Miksi lasten pipo aikuisella?
Kertokaa joku, mikä juttu nämä kireät, värikkäät ja hassukuvioiset lastenpipojen näköiset pipot on aikuisilla?
Kommentit (48)
No mutta ylipäänsä pipo aikuisella... Kai pidätte niitä vain urheillessa?
Vierailija kirjoitti:
No mutta ylipäänsä pipo aikuisella... Kai pidätte niitä vain urheillessa?
No kerropa millainen on sopiva hattu aikuiselle. Vai eivätkö aikuiset saa käyttää hattuja ollenkaan?
Yks päivä puistossa oli äiti, jolla oli värikäs lastenpipo, sadetakki ja aikuisten sadehousut. En halua moittia toisten pukeutumista mutta kyllä kurikset aikuisella kiinnittää huomion ja on musta outo ratkaisu. No jokainen tyylillään hyvä niin! Sen verran komppaan aloitajaa, et itsekään en tämän pukeutumistyylin ideasta saa kiinni.
Mä olen päikyssä töissä. Sovin paremmin asiakaskuntaan. Lapset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Yks päivä puistossa oli äiti, jolla oli värikäs lastenpipo, sadetakki ja aikuisten sadehousut. En halua moittia toisten pukeutumista mutta kyllä kurikset aikuisella kiinnittää huomion ja on musta outo ratkaisu. No jokainen tyylillään hyvä niin! Sen verran komppaan aloitajaa, et itsekään en tämän pukeutumistyylin ideasta saa kiinni.
Mitä muuta ideaa siinä tarvitsee olla kuin että ihminen itse tykkää kyseisestä tyylistä?
Millaiset ovat muuten aikuisten kurikset? Vai tarkoitatko sadehousuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta ideaa siinä tarvitsee olla kuin että ihminen itse tykkää kyseisestä tyylistä?
Millaiset ovat muuten aikuisten kurikset? Vai tarkoitatko sadehousuja?
No tuossa lainaamassasi tekstissä luki ensin sadehousut, että puhumme varmasti samasta asiasta.
Valtaosa meistä aikuisista ei havaintojeni mukaan käytä sadehousuja ja ehkä juuri siksi tämä äiti kiinnitti huomion pukeutumisellaan. Lastenkuosipipo yhdistettynä sadeasuun sai luultavasti ainakin minut mieltämään sadehousut kuriksiksi, koska tämä äiti oli päästä varpaisiin pukeutunut kuin leikki-ikäinen.
Inhoan tupsupipoja aikuisen päässä, etenkin niitä värikkäitä ja isotupsuisia. Onko tätä tyylittömyyttä pakko kestää? Tulisi jo kevät.
Kyllä noita pipoja löytyy myös Kehä III sisäpuoleltakin. Mielestäni se on paljon hedelmällisempää kuin inttää jääräpäisesti tyhjänpäiväisistä asioista.