Mieheni paljasti vasta tänään, että hänellä on diagnosoitu autistinen psykopatia: (
Olemme siis asuneet yhdessä 5v ja eka lapsi tulossa. Minulla on tosi petetty ja ahdistunut olo. En näe enää miestäni samalla tavalla kuin ennen. Pahinta on että eka lapsi on tulossa, en halua yksinhuoltajaksi eikä aborttia enää saa.
Neuvoja? Itse olen aika toimittamassa tilanteessa: (
N30
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ja Vaasasta ei vaan pystytä olemaan kiusaamatta? On se ihme paikka!
???
Onks tää joku Porvoon synonyymi tää Vaasa mikä täällä palstalla välillä vilisee?
Vierailija kirjoitti:
Ja Vaasasta ei vaan pystytä olemaan kiusaamatta? On se ihme paikka!
???
Onks tää joku Porvoon synonyymi tää Vaasa mikä täällä palstalla välillä vilisee?
Voit erota jos suhde ei toimi. Pääset yli pelosta ettet selviäisi lapsen kanssa. Lähisuku yleensä auttaa lapseen liittyvissä asioissa jos sattuu olemaan jne. Ei kannata jäädä suhteeseen vain siksi ettet uskalla erota, aikaa kuluu paljon silloin hukkaan.
Siis ihan perus asperger? Mitä väliä? Et ole aiemminkaan huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistista psykopatiaa ei ole olemassa.
Jos viittaat vanhentuneeseen termiin aspergerista, se on täysin eri asia. Autisti ei voi olla psykopaatti koska heillä on normaali tunne-elämä.
>autisti
>normaali tunne-elämä
Valitse toinen
Tunne-elämä on normaali, se voi näyttäytyä poikkeavana koska mm. autisti voi tunnistaa toisten tunteet väärin.
Mies ei halua lasta ja yrittää pelästyttää sinut matkoihisi.
Vierailija kirjoitti:
Autistista psykopatiaa ei ole olemassa.
Jos viittaat vanhentuneeseen termiin aspergerista, se on täysin eri asia. Autisti ei voi olla psykopaatti koska heillä on normaali tunne-elämä.
Itse asiassa autisteilla usein on korostunut tunne-elämä (eli siis enemmän tunteita kuin keskiverrolla ihmisellä ja täysin päinvastoin kuin psykopaateilla).
???