Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni paljasti vasta tänään, että hänellä on diagnosoitu autistinen psykopatia: (

Vierailija
23.10.2017 |

Olemme siis asuneet yhdessä 5v ja eka lapsi tulossa. Minulla on tosi petetty ja ahdistunut olo. En näe enää miestäni samalla tavalla kuin ennen. Pahinta on että eka lapsi on tulossa, en halua yksinhuoltajaksi eikä aborttia enää saa.

Neuvoja? Itse olen aika toimittamassa tilanteessa: (

N30

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toivottomassa en toimittamassa

Ap

Vierailija
2/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme siis asuneet yhdessä 5v ja eka lapsi tulossa. Minulla on tosi petetty ja ahdistunut olo. En näe enää miestäni samalla tavalla kuin ennen. Pahinta on että eka lapsi on tulossa, en halua yksinhuoltajaksi eikä aborttia enää saa.

Neuvoja? Itse olen aika toimittamassa tilanteessa: (

N30

No, moniko tahtoo yksinhuoltajaksi noin yleensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli asberger?

Vierailija
4/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida kovin haitata, jos et viidessä vuodessa itse huomannut. Ettei sinulla vain olisi samaa diagnoosia? Samiksethan leikkii mielellään yhdessä.

Vierailija
5/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistista psykopatiaa ei ole olemassa.

Jos viittaat vanhentuneeseen termiin aspergerista, se on täysin eri asia. Autisti ei voi olla psykopaatti koska heillä on normaali tunne-elämä.

Vierailija
6/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli trolli tai ei, niin mitä sitten, vaikka tämä olisi tottakin? Varmasti jollekin onkin. Eihän diagnoosi muuta ihmistä miksikään! Sama psykopatia ollut kesät talvet.

Vierailija
7/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikaa

Vierailija
8/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin väsynyttä

Vierailija
9/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 50 ihanan vuoden jälkeen tietää, että mun ja puolisoni horoskoopit ei sovi lainkaan yhteen! :'( Erohan siitä tuli.

Vierailija
10/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viittaat vanhentuneeseen termiin aspergerista, se on täysin eri asia. Autisti ei voi olla psykopaatti koska heillä on normaali tunne-elämä.

Autisteissa juuri on tavallista enemmän psykopaatteja samoin kaikkia muitakin psykologisia poikkeamia.

Vierailija
11/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>autisti

>normaali tunne-elämä

Valitse toinen

Vierailija
12/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autisteissa juuri on tavallista enemmän psykopaatteja samoin kaikkia muitakin psykologisia poikkeamia.

Lähdettä?

Vierailija
13/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 14v tyttö ja sanon vaan että olet idiootti oot tyyliin joku trolli koska miten et oo viides vuodes muka huomannu et se on sekopää tai jättäny sitä ai että ku lapsiki syntyy käy sitä sääliksi ku tollaset huonot vanhemmat jos tää on aito

Vierailija
14/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autisti ei koskaan ole psykopaatti.

Vierailija
15/48 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toi vielä mitään mutta mitäs mä nyt teen kun tulin juoneeksi divetyoksidia! Kuolenkmääny?????

Vierailija
16/48 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies se on edelleen

Vierailija
17/48 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autisteilla ei ole normaali tunne- elämä, siksi he ovat autisteja. Toisaalta autistikin voi olla psykopaatti.

Vierailija
18/48 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei toi vielä mitään mutta mitäs mä nyt teen kun tulin juoneeksi divetyoksidia! Kuolenkmääny?????

Oksenna pois, ehkä saat elää.

Se voidaan käyttää auton polttoaineena hajottamalla se vedyksi ja hapeksi.

Etupyöriin yhdistetään generaattori ja takapyöriin dynamo, niiden virralla divetyoksidista saadaan moottoriin polttoaine.

Pakoputkesta tulee pelkkää divetyoksidia, joka kierrätetään takaisin tankkiin.

Vierailija
19/48 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että autistit bongaavat psykopaatit ja narsistit väestöstä keskimääräistä paremmin.

Vierailija
20/48 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin että autistit bongaavat psykopaatit ja narsistit väestöstä keskimääräistä paremmin.

Koska ovat olleet koulukiusattuja, niin tunnistavat kiusaajat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi