Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi voi! :) Otin yhteyttä

Vierailija
23.10.2017 |

Mieheen, jonka luulin leikkineen tunteillani. Välissä oli useampi kuukausi välirikkoa. Tarkoituksenani oli vain kysyä khuulisti asiat, jotta saan mielenrauhan eikä se häiritse enää nykypäivää. Yllätys olikin melkoinen, kun mies kertoi ihan avoimesti ihastuksesta, vääristä tulkinnoistaan minun suhteeni ja sen sellaisesta! Ei hän siis leikkinytkään tunteillani. On niin kauhean surullista saada aina tietää jälkeenpäin kaikki tällaiset asiat.

Eräs eksistäni otti yhteyttä minuun lähemmäs 10 vuotta (pieni pyöristys....) eron jälkeen, koska ei ollut KEHDANNUT aiemmin! Ja hänellä oli romanttisia tunteita... siis vuosia eron jälkeen!

Voihan perhana sentään... tulee niin kovin surku olo! Voi kunpa vain miehet uskaltautuisivat kertomaan asiat suoraan heti. Ottamaan yhteyttä ihan maksimissaan vuosi erosta jne. Eikä odottamaan hamaan tulevaisuuteen, kun kaikki on jo myöhäistä! :(

Nyt olemme ensimmäisenä mainitun kanssa yhteydessä taas. Minulla ei ole hajuakaan mihin tämä johtaa, mutta seksuaalista vetovoimaa on kyllä riittämiin :) Ja nyt näen hänet paremmassa valossa tietäessäni totuuden menneistä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi kunpa vain miehet uskaltautuisivat..."

Ja sana "vain" oli siis väärässä kohdassa. Joku varmaan keksii vetää tuosta johtopäätöksen, että ai VAIN MIESTEN täytyisi uskaltaa! Minä en kylläkään tarvitse naisten uskalluksia mihinkään näin heterona. :)

Vierailija
2/43 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa AP :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheen, jonka luulin leikkineen tunteillani. Välissä oli useampi kuukausi välirikkoa. Tarkoituksenani oli vain kysyä khuulisti asiat, jotta saan mielenrauhan eikä se häiritse enää nykypäivää. Yllätys olikin melkoinen, kun mies kertoi ihan avoimesti ihastuksesta, vääristä tulkinnoistaan minun suhteeni ja sen sellaisesta! Ei hän siis leikkinytkään tunteillani. On niin kauhean surullista saada aina tietää jälkeenpäin kaikki tällaiset asiat.

Eräs eksistäni otti yhteyttä minuun lähemmäs 10 vuotta (pieni pyöristys....) eron jälkeen, koska ei ollut KEHDANNUT aiemmin! Ja hänellä oli romanttisia tunteita... siis vuosia eron jälkeen!

Voihan perhana sentään... tulee niin kovin surku olo! Voi kunpa vain miehet uskaltautuisivat kertomaan asiat suoraan heti. Ottamaan yhteyttä ihan maksimissaan vuosi erosta jne. Eikä odottamaan hamaan tulevaisuuteen, kun kaikki on jo myöhäistä! :(

Nyt olemme ensimmäisenä mainitun kanssa yhteydessä taas. Minulla ei ole hajuakaan mihin tämä johtaa, mutta seksuaalista vetovoimaa on kyllä riittämiin :) Ja nyt näen hänet paremmassa valossa tietäessäni totuuden menneistä.

Mistä tiedät ettei ensin mainittu tällä kertaa leiki tunteillasi? Ehkä hän miehenä haistaa mahdollisuuden pikku muisteluihin makuukammarin puolella? ;)

Vierailija
4/43 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuinka vanha?

Vierailija
5/43 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita pupuliini mulle niin koinitaan!

Vierailija
6/43 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kertaakaan ottanut ketään vanhaa suhteilua takaisin. Jokunen on yrittänyt, mutta eihän turhan takia laiteta katki.

Vierailija
7/43 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin mainittu ei ole mikään ex. Ja kyllä minä tiedän että hän HALUAA seksiä. Mutta en pidä muita ihmisiä niin läpeensä pahoina, että en usko heidän sanaansa. Ei hän leiki tunteillani :) Sitä paitsi minäkin haluan seksiä(kin), mutta en kerro sitä suoraan. -ap

Vierailija
8/43 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% todennäköisyydellä se epäonnistuu tai tulee torjutux, ei siis kannata.

