tapaa x määrä örkkejä/kerää x määrä taikakäpyjä). Plus Originsin taistelusysteemi on taktisempi jollei tykkää vaan naksutella action-rpg-tyyliin.

Vierailija
13/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut roolipelit joita PClle on yritetty tehdä on puhdasta ja kiillotettua paskaa. Ja tulevat aina olemaan. Hyviä pelejä ei enää tehdä kun halutaan että joka jonne ja lyyli tajuaa olla ajattelematta asioita. Painukaa vittuun.

Kehuvat että uusi Divinity Original Sin 2 olisi näiden vanhojen veroinen. En ole vielä ehtinyt kokeilemaan.

Vierailija
14/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WoW. Mikään muu ei ole suosiossa päässyt edes lähelle.

Vierailija
15/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dragon age origins

Inquisitionissa on tylsät questit (mene paikkaa X ja tapaa x määrä örkkejä/kerää x määrä taikakäpyjä). Plus Originsin taistelusysteemi on taktisempi jollei tykkää vaan naksutella action-rpg-tyyliin.

Aa, tämä selittääkin paljon. Itse olen niitä ohjaimen hyökkäysnäppäimen hakkaajia jotka ei viitsi mitään taktista taistelua opetella. Onnistui se originskin tosin läpi pelata munkin tekniikalla :D 

Ja minä rakastan peleissä kaikenlaista keräilemistä eli nuo taikakävyt, shardit tms saa minut ihan intoihini. Muistan kun joskus seurustelin miehen kanssa ja pelailtiin silloin uutta Assassin's Creediä. Siinä oli joku tehtävä kerää 500 höyhentä, ja ne höyhenet oli ties missä parvekkeilla ja talojen katoilla ati kirkkojen kattokynttelikön päällä, ja mies meinasi pitkästyä hengiltä katsellessaan mun peluuta, kun pakkomielteisesti ja ihan innosta kuumana kyönäsin joka kolon että onko höyheniä :D

Vierailija
16/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diablo 2

Vierailija
17/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehuvat että uusi Divinity Original Sin 2 olisi näiden vanhojen veroinen. En ole vielä ehtinyt kokeilemaan.

Ei ole. Eikä tule koskaan olemaankaan. Nykypelit haluaa ottaa ihmisiltä ajattelun pois, koska itsensäpalkitseminen vähimmällä mahdollisimmalla vaivalla saa aikaan onnellisuuden ja voiton tunteen. Divinityssä ei ole tarpeeksi syvyyttä. Fallout 4 on suurinpiirtein sama asia kuin lapsen raiskaaminen ja polttaminen elävältä.

Vierailija
18/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dragon age origins

Aa, tämä selittääkin paljon. Itse olen niitä ohjaimen hyökkäysnäppäimen hakkaajia jotka ei viitsi mitään taktista taistelua opetella. Onnistui se originskin tosin läpi pelata munkin tekniikalla :D 

Ja minä rakastan peleissä kaikenlaista keräilemistä eli nuo taikakävyt, shardit tms saa minut ihan intoihini. Muistan kun joskus seurustelin miehen kanssa ja pelailtiin silloin uutta Assassin's Creediä. Siinä oli joku tehtävä kerää 500 höyhentä, ja ne höyhenet oli ties missä parvekkeilla ja talojen katoilla ati kirkkojen kattokynttelikön päällä, ja mies meinasi pitkästyä hengiltä katsellessaan mun peluuta, kun pakkomielteisesti ja ihan innosta kuumana kyönäsin joka kolon että onko höyheniä :D

Molemmissa on kyllä aika kliseiset tarinat, mutta ihan hyvät hahmot. Dragon Age 2 on kiinnostavampi tarina ja hyvät hahmot, mutta pelimaailma toistaa liikaa samoja karttoja, samanlaisia luolia. Witcher 3 pieksee Dragon Aget.

Vierailija
19/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Eikä tule koskaan olemaankaan. Nykypelit haluaa ottaa ihmisiltä ajattelun pois, koska itsensäpalkitseminen vähimmällä mahdollisimmalla vaivalla saa aikaan onnellisuuden ja voiton tunteen. Divinityssä ei ole tarpeeksi syvyyttä. Fallout 4 on suurinpiirtein sama asia kuin lapsen raiskaaminen ja polttaminen elävältä.

Taidat olla vaan nostalgiajäärä ("minun nuoruudessani tehtiin oikeaa musiikkia/oikeita elokuvia/oikeita pelejä ja nykyään kaikki vaan kaupallista roskaa").

Vierailija
20/66 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gothic 2

Oikea vastaus :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän