Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä opettajan työssä on muka niin rankkaa?

Vierailija
24.10.2017 |

En ymmärrä, miten opettajat aina valittavat rankkaa työkuormaansa. Heillähän on maailman pisimmät palkalliset lomat. Tuntisuunnittelua ei omana aikanani harrastettu, sillä teimme aina kirjasta tehtäviä. Ja hyvä minustakin tuli. En vain jaksa uskoa, että tuollainen työ voi olla rankkaa, mitä nyt lapset joskus vähän meluavat. Silloin pitää sitten käyttää auktoriteettiaan. Minä en ole koulutukseltani opettaja, mutta voisin toimia sellaisena alakoulussa, sillä siellä opetettavat asiat jokainen aikuinen tietää.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle syyslomalle lähti 150 sivua oppilaiden tuotoksia mukaan korjattavaksi. Koululle jäi vielä 170 sivua, joita en raaskinut enää ottaa mukaan.

Vierailija
42/45 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD Minulla kaksi koululaisat opettajalta tulee 2-3 Wilma viestiä vuodessa. Toooodella aikaavievää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu joillakin olevan sellainen käsitys opettajuudesta, että töissä vaan istutaan jalat pöydällä luokkahuoneessa ja lomilla ollaan puolet vuodesta ja lisäksi vielä palkkakin juoksee. Jos teitä noin kovasti katkeroittaa se, että jotkut tienaavat "ilmaista rahaa", niin mikä estää itseänne hakeutumasta kyseiseen ammattiin? Ehkä opettajaksi harjoitellessa teillekin valaistuisivat ammatin reliteetit ja loppuisi tuokin tyhjästä narina.

Vierailija
44/45 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:DDD Minulla kaksi koululaisat opettajalta tulee 2-3 Wilma viestiä vuodessa. Toooodella aikaavievää.

Sinä et siis ole opettaja. Minulle tulee monta kymmentä joka päivä. Iso osa muilta opettajilta, rehtorilta ym, joihin pitää reagoida, osa oppilailta, osa vanhemmilta. Mitään näistä ei voi vain ohittaa.

Vierailija
45/45 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up