Ehdotelkaa paikkoja, joista etsiä kadonnutta passia
Perjantaina käytin postissa ja alkossa, ja nyt ei löydy mistään. Muistan, että kotiin tultua otin sen pois kauppakassista ja aattelin, että laitan se tähän, niin muistan laittaa laukkuun. Nyt en enää muista, että mikä tää paikka oli ja sitä ei löydy etsinnästä huolimatta. Eli mistä etsisin seuraavaksi
Kommentit (11)
1. kauppakassi 2. laukku 3. tasku 4. käy läpi kaikki vaakasuorat pinnat poistamalla niiltä muut esineet. Itsellä löytyi viimeksi pöydältä pyyhkeen alta.
Hukkaan aina vaikka mitä, tässä ehdotuksia, mistä itse etsisin: käsilaukku ja kaikki sen taskut, lipaston takaa, lehtien/mainoksien alta, sohvatyynyjen välistä, takin taskusta, pöydäm ja sohvan alta, keittiön kaapeista, eteisestä, vessan lavuaarin läheltä, keittiön työtasolta, keittiön pöydältä, tv-tason kaapeista, tietokoneen/läppärin läheltä.
Olet kuin minä! Mäkin oon hukannu passini.
Hattuhylly? Kassin sivutasku? Kijekuorinippu? Lapsen koulukirjapino?
Toi alko kertoo kaiken eikä edes liity tarinaan. Vedit siis kännit ja hukkasit tuoreen passisi. No on sitä pahempaakin sattunut. Hanki uusi.
Joskus tein vastaavanlaisen aloituksen: oli reissuun lähtö, enkä löytänyt passia mistään. Paniikkia pukkasi ja pyysin apua palstaselvännäkiöiltä.
Itse nyt selvännäkijänä näen, että olet nostanut sen itseäsi korkeammalle. Kaappi, seinähylly? Sinne korkealle nostit.
Mitä tästä opimme? Opi olemaan huolellisempi. Soo soo.
Hei, löyty! Oli menny paperikeräykseen postien mukana. Kiitos!
Ap
Joku hylly, taso, pöydänkulma keittiössä. Mainoslehtisten tai sanomalehden alla.
Eteisessä hattuhylly, avainhylly tms. taso.
Keittiön taso tai kaappi, eteisen hattuhylly tai lipasto, mahdollisesti vaatekaappi makuuhuoneessa.
Laukun vuori on hajonnut ja passi on vuorin sisällä?
Takin sisätasku?
Alkon taiteltu muovipussi roskiskaapissa!
Joku lehtipino, käsilaukku, pöydän/sohvan takana/alla