Vierailija
9/43 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis me olemme olleet lähemmässä kontaktissa, emme kuitenkaan panneet, jo aiemmin. Ja tiedän tasan tarkasti hänen haluavan seksiä kanssani. Nyt tiedän myös aiemmasta ihastuksesta, jota aiemmin epäilin, mutta hämmennyin enkä enää tiennyt missä mennään. Me puhumme suoraan kaikesta, joten tiedän kyllä kuinka paljon hän haluaa minua. Mutta enää en luule sen olevan vain seksuaalista halua. Minäkin haluan häntä, mutta en halua pamauttaa sitä suoraan. Ellei sitten tule tosi kova tarve yhtäkkiä... viime yönä oli kovat paikat, kun halutti niin hitosti.

Ap

Vierailija
10/43 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varattu? Vai miksi sillä on ollut vaikea tunnustaa ihastustaan?

Vierailija
11/43 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäli (todennäköisesti) himo yltyy liian kovaksi, voin sanoa aivan suoraan, että haluan sinua, nyt pannaan ja äkkiä. Silti sen ei tarvitse jäädä siihen.

Välillämme on jotain erityisen tuntuista... Hän on fiksu ja osaa puhua. Aika ihana. Haluan tietää hänestä paljon lisää :) ap

Vierailija
12/43 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nslss kirjoitti:

Onko mies varattu? Vai miksi sillä on ollut vaikea tunnustaa ihastustaan?

Aina tätä samaa. Varattu varattu. Ei ole ollut varattu. Ero ja minun ujouteni saivat hänet hämilleen. Olin kuulemma torjuva. Ap

Vierailija
13/43 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää! p.s olettehan muuten ns vapaita.

Vierailija
14/43 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kysynyt kuinka pitkä aika erosta on, mutta itselläni silloin oli vain pari kuukautta. Ja se, että oikeasti suutelin ja menin niin pitkälle toisen kanssa oli iso asia minulle :) Eksästä on ollut todella vaikea päästä yli, mutta tuo mies on ainut, jonka kanssa olen tehnyt mitään. Hänen kanssaan se tuntuu oikealta. Ap

Vierailija
15/43 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihanaa. Missä tutustuitte eka kerran? Millainen mies on sun hoiviin päässyt? Kuulostat ihanalta naiselta, se mies on taatusti onnensa kukkuloilla. :)

Vierailija
16/43 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otteita päiväkirjasta sivu 101: Haavetta vain

Vierailija
17/43 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää! p.s olettehan muuten ns vapaita.

Olemme vapaita. Tapasimme aivan sattumalta miehen työn takia. Hänestä tuli heti ensimmäisellä kerralla kummallinen fiilis, kuin hän olisi ihastunut, mutta sitten taas... Hänen pinnalliset puheensa minuun liittyen (kuinka upea olen ja kuinka hän haluaa minua) olivat hämmentäviä. En enää tiennyt mikä on homman nimi. Tulin surulliseksi, koska luulin ensin hänen olevan ihastunut (kuten olikin), ja sitten luulin ettei hän ollutkaan. Tuli välirikko, mutta en saanut häntä silti mielestäni. Halusin selvittää epäselvyydet ja kysyin muutaman kuukauden takaisista asioista häneltä. Vastaus hämmensi ja yllätti hyvällä tavalla.

Ap

Vierailija
18/43 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette? Asutteko kaukana toisistanne? Kuinka tulette näkemään toisianne? Miten tulette järjestämään jatkossa tapaamiset vai jatkuuko yhteydenotto vain viesteillä?

Vierailija
19/43 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otteita päiväkirjasta sivu 101: Haavetta vain

Kyllä me olemme jutelleet whatsapissa tästä :)

Ap

Vierailija
20/43 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä olette? Asutteko kaukana toisistanne? Kuinka tulette näkemään toisianne? Miten tulette järjestämään jatkossa tapaamiset vai jatkuuko yhteydenotto vain viesteillä?

Asumme naapurikaupungeissa ja mies on yli 30, minä alle. Sen tarkemmin en kerro. Tapaamiset eivät ole mikään ongelma :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi